Det er veldig bra de har så elendig behandling av privatkunden, det gjør det enkelt for konkurrentene å tilby gode og rimelige løsninger som Telenor kun tilbyr sine Bedriftskunder.
Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Mobil?
Gjør som Robbe og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Vi er en familie på 4, med 4 abonnementer. Vi har vært innom databøtta til Onecall, og hos Ice ett par år. Men kommer stadig tilbake til Telenor. Ingen slår dem på dekning! Og etter at de begynte med Familiebonus, så får vi like mye data til samme pris som hos Ice og Onecall. Og her er det ikke noe tull med å få tak i hverandre. Hos Ice var det av og til vanskelig å få ringt og sende melding...
Får ikke beskjed om en ubetalt regning langt før etter to måneder! Da var total prisen på 1840kr!!! Greit nok at 1000kr var pga en utenlandstur og ringing hjem til Norge men hva er det resterende beløpet?? I dette tilfellet hadde jeg et abonnent på 250kr/mnd! Helt håpløst av dem, ingen forklaring på fakturaen! Lurer deg trill rundt! Ikke anbefalt! Dem har tidligere skrudd opp prisen UTEN samtykke fra meg også (vært en sak om dette på nettet). Nå er jeg møkk lei og bytter leverandør! Telenor er uærlig og dyrt!! Det eneste som er bra er kundeservice men hva hjelper det når de sender dyre regninger hjem?? Nei takk, der var siste dråpen!! Abonnementet mitt på 250kr/mnd stemmer jo ikke, hver måned betaler jeg over 400kr:/ Orker ikke dem mer!
Ok kunde service, Billig ab for de som ikke bruker data. Betaler for noe jeg ikke bruker (data)
Elendig kundeservice som koster å bruke, alltid ekstra summer hver måned uten forklaring i fakturaen. Positivt: bra dekning og enkelt med appen.