Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
24
av 37 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil

"beste noen gang"

Omtale om Telenor Mobil skrevet av Jonas for 06.10.2020 20.33

Telenor Mobil har totalt 288 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"beste noen gang"
1 syns denne omtalen er nyttig

jeg opplever dette som det beste telefon selskapet i Norge. har uten tvil den beste mobil dekningen i verden. her er det bare og bytte. verdt vær krone det koster

Bytt.no
"beste noen gang" skrev Jonas om Telenor Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Mobil?
Gjør som Jonas og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Cristina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lurer deg trill rundt"
2 syns denne omtalen er nyttig

De har mange fine ord å si om sine tjenester, men når de tar betalt for bankid i tillegg til 2000,- ekstra for nedbetaling av telefon (noe alle andre operatører tilbyr 100% kostnadsfritt) og hevder denne prisen er for forsikringer som allerede er inkludert i abonnementene, blir det altfor useriøst å kalle seg selv en profesjonell telefonoperatør. Styr unna!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig hjemmeside"
3 syns denne omtalen er nyttig

Si opp abonnement er ikke mulig på nett. Skal du bytte til noe billigere, får du tilleggstjenester som ikke kan fjernes. Sidene er pepret med kjøpepress så uansett hvordan du ønsker å endre abonnementet ditt, havner du ut i et tilbud om flere tjenester til høyere pris. Det er SÅ dårlig!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Har en Pluss forsikring som ikke har verdi"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har Swap med pluss forsikring. Knuste mobil for 17 dager siden. Fikk ny mobil mot egenandel, men den kan ikke hentes ut. Har betalt for en lånemobil, og venter fortsatt på den jeg har betalt for. Telenor henviser til Sqare Trade forsikring, og oppretter nye saker for hver gang jeg ringer. Sqare Trade forsikring beklager og sier at de skal ordne det, men det tar tid. Jeg er fortsatt uten mobil. Latterlig å ha betalt ekstra forsikring for SWAP. Har aldri noen gang blitt behandlet så dårlig. Telenor må bytte forsikringsagent. Dette taper de kunder på.

Anonym K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kynisk selskap. Aldri ha abonnement hos dem"
5 syns denne omtalen er nyttig

Kynisk selskap! Holder ikke det de lover. Brukte angreretten som var innen 2 måneder fra jeg tegnet mobilabonnementet hos dem. Har blitt lovet ditten og datten av kundeservicen, uten at det blir holdt. Betalte for de to månedene på forskudd, og de krevde allikevel en betaling for den tredje måneden som jeg ikke hadde abonnement hos dem. Kundeservicen sa at det bare var å betale den, så skulle jeg få tilbake pengene. Men det ble gitt tilbake et beløp minus 150kr for denne fakturaen som jeg ikke skulle ha betalt for i utgangspunktet. Men for de 2 månedene jeg hadde betalt i forskudd for, skal Telenor gjøre det så tungvint som bare det, slik at de satser på å ikke måtte betale tilbake til kunden. De sender meg beløpet tilbake som gammeldags giro betaling, noe som bankene/posten ikke håndterer lenger. Etter ufattelig mange samtaler med kundeservicen ber de meg sende tilbake dette i posten til dem. Rart at et så stort selskap skal drive med slik svindel!

Telenor Mobil har totalt 288 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR