Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Mobil
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 37 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil

"Svindlere?"

Omtale om Telenor Mobil skrevet av Tg for 14.12.2020 12:55

Telenor Mobil har totalt 326 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindlere?"
4 syns denne omtalen er nyttig

Som eneste selskap jeg har vært borti tar de betalt 79 kroner for papirfaktura på første faktura når man har ingen andre valg enn å motta dette per brev. Alle andre selskaper i Norge har gratis første faktura også har man valget om å opprette efaktura fra faktura nr to. Og da må man betale hvis man vil ha papirutgave. De skryter over å ha 200 millioner kunder. Og noen har nok flere kundeforhold, feks både mobil og internett. Så da "stjeler" de mer enn 1.5 milliarder kroner fra sine kunder? Når man har ingen valg så er dette etter min mening svindel.

Bytt.no
"Svindlere?" skrev Tg om Telenor Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Mobil?
Gjør som Tg og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best i test!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telenor mobil abonnement, er ikke bare et vanlig abonnement med bare ringe tid,sms og datapakke. Men masse andre kjekke tjenester som jeg har fått inkludert blant annet sky-lagring, se hvem og masse annet!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Faktura"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skifter abonnement slutten av dette året. Fortsatt fakturer dere meg for januar. Hva gjør dere med det?

Britt G. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice - manglende rutiner"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har forsøkt å få hjelp til å fikse fibernettet hjemme i flere uker, uten at noen av de utallige kundebehandlerne jeg har snakket med har klart å hjelpe meg. Jeg blir satt over, får ulike beskjeder alt ettersom hvem jeg snakker med. Ingenting blir logget, så jeg må begynne å forklare samme sak hver gang jeg må ringe på nytt fordi det blir brutt eller jeg blir satt videre til eksterne samarbeidspartnere. Utrolig at en bedrift som Telenor ikke har rutiner på ting. Nå bytter jeg leverandør rett og slett. Dette orker jeg ikke å bruke mer tid på.

Sverre S
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Feilfakturering."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg flyttet til Fjordkraft Mobil i Juni/Juli. men får fortsatt fakturaer fra Telenor Mobil' Vennligst send meg keditnotaer for det som er betalt. Ytterligere fakturaer betales ikke.

Telenor Mobil har totalt 326 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR