Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Mobil
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
23
av 38 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil

"Latterlig pris."

Omtale om Telenor Mobil skrevet av Jan for 18.06.2021 17:20

Telenor Mobil har totalt 338 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Latterlig pris."
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde ubegrenset data til kr 599,- pr mnd. Sparte da kr 200,- på å gå over til konkurrent.

Bytt.no
"Latterlig pris." skrev Jan om Telenor Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Mobil?
Gjør som Jan og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skjulte vilkår i tjenestene Safe og SafeID"
5 syns denne omtalen er nyttig

Byttet mobilselskap fra Telenor til annet. Denne overgangen tar nytt selskap seg av. Alt fungerte perfekt og jeg er fornøyd. Så - Et par måneder sener oppdager jeg at det er trekk på vel 200 kroner fra Telenor de to siste månedene. Jeg ringer inn og forklarer at jeg har byttet selskap og at mitt mobilabonnement ikke lengre er hos Telenor. Får opplyst at Safe og SafeId som jeg får på min mobilregning må sies opp manuelt av meg og vil fortsette å løpe uansett om jeg ikke lengre er kunde hos de. Får i tillegg beskjed om at jeg har tegnet denne tilleggstjenesten via muntlig bekreftelse når de ringe meg opp et år før. Fikk også vite at jeg som kone selv er ansvarlig for å logge inn på Telenor sin side og legge inn alle kort og nummer jeg ønsker å ha beskyttet. Der har jeg selvfølgelig ikke lagt inn noe. Ikke visste jeg at jeg måtte heller. Alt jeg har fått er en sms der det står "gratulerer med Safe og SafeID". Jeg har altså betalt i et år på en tjeneste som ikke har vært aktiv, og i tillegg ikke blir opplyst om at den må sies opp manuelt. Dette er ren svindel! Telenor vil av meg bli omtalt i værste ordelag etter denne runden. Ikke kunne de trekke tilbake de to fakturaene som var påløpt etter oppsigelse heller. NO MORE!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jeg syns Telenor er veldig dyre.derfor har æ lyst til ring kontant."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ønsker kontant kort .og det må være ordn et så æ har bare å bruke det med en gang

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Setter opp pris på et abonnement jeg ikke trenger uten å varsle meg først"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telenor satt plutselig opp prisen med over 33% uten min samtykke og viten om forandringen på avtalen. De er dyre nok fra før av. Blir vel å gjøre om til kontantkort. Da har jeg bedre kontroll på haiene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vil ikke beholde kundene"
5 syns denne omtalen er nyttig

Telenor er ikke bare markedets dyreste mobilleverandør, men abonnementet blir med jevnlige mellomrom dyrere og dyrere. De sletter gamle abonnementer og dytter abonnentene over i stadig dyrere løsninger. Tilleggstjenester blir også dyrere. De forsvarer prisen med tilleggstjenester som ingen trenger, og som de henter kostnadsfritt fra andre leverandører som har brukt tid og penger på å lage løsninger som var ment å tjene samfunnet, ikke for at en norsk mobilleverandør skal bruke dem i markedsføringen. Bruker du fortsatt Telenor er du like dum som jeg har vært frem til nå.

Telenor Mobil har totalt 338 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR