Jeg har ubeskrivelig dårlig opplevelse av Telenor sin kundebehandling. De belaster ekstra beløp på faktura og trikser mye ifm fakturering og når du tar kontakt med Kundeservice (den eneste muligheten til å ringe dem) får du ulike informasjon fra forskjellige kundebehandlere på samme spørsmål. En kundetjeneste er å kunne hjelpe kunde til å løse utfordring/spørsmål men de i Telenor lager problem etter problem og du taper mye penger og tid å få løe på det du lurer på. Derfor må jeg tenke på å bytte til et annet selskap.
Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Mobil?
Gjør som Jahn A og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg er fornøyd med Telenor og tilbudene deres på «Next» abonnementene. Pris er bra mtp. at du får «evig» med datamengde. Det jeg ikke er fornøyd med er at jeg slettes ikke får den hastigheten jeg er blitt fortalt at jeg skal få med Yng Next Rask.
Kundeservicen er ikke så bra prisene er litt høye med tanke på for eks Talkmore og vipps som har like bra nett fordi dekninga er best på Telenor.bytta til telia i et år var stor forskjell på dekningen derfor endte jeg opp med Telenor igjen
God hjelp, god dekning, bra 5g! 👍 Oppsparing av data skulle vært mulig.
Di har en god service og har vært hos Telenor i mange år. Det de kan bli bedre på er å ha bedre priser til di som er yngre med mer data trafikk til en billig penge.