Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
21
av 35 innen
mobilselskap
42%
anbefaler
Telenor Mobil

"Tar betalt for tjenester jeg ikke har spurt om"

Omtale om Telenor Mobil skrevet av Hansm for 05.05.2020 09.09

Telenor Mobil har totalt 265 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tar betalt for tjenester jeg ikke har spurt om"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telenor er dyrt, de er lite hjelpsomme, og regningen min gikk plutselig opp med 200 kroner for tjenester som før var inkludert (ID-tyveriforsikring og noe nettsikkerhet). Jeg begynte med Telenor for å teste Swap. Jeg har betalt swap-forsikring hver måned, men når jeg skulle swappe så ville de ha 1000 kroner ekstra fordi baksiden av telefonen har riper. Jeg har nettopp byttet mobilleverandør, for denne pengeutpressinga kan de dra på skogen med.

Bytt.no
"Tar betalt for tjenester jeg ikke har spurt om" skrev Hansm om Telenor Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Mobil?
Gjør som Hansm og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Misfornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dyrt. Dårlig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Værste erfaringen jeg har hatt med en mobil leverandør. Veldig dyrt, ligger til tjenester jeg ikke ønsker og tar blodpris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Betaling for BankID"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt abonnement blir enda dyrere hvis vi må betale transaksjon gebyr BankID. Ellers er jeg fornøyd med dekning og kundeservice.

Stephan R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Alt for høye priser og dårlig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telenor er et stort selskap noe som sikkert er grunnen til at man ikke kommer gjennom på kundeservice, men det skal ikke våre 40 minutter ventetid når man ringer. Samt prisene på abonnement er alt for høye kontra hva man får. Og at Telenor velger å ta betalt for BankID på mobil er helt uholdbart. Anbefales ikke!

Elling H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jeg mener telenor er i ferd med å prise seg ut av markedet."
2 syns denne omtalen er nyttig

Man blir påprakket en masse tillegg man ikke har spurt etter, de har heller ikke et system der man kan ringe fritt til land i Norden uten tillegg i pris. Gjør man slike samtaler suger telenor deg ren med ågerpris. Jeg har hatt telenor abonnement helt siden jeg kjøpte første telefon og begynner nå og alvorlig tenke på å bytte selskap. Det er også slik at når man kjøper en ny telefon og blir spurt om man vil ha forsikring og opplyser om at man har forsikring. Da er det ingen som sier noe om at den gjelder spesifikt for den telefonen du er i ferd med å bytte ut. Det må gies beskjed om dette fra ekspeditør, at man der og da må si opp den forsikring man har på den gamle telefonen. Deretter at man må tegne ny forsikring på den nye telefonen. Jeg personlig har aldri fått slike opplysninger ved kjøp av ny telefon og har i den anledning betalt forsikring i X- antall år på telefon som ikke har hvert i bruk. Følgene av det er at jeg har betalt tusenvis av kroner jeg like gjerne kunne kastet i toalettet, eller benyttet til kjøp av ny telefon. SKJERP DERE, ellers vil der miste kunder, ja i flertall!!!

Telenor Mobil har totalt 265 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR