Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
23
av 37 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil

"Anbefales ikke"

Omtale om Telenor Mobil skrevet av Sanne for 30.12.2019 10.29

Telenor Mobil har totalt 284 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Anbefales ikke"

Dyrt, dårlig kundeservice og dårlig samarbeidspartner på forsikringsfronten.

Bytt.no
"Anbefales ikke" skrev Sanne om Telenor Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Mobil?
Gjør som Sanne og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Torbjorn R. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Speedometer viser dårlig dekning selv om jeg har 4g talet hos Telenor. :-(

Lisbeth E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Gjør ikke jobben sin"
7 syns denne omtalen er nyttig

De sender regning på en swapavtale som ble avsluttet for 3mnd siden. Bare betal vi krediterer på neste regning er svaret jeg får ved henvendelse. Makan til dårlig service og vilje til å rydde opp i eget rot. Jeg har ringt minst 15 ganger, og dem bekrefter at jeg ha rett, men greier ikke å gjøre det de skal. De har i tillegg en del ansatte som er veldig dårlig på kundebehandling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Har fått flere fakturerer som ikke stemmer"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har måtte bruke mye tid og penger på feil som ligger hos Telenor. Jeg opplever også å få feil informasjon og blir satt over og får kontra beskjeder. Virker rotete og et pengesluk uten like.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice og alt for dyrt"
6 syns denne omtalen er nyttig

Det som er det største minuser til Telenor, er deres kundeservice, eller rettere sagt, mangel på sådan. Vi har hatt elendig bredbånd levert av Telenor, og med mobilabonnementer fra samme, har man en «alltid på nett garanti». Denne har vist seg å være en stor bløff. Vi hadde ubrukelig nett i over tre måneder, men fikk bare én rabattert måned. Så resten måtte vi betale full pris for. Og vi fikk kun én gang ekstra datapakke. Årsaken var at det kun gis én gang data og én rabatt pr feil. Garantien er altså en stor bløff. Kundeservice er totalt fraværende. Videre et også forståelsen for normale begreper. Et eksempel er ordet «epost». Jeg gikk inn i appen til Telenor, og leste der at BankID er gratis. Men jeg fikk likevel bruk av BankID på fakturaen. Kontaktet da kundeservice og spurte om de kunne forklare dette. Da ba de meg om å sende skjermbilde av appen hvor dette stod om BankID på epost. Fikk så en lenke til et kontaktskjema hvor jeg skulle skrive. Hallo, epost er epost, ikke et j#%la skjema! Hvis dem ønsker å få ting tilsendt via et skjema, så kall det et kontaktskjema da, og ikke «epost». Kanskje dette er flisespikkeri, men det er et konkret eksempel på at Telenors medarbeidere omdefinerer kjente ord og begrep etter hva som passer dem selv. Så til BankID som jeg hadde flere forsøk på å få forstått hos «kundeservice». Det viser seg at man får «gratis tilgang på BankID», men må betale for «signering» med BankID. Hva f#%n?!?! Enten er BankID gratis, eller så er det ikke. Å holde kundene deres for narr er ikke ok. Så når det gjelder priser. Konkurrenter på samme nett tilbyr langt større datapakker til langt lavere priser. Jeg har et behov for 60 GB i måneden, hos Talkmore er det til en brøkdel av prisen. Telenor har ikke så store pakker en gang, man må kjøpe tilleggspakker, og da blir det mye mye dyrere.

Telenor Mobil har totalt 284 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR