Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Mobil
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
23
av 38 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil

"Ikke bra nok"

Omtale om Telenor Mobil skrevet av Tom for 11.09.2021 19:41

Telenor Mobil har totalt 338 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra nok"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig skuffet over kundeservicen den siste tiden. Gjennomsnittelig svar tid på tlf er 15 minutter. Dyrt er det også.

Bytt.no
"Ikke bra nok" skrev Tom om Telenor Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Mobil?
Gjør som Tom og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Men får det man betaler for!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Telenor tilbyr kanskje ikke de rimeligste tjenestene på markedet, men det er så mye annet enn bare pris på mobilabonnementet eller det trådløse nettet. man betaler for. Både app og nettside er lett å bruke, noe jeg synes flere andre selskaper ikke har prioritert. I tillegg er det alltid god kundeservice. Veldig mange flotte tjenester inkludert. Her kan jeg bla. nevne familebonus (dvs. få ekstra mobildata hvis flere i familien benytter seg av Telenors tjenester), music freedom, ung goodies og Min sky.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Min sky inkludert"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bruker mobien til å ta bilder - stor interesse. Med flere tusen bilder så er det godt med god lagringsplass som er inkl. i abonnementet hos Telenor. Jeg har også alltid fått god service og hjelp når jeg kontakter Telenor på telefon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bindingsavtale"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har vært Telenorkunde nå i over 30 år.......de siste årene har jeg hatt avtale gjennom transportsentralen jeg kjørte for. Jeg har gått ut av sentralen , og ville derfor skaffe meg en egen avtale. Lite vet jeg om hva slags avtale som er inngått mellom sentralen og Telenor. Jeg gikk over til en annen leverandør , og etter noen dager dumpet det ei regning inn i nettbanken på over 9000,- + mva. Det er da beregnet kr. 3000,- i gebyr pr. nr. (har tre telefonnummer) Mulig at Telenor har retten på sin side , men det som er sikkert med ei slik regning er at jeg ALDRI kommer til å nærme meg Telenor mere. Og vil derfor fraråde andre til å bruke denne teleoperatøren.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrest og håpløs kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Når du har telenor betaler du 1 kr hver gang du logger inn med bankid på mobil. Samtidig det håpløst å komme i kontakt med kundeservice. Mens alle konkurrenter har chat, så har telenor epost med flere dagers svartid. Eller et telefonnumer (som såklart ikke er mulig å ringe om det er et problem med mobilen).

Telenor Mobil har totalt 338 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR