2021! Telenors dekning blir værre og værre! Snart ikke mulig å surfe, ennå telefonen viser dekning! Telenor gir ingen logisk forklaring!! Skuffende!!
Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Mobil?
Gjør som Ulf og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Legger til "forsikring" (80% kost av ny tlf på 1 år) du aldri ba om. Ringer opp og spør om du ønsker å teste høyere hastighet gratis i X måneder. Hvor dem fakturer full pris for dette EN måned FØR gratis perioden er avsluttet. Dvs du i god tro avslutter innen tiden, men allikevel blir du fakturert. Om det ikke var nok. Prøver du å utsette en regning med feil så skal dem ha 8% renter! Noe som er kjipt for meg her, men avskyelig mot andre folk som utsetter grunnet dårlig økonomi! Bruker du Telenor. ALLTID sjekk om det er skulte kostnader via Min Side på Telenor no. Her kan du også slå av ting som "automatisk få ny datamengde til 50% av abno" (det er dyrere pr MB enn høyere abno) dersom man bruker opp etc BS.
Har ikke hatt noen problemer med Telenor er veldig fornøyd med kundeservicen når jeg har tatt kontakt med dem.
Jeg syntes dette bør stoppes anklages anmeldt, dette er svindel jeg snakker om swap systemet , jeg trodde jeg hadde gjort en god deal med forhandler,kunne bytte inn til ny mobil om ett års tid også ble swap avsluttet året etter trodde jeg...men nei da ,det ble heller en forlengelse på 2 år.Dette sku ikke vært lov, mobilen blir mega dyr
Passer man ikke på å endre forsikringen etter å ha swappet, ender man med p betale to forsikringer. Benytter man seg av forsikringen så får du brukt telefon i bytte. Dette er moderne svindel bakt inn i en «fantastisk» forsikring. Jeg har hatt telenor i snart 20 år og av prinsipielle grunner bytter jeg selskap. Styr unna selskapet og forsikringen. Jeg inkluderer hva som kan bli bedre med Telenor. Og det er pretty much everything!