Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Mobil
2.2
536 verifiserte omtaler

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
536 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#20
Forferdelig
Telenor Mobil er rangert
#20 av 22 mobilselskaper
34%
Middels
34% anbefaler Telenor Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 536 omtaler om Telenor Mobil

FILTRER OMTALER
118
49
65
67
237
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Mobil
Telenor Mobil har 536 verifiserte omtaler på Bytt.no

Marerittet med Telenor startet med Swap og forsikring

Omtale av  Cathrine

Marerittet med Telenor startet med Swap og forsikring. De startet etter et par mnd å fakturere både dobbelt og trippelt. Det ble mange telefoner fram og tilbake. Da et år hadde gått, gledet vi oss til å swappe inn Samsung galaxy s8 til s9. Vi gjorde alt riktig, tømte tlf, og sendte de inn, de hadde ligget i deksel hele tiden så de var så og si feilfrie. Telenor fortsatte likevel å fakturere oss for den ene s8-mobilen. Etter mange og lange tlfsamtaler og svada, fikk jeg endelig svar etter ca 4 mnd hva problemet er. Jo, de kan ikke finne telefonen, og fakturerer oss for en Swapavtale vi ikke har. Så nå må vi betale flere tusen for en mobil vi ikke har. Vi måtte også benytte oss av forsikringen da barnet vårt knuste tlf. Da fikk vi en ny tlf som ikke passet i dekselet el laderen. Nye svadasvar og samtaler. Dagene gikk, for Telenor sender ikke ut ekstrautstyr som lader. Dessuten var det jo den samme tlf iflg de. Da kom truslene om at jeg måtte betale 2500 kr i bot for ikke å sende inn den knuste tlf. Vi bor langt unna en forhandler. Jeg forklarte at vi må jo få overføre data til ny tlf og tømme den gamle først. Da viste deg seg at de hadde sendt en modell fra 2016, og ikke 2017 som var den opprinnelige tlf. Styr unna Telenor, forsikring og Swap, det er bare svindel! Lurer fælt hvem som har den forsvunne mobilen, for den er sendt.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bare tull

Omtale av  Kjetil H

Vært kunde her lenge, men har nettopp funnet ut at jeg har blitt overfakturert datapakker som ikke har blitt bestilt av meg, dette har skjedd over flere måneder, som jeg fikk refundert. Men dette er tredje gangen det skjer ett flere telefonsamtaler og mailer. Da var mitt 11 års lange kundeforhold ferdig.

HELT topp. God SERVICE, gode produkter

Omtale av  Thor O. H

Telenor er det beste mobilselskapet med de beste produktene. Best service til langt på kveld.

Bra for mitt bruk

Omtale av  Pål

Telenor er kanskje dyrt, men jeg betaler gjerne for kvalitet. Er fornøyd med kundeservice og familie bonus som jeg får på mine 3 mobilabonnement samt at jeg har fiber Internett levert av Telenor

For dyrt

Omtale av  Mette

Bra mobilabonnement, men for dyrt sammenliknet med andre på markedet.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

100 % svindel

Omtale av  Bjørn

Jeg byttet til Telenor, vel vitende om at 249,-/mnd. for 1GB er blant de aller dyreste, etter å ha vært plaget med spam-anrop fra utlandet (+61 m.m.) da Telenors selger sa at hos dem var det mulig å blokkere innkommende anrop fra utlandet utenfor Europa. Dette viste seg imidlertid å ikke stemme. Jeg spurte også selger om Tvilling-SIM var inkludert i prisen, og han opplyste hva det normalt koster, men sa at jeg skulle få det inkludert i prisen. På bakgrunn av disse to løftene valgte jeg å prøve Telenor. På min første faktura viste det seg at jeg likevel måtte betale for Tvilling-SIM, i tillegg til kr. 187,50 for etablering av tjenesten. Den sperren som jeg var lovet, kunne en hyggelig dame i kundeservice (som forøvrig er prisverdig lett å få tak i) bekrefte at ikke var mulig. I tillegg var jeg ilagt kr. 59,- i gebyr for papirfaktur, som jeg aldri hadde bedt om. Telenor opplyser at de alltid sender 1. faktura på papir med gebyr. Andre aktører lar deg enten velge fra dag en, eller sender 1. faktura på papir, men da gebyrfritt. Etter å ha blitt rundlurt av Telenor byttet jeg umiddelbart til en annen operatør, og la inn klage på abonnement/faktura. Det gjenstår å se hvor langt jeg kommer i dialog med Telenor, men jeg sender om nødvendig saken videre til Forbrukerombudsmannen eller Politiet, da jeg er blitt regelrett svindlet. Telenors selger har aktivt løyet og villedet meg til å bytte til dem, og Telenor har ikke holdt noe av det de har lovet. Jeg har med tiden vært innom en rekke operatører, og mindre seriøs aktør enn Telenor skal man lete lenge etter og likevel ikke finne. Jeg unner ikke engang min verste fiende å bytte til Telenor!

Godkjent, men litt dyr

Omtale av  Sigurd H. M

Hadde ett fint år men det ble mye dyrere når det året var godt, men blir i Telenor.

Telenor Mobil har 536 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Mobil mener

Telenor Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR