Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Mobil
2.2
536 verifiserte omtaler

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
536 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#20
Forferdelig
Telenor Mobil er rangert
#20 av 22 mobilselskaper
34%
Middels
34% anbefaler Telenor Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 536 omtaler om Telenor Mobil

FILTRER OMTALER
118
49
65
67
237
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Mobil
Telenor Mobil har 536 verifiserte omtaler på Bytt.no

Jeg mener telenor er i ferd med å prise seg ut av markedet.

Omtale av  Elling H

Man blir påprakket en masse tillegg man ikke har spurt etter, de har heller ikke et system der man kan ringe fritt til land i Norden uten tillegg i pris. Gjør man slike samtaler suger telenor deg ren med ågerpris. Jeg har hatt telenor abonnement helt siden jeg kjøpte første telefon og begynner nå og alvorlig tenke på å bytte selskap. Det er også slik at når man kjøper en ny telefon og blir spurt om man vil ha forsikring og opplyser om at man har forsikring. Da er det ingen som sier noe om at den gjelder spesifikt for den telefonen du er i ferd med å bytte ut. Det må gies beskjed om dette fra ekspeditør, at man der og da må si opp den forsikring man har på den gamle telefonen. Deretter at man må tegne ny forsikring på den nye telefonen. Jeg personlig har aldri fått slike opplysninger ved kjøp av ny telefon og har i den anledning betalt forsikring i X- antall år på telefon som ikke har hvert i bruk. Følgene av det er at jeg har betalt tusenvis av kroner jeg like gjerne kunne kastet i toalettet, eller benyttet til kjøp av ny telefon. SKJERP DERE, ellers vil der miste kunder, ja i flertall!!!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Overpriset og dårlig kundeservice.

Omtale av  Johannes

Blir alltid overfakturert og er alltid noen skjulte kostnader som dukker opp. Byttet til ice og har 1000GB i mnd og blir aldri overfakturert og ingen overraskelser. Topp kundeservice.

Altfor dyrt

Omtale av  Zeki A

Gikk fra Telenor til Telia x. Jeg og min kone bytta abo og vi betaler 489,- per abo hos Telenor betalte jeg 799,- uten tvil verdens beste mobil abo hos Telenor men altfor dyrt!

Swap lovnader

Omtale av  Fridtjof

Her skryter de så utrolig mye om at det ikke koster noe for å swappe. Alikevell er dette andre gangen jeg har swappet med Telenor. Første gang fikk jeg tre forskjellige regninger som tilsvarte 3500 kr til sammen. Nå har jeg gjort samme tabbe å fått to nye regninger en på 1000 og en på 4000 kr. Åpnet faktura for å se hva de har trekt «engangs beløp/egenandel 1000kr swap 2244. I fakturaen som skal «forklare» hvor de har kommet frem til de summene, så står det ikke en dritt. Bare en haug med ekstra hemmelig kostnader. Ja forresten dere betaler også for å få fakturaen sendt i post 59 kr. Rotter

Dyrt men bra

Omtale av  Guttorm G

Telenor abonnement er dyrt men det bare virker; etter å ha prøvd en runde med de billigere er det åpenbart at skal en ha stabil, fungerende mobildata/mobiltelefoni er det Telenor som har løsningen. Etter å ha hatt bare hel...e med SIM-kort som ikke virker, Kundeservice som ikke prater forståelig norsk, manglende dekning selv om en står noen meter unna basestasjon og mye annet gøy var det en sann fryd å sette inn Telenor SIM og se at alt bare virker. Men dyrt er det, svindyrt!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Swap plussforsikring: "Ny" telefon = brukt telefon med skavanker

Omtale av  Marianne

Jeg hadde en nesten helt ny mobil, skjerm og hjørnet på mobiltelefon ble knust, så jeg måtte bruke forsikringen. Sendte inn min egen telefon, og fikk en "ny" i retur. Da jeg skrudde på telefonen var tidligere brukers epost-adresse delvis lesbar, så denne telefonen har blitt levert inn av noen andre. Mistenker at den har blitt sølt på, da volumtastene er trege. Tidvis må jeg bruke begge hender og bytte grep for å få klare å trykke de ned. Er det varmt og fuktig blir de lettere igjen, noe som er grunnen til at mistenker f. eks. cola-skade. Det står man får "Ny telefon i retur", men da forventer jeg en telefon uten skavanker. Å betale store månedsbeløp, pluss egenandel på 1000 kr, føles som svindel når man får en delvis ødelagt telefon i retur. I tillegg ville egenandel neste gang blitt 2000 kr. Husk også å sjekke forsikringen din etter å ha brukt den, da Telenor lot forsikringen rulle videre på den gamle telefonen i stedet for den nye. Ved et eventuelt nytt uhell kan man da ende opp med å ha betalt forsikring på en telefon som er sendt tilbake, og bli stående uten erstatning. Forsikringen er avsluttet, og jeg anbefaler andre til å styre unna. Invester heller i et godt deksel og skjermbeskytter. Det eneste positive jeg kan si er at det ikke tok lang tid å få tilsendt erstatningen i posten.

Telenor vet å "melke sine trofaste"

Omtale av  Liten-Mob-Bruker

Har vært kunde med abonnement hos Telenor i mange år, men ble ikke særlig imponert over "slesk forretnings taktikk" etter 5 års avtale med Mobil giganten Telenor, men det var ikke fnugg av seriøsitet selv om jeg holdt min del av avtalen.

Telenor Mobil har 536 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Mobil mener

Telenor Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR