Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
23
av 37 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil

"Ingen problemer!"

Omtale om Telenor Mobil skrevet av Lena S for 04.09.2020 17.46

Telenor Mobil har totalt 286 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingen problemer!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos Telenor i alskens tid. Er i grunn veldig fornøyd. Enkelt å endre abonnement eller handle andre tjenester på "mitt telenor" Hyggelig og hjelpsom kundeservice. Det eneste jeg har stusset over er hastigheten på mobildata, i og med at de skryter av at de har verdens raskeste...🤔 Vel, jeg bor sentralt og under sjekk har jeg kanskje 20-30 mbps.. skulle det ikke være nærmere 100 mon tro!? Prisene dems er kanskje noe stive i forhold til konkurrentene, men så har vi jo "Min sky" med ubegrenset lagring inkl. så alt i alt, fornøyd!

Bytt.no
"Ingen problemer!" skrev Lena S om Telenor Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Mobil?
Gjør som Lena S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telenor valgte å avslutte sine Frihet-abonnement og fant da ut at det var naturlig å erstatte et Frihet 4GB abonnement med et 6GB Original abonnement som koster 50kr mer pr måned. Kontaktet kundeservice og fikk beskjed om at Frihet ikke svarer til utviklingen i markedet og at kundenes dataforbruk øker og at de derfor inkluderer mer data i abonnementene. Hadde 6GB Original kostet omtrent det samme skulle jeg forstått det, men her er det snakk om et annet abonnement til en vesentlig høyere pris! Etter en rask sjekk fant kundeservice ut at min samboer egentlig klarer seg fint met et 3GB abonnement. Hvorfor i huleste oppgraderer de da til 6GB???

Godt V. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grådig pirat !"
3 syns denne omtalen er nyttig

De kutter ut abonnement og "tilbyr" et nytt med mer data..som du ikke trenger, og må betale for. På tide å finne en seriøs leverandør for min del !

Gerard P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
""SAFE" måte å håve inn penger...for Telenor!"
3 syns denne omtalen er nyttig

I juli mottok jeg en faktura fra Telenor, adressert til firmatelefonen(samme adresse som hjemmeadressen der firmaet er registrert). Fakturaen var på noen hundrelapper, ingen stor sum, men for en tjeneste som jeg IKKE hadde bestilt, nemlig SAFE. Jeg ringte inn til telenor bedrift og ble omsider satt videre til telenor privat da den nye tjenesten var satt på meg som privatperson, ikke bedrift der abonnementet er. Etter mye frem og tilbake fikk jeg beskjed om at jeg kunne se bort fra denne og fikk en sms bekreftelse(jeg ba om å få dette skriftlig) på at det var OK og at tjenesten var kansellert. I August kom det jaggu meg en ny faktura på kr 208, samme tjeneste!!!!! Jeg ringte inn igjen og ble satt over til "SAFE avdelingen" og meldte fra om dette igjen samt sa at jeg hadde pratet med de forrige måned om det samme. "Joda, du pratet med oss da, jeg ser det i systemet....det skal da være mulig å avbryte tjenesten". Fikk ny sms bekreftelse om at tjenesten var avsluttet og at jeg kunne se bort fra fakturaen. Venter nå spent på September og om det kommer enda en faktura. Det er verdt å nevne at jeg har hatt telenor i mange år og jeg har vær strålende fornøyd med de generelt sett med tank på dekning både innland og utland, men det å dytte på en tjeneste som man ikke har bedt om eeller trenger for den saks skyld er direkte frekt!!!!! Man må kanskje til slutt si opp for å få slutt på SAFE faenskapet en gang for alle. Forstår iallfall hva navnet tilsier: SAFE måte å tjene penger på....for Telenor!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning på høyfjellet-BERGSJØ området i Viken kommune"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har allerede gjort det!! Svært dårlig dekning i høyfjellet. Mine venner bruker Telia og har ingen problemer.

Telenor Mobil har totalt 286 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR