Telio Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tar litt tid noen ganger når en vil bytte datamengde, og det må gjøres manuelt, ikke mulig å administrere dette fra nettsidene. Men er fornøyd med pris, og at hastighet blir begrenset til 120kb/s ved oppbrukt kvote og en ikke blir fakturert utover dette. Man har da mulighet til å sjekke ting på nettet. Anbefales!
Jeg er veldig fornøyd med Telio så langt, jeg har ingenting å tiltalte, jeg anbefaler Telio!
Fikk rabatt for vervede kunder, men nå slår de sammen med Telia og dermed så er det borte
Fornøyd med Telio. Best med tanke på pris og mobildata. Det har heller ikke vært problemer med dekning. Minus er kronglete hjemmeside, og mangelen på ulike funksjoner når du går inn på "Min side", i forhold til andre mobiloperatører
Har Telia kjøpt opp Telio??? Eg får mld frå Telia att eg må bekrefta om mi adr er riktig..Går d verkeleg ann og gjera d slik i dag? Ja utan fyrst å få beskjed/mld frå Telio om att Telia vil koma med ein slik mld. Etter mitt skjønn må ledelsen i Telio vera blotta for sunn fornuft når ei veit om all svindel som foregår i dag.
Fikk beskjed i posten i dag at Telio legger ned virksomheten og at minne abonnementer er overført til MyCall. Det som var bra med Telio : Norden samt mange andre land inkludert. Billig ekstra pakke for å ringe til bl. a. Thailand. Helt siden NextGenTel kom inn i bildet ble servicen bare dårligere, og nå er det helt slutt. NextGenTel er og har alltid vært et møkka-selskap.
Jobber som bilselger, er i utlandet og bruker tlf til å ringe kunder i Norge, fikk melding i går at mobilabonnement er sperret uten noen forvarsel pga kreditt grense som er aldri opplyst tidligere. Har ingen ubetalte fakturaer, har ringt til Telio kundesenter og fikk beskjed at det kan ta opptil 14 dager for å gjenåpne mobilabonnement. Møkka service/abonnement
Billigst på markedet, meget fornøyd. Bra kundeservice, litt rotete hjemmeside.
Billigst i Norge (5gb), og fungerer som det skal. Heller ingen overfakturering som er et pluss.
Telioabonnement er kombinert med fasttelefonabonnement. Sånn sett meget bra.
Datatrafikken skulle strupes ved oppbrukt kvote og overforbruk skulle ikke faktureres. Det kosta litt ekstra. Jeg ga opp å krangle og sa opp i november, men fikk regning i desember også (bindings/oppsigelsestid i 2017 :D). Betalte denne også. Nå ligger det en regning til forfall i januar, men jeg får ikke logget meg inn for å se hva det er siden jeg ikke er kunde. Lykke til!
Jeg hadde sagt opp men likevel etter måtte jeg betale 169 kr mer. Ringte tilbake til oppsigelse gruppa ingen svar så laget nummer in som maskina sa ringer tilbake. Men aldri hørt tilbake. Snart inkasso og nå saken av over 7200 kr står hos namsmannen. Aldri mer Telio.
Billigste alternativet for meg. Har ikke funnet noe selskap som tilbyr billigere ringe minutt til utland.
Worst ever network company in Norway. Very bad costumer service, only make heavy bucks out of people, no reliability, very unprofessional. Dont recommend this at all be aware. Other network companies are more reliable.
Dette er en utrolig dårlig mobilabonnement og vil derfor sterkt IKKE anbefale dette til noen. Vi kansellerte mobilabonnementet og fikk et bekreftelse-epost der det sto at den skulle kanselleres på slutten av neste måned. Dette ble aldri gjort og regningen fortsatte å komme hjem til oss i to måneder til. To måneder senere, ringte vi kundeservice der kundebehandleren spesifiserte at vi får tilbake pengene fra dere for de to mnd vi egentlig ikke skulle betale. En måned senere, og her om dagen får vi en ny faktura og samme rutine skjer igjen med at vi ringer tilbake til kundeservice. Kundebehandleren forteller at det er en regning vi ikke har betalt ettersom vi brukte mobilabonnementet i mnd. Telio egentlig skulle ha kansellert dette, og kundebehandleren legger til eksempler hvorfor vi får en regning og at vi kanskje hadde brukt mobilabonnementet på å betale en cola.
Er man sen med en regning sperres telefonen for innkommende trafikk med en gang. Om man ikke ønsker å betale et ekspressgebyr bruker de en uke på å åpne, tross at de har registrert betaling. Det er også lite å hente hos kundeservice, annet enn en frekk tone, lang ventetid og dårlig humør. Mail går også to tre dager før man får svar på. Jeg har aldri vært borti dårligere kundebehandling iløpet av mine 20 år som mobilkunde hos forskjellige operatører. Det eneste positive med denne operatøren er prisen, men den er ikke så mye lavere enn andre at det er verdt å velge disse.