Fornøyd med Telio. Best med tanke på pris og mobildata. Det har heller ikke vært problemer med dekning. Minus er kronglete hjemmeside, og mangelen på ulike funksjoner når du går inn på "Min side", i forhold til andre mobiloperatører
Har Telia kjøpt opp Telio??? Eg får mld frå Telia att eg må bekrefta om mi adr er riktig..Går d verkeleg ann og gjera d slik i dag? Ja utan fyrst å få beskjed/mld frå Telio om att Telia vil koma med ein slik mld. Etter mitt skjønn må ledelsen i Telio vera blotta for sunn fornuft når ei veit om all svindel som foregår i dag.
Fikk beskjed i posten i dag at Telio legger ned virksomheten og at minne abonnementer er overført til MyCall. Det som var bra med Telio : Norden samt mange andre land inkludert. Billig ekstra pakke for å ringe til bl. a. Thailand. Helt siden NextGenTel kom inn i bildet ble servicen bare dårligere, og nå er det helt slutt. NextGenTel er og har alltid vært et møkka-selskap.
Jobber som bilselger, er i utlandet og bruker tlf til å ringe kunder i Norge, fikk melding i går at mobilabonnement er sperret uten noen forvarsel pga kreditt grense som er aldri opplyst tidligere. Har ingen ubetalte fakturaer, har ringt til Telio kundesenter og fikk beskjed at det kan ta opptil 14 dager for å gjenåpne mobilabonnement. Møkka service/abonnement
Datatrafikken skulle strupes ved oppbrukt kvote og overforbruk skulle ikke faktureres. Det kosta litt ekstra. Jeg ga opp å krangle og sa opp i november, men fikk regning i desember også (bindings/oppsigelsestid i 2017 :D). Betalte denne også. Nå ligger det en regning til forfall i januar, men jeg får ikke logget meg inn for å se hva det er siden jeg ikke er kunde. Lykke til!
Jeg hadde sagt opp men likevel etter måtte jeg betale 169 kr mer. Ringte tilbake til oppsigelse gruppa ingen svar så laget nummer in som maskina sa ringer tilbake. Men aldri hørt tilbake. Snart inkasso og nå saken av over 7200 kr står hos namsmannen. Aldri mer Telio.
Billigste alternativet for meg. Har ikke funnet noe selskap som tilbyr billigere ringe minutt til utland.
Worst ever network company in Norway. Very bad costumer service, only make heavy bucks out of people, no reliability, very unprofessional. Dont recommend this at all be aware. Other network companies are more reliable.
Dette er en utrolig dårlig mobilabonnement og vil derfor sterkt IKKE anbefale dette til noen. Vi kansellerte mobilabonnementet og fikk et bekreftelse-epost der det sto at den skulle kanselleres på slutten av neste måned. Dette ble aldri gjort og regningen fortsatte å komme hjem til oss i to måneder til. To måneder senere, ringte vi kundeservice der kundebehandleren spesifiserte at vi får tilbake pengene fra dere for de to mnd vi egentlig ikke skulle betale. En måned senere, og her om dagen får vi en ny faktura og samme rutine skjer igjen med at vi ringer tilbake til kundeservice. Kundebehandleren forteller at det er en regning vi ikke har betalt ettersom vi brukte mobilabonnementet i mnd. Telio egentlig skulle ha kansellert dette, og kundebehandleren legger til eksempler hvorfor vi får en regning og at vi kanskje hadde brukt mobilabonnementet på å betale en cola.
Er man sen med en regning sperres telefonen for innkommende trafikk med en gang. Om man ikke ønsker å betale et ekspressgebyr bruker de en uke på å åpne, tross at de har registrert betaling. Det er også lite å hente hos kundeservice, annet enn en frekk tone, lang ventetid og dårlig humør. Mail går også to tre dager før man får svar på. Jeg har aldri vært borti dårligere kundebehandling iløpet av mine 20 år som mobilkunde hos forskjellige operatører. Det eneste positive med denne operatøren er prisen, men den er ikke så mye lavere enn andre at det er verdt å velge disse.
Klarer ikke rette noen feil, ingen tilbakemelding på saker. Alltid min. 15 min kø hos kundeservice. Ingen kan noen ting og saker blir liggende. Ræva er vel mest dekkende!
Høye tilleggsutgifter, dårlig kundebehandling og dårlig service gjorde at dette forholdet varte i bare 2 måneder.
Da har jeg slitt med betalingen en måned hos Telio. Snakket med kundeservice om å få det utsatt til dato jeg får lønning. Det er ikke snakk om mer enn 1mnd utsettelse.. Neida, da sperrer de abonnementet uten beskjed og sender det direkte til inkasso. Og selvfølgelig koster det 400kr bare å åpne sim-kortet igjen.. Glad Ice net er billige og har god dekning, jeg hopper over til skuta dems!
Svindel, Norges verste kundeservice, et firma man skal holde seg unna. Lang historie som jeg rett og slett ikke orker å skrive om fordi jeg blir så irritert. Godt å vite at om 2 dager er jeg Telenor kunde igjen. Betaler gladelig 50 kr mer i mnd for et mye bedre produkt. Mine 3-4 mnd i Telio ble et kortvarig besøk.
Dårlig dekning, høye ekstrakostnader (endte med helt syke mobilregninger), vanskelig å si opp abonnement, ekstra måneds oppsigelsestid. Fikk abonnementet mitt sperret fordi jeg betalte for sent, og det ble ikke åpnet igjen selv etter at jeg betalte. De sendte meg videre til Kredinor, som også nektet å hjelpe meg og sendte høye purregebyr. Et mareritt fra start til slutt!
Har hatt ip telefon hos Telio i mange år og aldri hatt noe tull. Flyttet også over mobilen. Etter en stund ville jeg prøve ice.net som hadde et billigere mobil abonnement, men ombestemte meg og så opp ice.net etter tre timer da jeg fikk et like bra tilbud hos Telio. Seks dager senere lot Telio seg overkjøre av ice.net og utporterte mitt mobilnr. Så nå er jeg uten mobil. Er det mulig! De må bli flinkere til å verne sine egne kunder.
Jeg byttet mobil abonnent til Telio for at det var billig (trodde jeg) for sønnen min som bruker mye gb. Jeg bestilte 2 stk 5 gb pakke til kr 258. Sønnen min kunne ikke skjønne han hadde 5gb så han kjøpte 2 ekstra.. Så kom regningen. Der hadde jeg fått 1 stk med 3 gb å en med 5 gb. Jeg ringte inn med en gang. Han skulle fikse det opp. Så skulle de sende meg ny regning. Den dukket ikke opp men jeg fikk neste regning med samme feilen. Pluss jeg fikk purring på den første med tillegg i prisen. Har ringt dem 5 ganger uten at de fikser dette. Det skal sies hun jeg snakket med på faktura avd. var topp, men hun kunne ikke hjelpe meg. Så nå betaler jeg alle regningene som er overpriset å feil. 2 regninger kom meg på over kr 3500. Så styr unna.
Jeg er veldig fornøyd med Telio så langt, jeg har ingenting å tiltalte, jeg anbefaler Telio!
Fikk rabatt for vervede kunder, men nå slår de sammen med Telia og dermed så er det borte
Billigst på markedet, meget fornøyd. Bra kundeservice, litt rotete hjemmeside.
Billigst i Norge (5gb), og fungerer som det skal. Heller ingen overfakturering som er et pluss.
Telioabonnement er kombinert med fasttelefonabonnement. Sånn sett meget bra.
Har ikke noe positiv å skrive om. Har byttet til et annet mobilselskap og er meget tilfreds.
Styr unna telio. Dette er et firma jeg ikke vil anbefale til noen.