Hei! Klikk på meg hvis du trenger hjelp!

Telio Mobil omtaler og erfaringer

11 verifiserte omtaler
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Forferdelig
Verdi for pengene
Dårlig
15
av 19 innen
mobilselskap
10%
anbefaler
Telio Mobil
Filtrer omtaler
0
1
1
0
9
Sorter omtaler etter
Viser av 11 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telio Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er man sen med en regning sperres telefonen for innkommende trafikk med en gang. Om man ikke ønsker å betale et ekspressgebyr bruker de en uke på å åpne, tross at de har registrert betaling. Det er også lite å hente hos kundeservice, annet enn en frekk tone, lang ventetid og dårlig humør. Mail går også to tre dager før man får svar på. Jeg har aldri vært borti dårligere kundebehandling iløpet av mine 20 år som mobilkunde hos forskjellige operatører.

Det eneste positive med denne operatøren er prisen, men den er ikke så mye lavere enn andre at det er verdt å velge disse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"

Klarer ikke rette noen feil, ingen tilbakemelding på saker. Alltid min. 15 min kø hos kundeservice. Ingen kan noen ting og saker blir liggende. Ræva er vel mest dekkende!

Kristian L. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna"

Høye tilleggsutgifter, dårlig kundebehandling og dårlig service gjorde at dette forholdet varte i bare 2 måneder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Værste jeg har vært borti!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Da har jeg slitt med betalingen en måned hos Telio. Snakket med kundeservice om å få det utsatt til dato jeg får lønning. Det er ikke snakk om mer enn 1mnd utsettelse..
Neida, da sperrer de abonnementet uten beskjed og sender det direkte til inkasso. Og selvfølgelig koster det 400kr bare å åpne sim-kortet igjen..
Glad Ice net er billige og har god dekning, jeg hopper over til skuta dems!

Helge F. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Norges verste kundeservice"

Svindel, Norges verste kundeservice, et firma man skal holde seg unna. Lang historie som jeg rett og slett ikke orker å skrive om fordi jeg blir så irritert. Godt å vite at om 2 dager er jeg Telenor kunde igjen. Betaler gladelig 50 kr mer i mnd for et mye bedre produkt. Mine 3-4 mnd i Telio ble et kortvarig besøk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning, høye ekstrakostnader "
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning, høye ekstrakostnader (endte med helt syke mobilregninger), vanskelig å si opp abonnement, ekstra måneds oppsigelsestid. Fikk abonnementet mitt sperret fordi jeg betalte for sent, og det ble ikke åpnet igjen selv etter at jeg betalte. De sendte meg videre til Kredinor, som også nektet å hjelpe meg og sendte høye purregebyr. Et mareritt fra start til slutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lar seg overkjøre av andre frekke operatører"

Har hatt ip telefon hos Telio i mange år og aldri hatt noe tull. Flyttet også over mobilen. Etter en stund ville jeg prøve ice.net som hadde et billigere mobil abonnement, men ombestemte meg og så opp ice.net etter tre timer da jeg fikk et like bra tilbud hos Telio. Seks dager senere lot Telio seg overkjøre av ice.net og utporterte mitt mobilnr. Så nå er jeg uten mobil. Er det mulig! De må bli flinkere til å verne sine egne kunder.

Oppgitt-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet mobil abonnent til Telio for at det var billig (trodde jeg) for sønnen min som bruker mye gb.
Jeg bestilte 2 stk 5 gb pakke til kr 258. Sønnen min kunne ikke skjønne han hadde 5gb så han kjøpte 2 ekstra.. Så kom regningen. Der hadde jeg fått 1 stk med 3 gb å en med 5 gb. Jeg ringte inn med en gang. Han skulle fikse det opp. Så skulle de sende meg ny regning. Den dukket ikke opp men jeg fikk neste regning med samme feilen. Pluss jeg fikk purring på den første med tillegg i prisen. Har ringt dem 5 ganger uten at de fikser dette. Det skal sies hun jeg snakket med på faktura avd. var topp, men hun kunne ikke hjelpe meg. Så nå betaler jeg alle regningene som er overpriset å feil. 2 regninger kom meg på over kr 3500. Så styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Hva er din erfaring med Telio Mobil?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hva er din erfaring med Telio Mobil? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt.

Wolfgang
Kundetilfredshet
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke noe positiv å skrive om. Har byttet til et annet mobilselskap og er meget tilfreds.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna telio. Dette er et firma jeg ikke vil anbefale til noen.

Si hei til @Anna
Jeg vil sammenligne selskaper
Jeg vil lese omtaler om et selskap
Jeg vil skrive en omtale om et selskap