Telio Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billigste alternativet for meg. Har ikke funnet noe selskap som tilbyr billigere ringe minutt til utland.
Worst ever network company in Norway. Very bad costumer service, only make heavy bucks out of people, no reliability, very unprofessional. Dont recommend this at all be aware. Other network companies are more reliable.
Dette er en utrolig dårlig mobilabonnement og vil derfor sterkt IKKE anbefale dette til noen. Vi kansellerte mobilabonnementet og fikk et bekreftelse-epost der det sto at den skulle kanselleres på slutten av neste måned. Dette ble aldri gjort og regningen fortsatte å komme hjem til oss i to måneder til. To måneder senere, ringte vi kundeservice der kundebehandleren spesifiserte at vi får tilbake pengene fra dere for de to mnd vi egentlig ikke skulle betale. En måned senere, og her om dagen får vi en ny faktura og samme rutine skjer igjen med at vi ringer tilbake til kundeservice. Kundebehandleren forteller at det er en regning vi ikke har betalt ettersom vi brukte mobilabonnementet i mnd. Telio egentlig skulle ha kansellert dette, og kundebehandleren legger til eksempler hvorfor vi får en regning og at vi kanskje hadde brukt mobilabonnementet på å betale en cola.
Er man sen med en regning sperres telefonen for innkommende trafikk med en gang. Om man ikke ønsker å betale et ekspressgebyr bruker de en uke på å åpne, tross at de har registrert betaling. Det er også lite å hente hos kundeservice, annet enn en frekk tone, lang ventetid og dårlig humør. Mail går også to tre dager før man får svar på. Jeg har aldri vært borti dårligere kundebehandling iløpet av mine 20 år som mobilkunde hos forskjellige operatører. Det eneste positive med denne operatøren er prisen, men den er ikke så mye lavere enn andre at det er verdt å velge disse.
Klarer ikke rette noen feil, ingen tilbakemelding på saker. Alltid min. 15 min kø hos kundeservice. Ingen kan noen ting og saker blir liggende. Ræva er vel mest dekkende!
Høye tilleggsutgifter, dårlig kundebehandling og dårlig service gjorde at dette forholdet varte i bare 2 måneder.
Da har jeg slitt med betalingen en måned hos Telio. Snakket med kundeservice om å få det utsatt til dato jeg får lønning. Det er ikke snakk om mer enn 1mnd utsettelse.. Neida, da sperrer de abonnementet uten beskjed og sender det direkte til inkasso. Og selvfølgelig koster det 400kr bare å åpne sim-kortet igjen.. Glad Ice net er billige og har god dekning, jeg hopper over til skuta dems!