Meny

Telio Mobil omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
0
av 37 innen
mobilselskap
33%
anbefaler
Telio Mobil

"Fornøyd"

Omtale om Telio Mobil skrevet av Leo for 16.02.2018 17.55

Telio Mobil har totalt 24 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telio Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fornøyd"

Fornøyd med Telio. Best med tanke på pris og mobildata. Det har heller ikke vært problemer med dekning. Minus er kronglete hjemmeside, og mangelen på ulike funksjoner når du går inn på "Min side", i forhold til andre mobiloperatører

Bytt.no
"Fornøyd" skrev Leo om Telio Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Telio Mobil?
Gjør som Leo og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telio Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Bjørn V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har Telia kjøpt Telio/NextGenTel???"

Har Telia kjøpt opp Telio???
Eg får mld frå Telia att eg må bekrefta om mi adr er riktig..Går d verkeleg ann og gjera d slik i dag? Ja utan fyrst å få beskjed/mld frå Telio om att Telia vil koma med ein slik mld.

Etter mitt skjønn må ledelsen i Telio vera blotta for sunn fornuft når ei veit om all svindel som foregår i dag.

Birger K. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig bra helt til NextGenTel kom inn i bildet"

Fikk beskjed i posten i dag at Telio legger ned virksomheten og at minne abonnementer er overført til MyCall. Det som var bra med Telio : Norden samt mange andre land inkludert. Billig ekstra pakke for å ringe til bl. a. Thailand. Helt siden NextGenTel kom inn i bildet ble servicen bare dårligere, og nå er det helt slutt. NextGenTel er og har alltid vært et møkka-selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Møkka abonnement"

Jobber som bilselger, er i utlandet og bruker tlf til å ringe kunder i Norge, fikk melding i går at mobilabonnement er sperret uten noen forvarsel pga kreditt grense som er aldri opplyst tidligere. Har ingen ubetalte fakturaer, har ringt til Telio kundesenter og fikk beskjed at det kan ta opptil 14 dager for å gjenåpne mobilabonnement.
Møkka service/abonnement

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig"

Billigst på markedet, meget fornøyd. Bra kundeservice, litt rotete hjemmeside.

Telio Mobil har totalt 24 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR