Fikk beskjed i posten i dag at Telio legger ned virksomheten og at minne abonnementer er overført til MyCall. Det som var bra med Telio : Norden samt mange andre land inkludert. Billig ekstra pakke for å ringe til bl. a. Thailand. Helt siden NextGenTel kom inn i bildet ble servicen bare dårligere, og nå er det helt slutt. NextGenTel er og har alltid vært et møkka-selskap.
Har du en tilsvarende erfaring med Telio Mobil?
Gjør som Birger K. R og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telio Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jobber som bilselger, er i utlandet og bruker tlf til å ringe kunder i Norge, fikk melding i går at mobilabonnement er sperret uten noen forvarsel pga kreditt grense som er aldri opplyst tidligere. Har ingen ubetalte fakturaer, har ringt til Telio kundesenter og fikk beskjed at det kan ta opptil 14 dager for å gjenåpne mobilabonnement. Møkka service/abonnement
Billigst på markedet, meget fornøyd. Bra kundeservice, litt rotete hjemmeside.
Billigst i Norge (5gb), og fungerer som det skal. Heller ingen overfakturering som er et pluss.
Telioabonnement er kombinert med fasttelefonabonnement. Sånn sett meget bra.