Telio Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da har jeg slitt med betalingen en måned hos Telio. Snakket med kundeservice om å få det utsatt til dato jeg får lønning. Det er ikke snakk om mer enn 1mnd utsettelse.. Neida, da sperrer de abonnementet uten beskjed og sender det direkte til inkasso. Og selvfølgelig koster det 400kr bare å åpne sim-kortet igjen.. Glad Ice net er billige og har god dekning, jeg hopper over til skuta dems!
Svindel, Norges verste kundeservice, et firma man skal holde seg unna. Lang historie som jeg rett og slett ikke orker å skrive om fordi jeg blir så irritert. Godt å vite at om 2 dager er jeg Telenor kunde igjen. Betaler gladelig 50 kr mer i mnd for et mye bedre produkt. Mine 3-4 mnd i Telio ble et kortvarig besøk.
Dårlig dekning, høye ekstrakostnader (endte med helt syke mobilregninger), vanskelig å si opp abonnement, ekstra måneds oppsigelsestid. Fikk abonnementet mitt sperret fordi jeg betalte for sent, og det ble ikke åpnet igjen selv etter at jeg betalte. De sendte meg videre til Kredinor, som også nektet å hjelpe meg og sendte høye purregebyr. Et mareritt fra start til slutt!
Har hatt ip telefon hos Telio i mange år og aldri hatt noe tull. Flyttet også over mobilen. Etter en stund ville jeg prøve ice.net som hadde et billigere mobil abonnement, men ombestemte meg og så opp ice.net etter tre timer da jeg fikk et like bra tilbud hos Telio. Seks dager senere lot Telio seg overkjøre av ice.net og utporterte mitt mobilnr. Så nå er jeg uten mobil. Er det mulig! De må bli flinkere til å verne sine egne kunder.
Har ikke noe positiv å skrive om. Har byttet til et annet mobilselskap og er meget tilfreds.
Jeg byttet mobil abonnent til Telio for at det var billig (trodde jeg) for sønnen min som bruker mye gb. Jeg bestilte 2 stk 5 gb pakke til kr 258. Sønnen min kunne ikke skjønne han hadde 5gb så han kjøpte 2 ekstra.. Så kom regningen. Der hadde jeg fått 1 stk med 3 gb å en med 5 gb. Jeg ringte inn med en gang. Han skulle fikse det opp. Så skulle de sende meg ny regning. Den dukket ikke opp men jeg fikk neste regning med samme feilen. Pluss jeg fikk purring på den første med tillegg i prisen. Har ringt dem 5 ganger uten at de fikser dette. Det skal sies hun jeg snakket med på faktura avd. var topp, men hun kunne ikke hjelpe meg. Så nå betaler jeg alle regningene som er overpriset å feil. 2 regninger kom meg på over kr 3500. Så styr unna.