Mobiltelefoni
Telio Mobil har opphørt
Telio opphørte sin mobilsatsing den 5. februar 2018 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til Telia. Les omtaler om Telia.

Telio Mobil omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
0
av 23 innen
mobilselskap
33%
anbefaler
Telio Mobil

"Om oppsigelse"

Omtale om Telio Mobil skrevet av Bhagwant S. D for 09.12.2017 18.13

Telio Mobil har totalt 24 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telio Mobil?
Bhagwant S. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Om oppsigelse"

Jeg hadde sagt opp men likevel etter måtte jeg betale 169 kr mer. Ringte tilbake til oppsigelse gruppa ingen svar så laget nummer in som maskina sa ringer tilbake. Men aldri hørt tilbake. Snart inkasso og nå saken av over 7200 kr står hos namsmannen. Aldri mer Telio.

Bytt.no
"Om oppsigelse" skrev Bhagwant S. D om Telio Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Telio Mobil?
Gjør som Bhagwant S. D og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telio Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"

Billigste alternativet for meg. Har ikke funnet noe selskap som tilbyr billigere ringe minutt til utland.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Unprofessional"

Worst ever network company in Norway. Very bad costumer service, only make heavy bucks out of people, no reliability, very unprofessional. Dont recommend this at all be aware. Other network companies are more reliable.

Vurderer du Telio Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Telio Mobil mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Utrolig dårlig mobilabonnement og i tillegg tar de ikke hånd om saken"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er en utrolig dårlig mobilabonnement og vil derfor sterkt IKKE anbefale dette til noen.
Vi kansellerte mobilabonnementet og fikk et bekreftelse-epost der det sto at den skulle kanselleres på slutten av neste måned. Dette ble aldri gjort og regningen fortsatte å komme hjem til oss i to måneder til. To måneder senere, ringte vi kundeservice der kundebehandleren spesifiserte at vi får tilbake pengene fra dere for de to mnd vi egentlig ikke skulle betale. En måned senere, og her om dagen får vi en ny faktura og samme rutine skjer igjen med at vi ringer tilbake til kundeservice. Kundebehandleren forteller at det er en regning vi ikke har betalt ettersom vi brukte mobilabonnementet i mnd. Telio egentlig skulle ha kansellert dette, og kundebehandleren legger til eksempler hvorfor vi får en regning og at vi kanskje hadde brukt mobilabonnementet på å betale en cola.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er man sen med en regning sperres telefonen for innkommende trafikk med en gang. Om man ikke ønsker å betale et ekspressgebyr bruker de en uke på å åpne, tross at de har registrert betaling. Det er også lite å hente hos kundeservice, annet enn en frekk tone, lang ventetid og dårlig humør. Mail går også to tre dager før man får svar på. Jeg har aldri vært borti dårligere kundebehandling iløpet av mine 20 år som mobilkunde hos forskjellige operatører.

Det eneste positive med denne operatøren er prisen, men den er ikke så mye lavere enn andre at det er verdt å velge disse.

Telio Mobil har totalt 24 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Telio Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Telio Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no