Mobiltelefoni

Telipol omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
9
av 24 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
Telipol
Filtrer omtaler
21
6
2
4
24
Sorter omtaler etter
Viser av 57 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telipol?
Anncathrin
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Stenger mobilen"

De har ikke efaktura og de har stengt mobilen flere ganger før jeg rekker å betalt alle e-poster. Har ikke fått alle. 2
Derfor vil jeg bytte selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, elendig kundeservice, overfakturerer"

Dyrt, elendig kundeservice, overfakturerer og tar seg betalt for mer enn hva abonnementet mitt egentlig skulle kostet. De sender også fakturaene mine til feil adresse.

Oddvin H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett."

Eneste jeg har opplevd, som burde vært med fra start, var at tale via WiFi, var aktivert hos leverandør. Dette ble oppdaget etter en stund. Trodde lenge at det var mobilene som det var noe feil med.
Etter dette ble aktivert, så har vi aldri hatt noe å klage på.
Kan absolutt anbefales :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrt og villedene reklame"

Fakturerer for 393 kr i overforbruk på eit døgn og kundesenter opplyser det er jamt forbruk heile månen. Byttet levrandør etter første faktura som var på 1900 for 2 abonnemt på 279 kr stykket. Blir bedt om å skrive kva som er bra det må vere at det ikkje er bindetid så kan bytte til anna levrandør med ein gang. Det ble Chill med fri data til 399.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Tom for data på 1-2-3.."

Jeg har hatt Telipol i 2 uker og fikk melding om at dataen snart var brukt opp. Har aldri gått tom for 6 GB.. Her må det være noe feil... Jeg bruker wifi så og si alle steder jeg er.

Petronela S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Anbefaler ikke"

Dårlig kundeservise, prøver å ta penger fra deg for noe du ikke bør betale for og svarer ikke på epost. Veldig misfornøyd, har byttet mobilselskapet med en gang

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tragisk"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skiftet fra One Call pga av dårlig dekning på hytta. Porteringen fra One Call til Telipol skulle skje kl 12 på torsdag 26 juli. Det skjedde ingenting før fredags morgen etter 2 purringer på tlf. Ringte 3. gang kl 15.20 men da var det stengt!!! Telipol fikk som sagt ordna opp på fradags morran. De sier de har fri EU. På mandag 30. juli hadde jeg snakka i 3 min. med ett svensk tlf. nr. det kostet i overkant av 14 kr, det var gratis hos min forrige leverandør pga de HAR fri EU... Hos Telipol må du være i samme land som den du skal ringe til... Dette er helt bak mål.. Tirsdag 31. juli var jeg inne på mine sider for å se på forbruket mitt og kona sitt. Da sto det at jeg skulle betale 1264kr!!! Abonnementene kostet 279kr for 6 Gb pr abonnement, noe som er billig. Det viser seg at jeg skulle betale for august og for september i tillegg til de 6 dagene i juli.. Dette står det ingeting om noen plass hos Telipol. STYR UNNA DETTE FIRMA. KAOS A/S.. Jeg har gått tilbake til One call og fått ett tilbud på 5Gb til 199 kr pr mnd. Og da veit jeg at ting er på stell.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Funger dårlig utenfor Norge"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra:
- Dekning er bra i Norge, utendørs
- Enkelt å nedgradere og oppgradere størrelsen på mobildata

Dårlig:
- Online Chat er ikke den beste da er begrenset med klokkeslett
- Kan nesten ikke bruke mobilen på Nordby kjøpesenter i Sverige uten å slå mobilen av og på flere ganger, men når først mobildata roaming funger så tar tid å laste ned sider

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Data renner ut og virker som ikke stemmer med faktisk forbruk"

Data renner ut og virker som ikke stemmer med faktisk forbruk. Ekstremt dyrt.... dyreste lærepengen jeg har hatt når det gjelder å bytte mobiloperatør.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Ole E. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig tulleselskap"

Faktura for juli ikke mottatt. Krav om innkasso. Telefon avstengt uten varsel (før varsel om betalingsmangel) Snakket med kundevilleder uten at denne forstod problemet, men han åpnet telefonen. Straks deretter ble den igjen stengt. Jeg vet jo ikke dette før jeg sjekker på telefonen. En vet ikke om en kan nås. Meget billig abonement men dette er ikke verdt pengene. Har desverre betalt til 31.08 2018.

Tor A. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært rimelige på ferie utenfor Europa"

Telipol er svært rimelige datapakker på reiser til land utenfor Europa hvis man pleier reise litt langt avgårde. Litt hickups i starten når jeg skulle bli kunde fordi jeg prøvde aktivere data-simkort via Min side som resulterte i at jeg byttet datasimkortet til å bli nytt hovedsimkort (erstattet det gamle), mens det gamle hovedsimkortet sluttet å virke (pluss at de la til gebyr for erstatningssimkort 149 kr, men antar de fjerner det etter en henvendelse)

Amanda H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Betalt men ikke fått hverken sim-kort eller unnskyldning!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ventet på sim-kortet jeg betalte for og vært utilgjengelig i flere uker nå. Kundeservice svarer hverken på epost eller telefon. Anbefaler ikke!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp dekning, best på pris."

Har hatt telipol i snart 2 år og er veldig fornøyd. Telenordekningen er absolutt best i mitt område og prisen er god for mitt relativt lave forbruk. Har også vært i kontakt med kundeservice som svarte og ordnet opp raskt.

Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig og enkelt. Kanskje litt for enkelt?"

God pris for mye data. Litt for knotete å sjekke data som gjenstår, samt pris for inneværende måned. Men alt i alt bra.

Ann-Mari E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice prøver å ordne opp, men ting fungere alikevel"

Har tvillingsim, men det må stå på for at folk skal kunne ringe meg. Folk kommer ofte på mobilsvar alt fra 0 til 3 ring, til tross for at jeg har bra signal på telefonen. Kundeservice gjør det de kan, men får tydeligvis ikke til å ordne opp i disse problemene...

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har bare positivt å si om Telipol, rimelig abonnement 6G for 279kr, rollover, fri bruk i EU, kjempebra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har ikke hatt noe å utsette på Telipol"

Jeg bruker telefonen lite, svært lite. Jeg greier meg utmerket med 50 minutter taletid/SMS/MMS. For dette betaler jeg kr. 39,- pr. mnd. Anbefales for alle som kun bruker mobiltelefonen en sjelden gang. Skulle jeg overstige en og annen gang så betaler jeg heller for overforbruket. Det blir likevel langt billigere enn noe annet mobilabonnement. Telipol har jeg hatt i et halvt år nå og har vært 100% pålitelig og med upåklagelig talekvalitet.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Minuttpris til Argentina."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringer endel til Argentina, her er minuttprisen kr 2.99 som er veldig bra, eks Telia og Telenor kr 13.99. Ellers ingenting å klage på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundebehandling"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ved bestilling av abbonementet sendte jeg en mail med spesifikke spørsmål ang bestillingen. Fikk mail tilbake om at det var bare å gå inn på nettsiden og bestille abbonement derfra og at resten skulle ordne seg. Greit nok, regner da med at det gjør det. Men neida, opplever gang på gang ved henvendelser på mail bare standard svar og lite handling for å rette opp feilen som ble gjort. Det burde også skrevet med store bokstaver at de krever på første faktura to mnd, for de skal ha forhåndsbetaling på månedsbeløpet.
Telipol er ikke større aktør enn at de burde skjønne for å få kunder, så bør de være store på kundeservice. Her ble det skifte til annet selskap, etter at 2 mnd bruk kostet meg 1660,- skulle ikke vært noe siden det skulle vært foretatt eierskifte.

Gustav P. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Til å stole på"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Telia til Telepol. Plutselig fungerte mobilen som den skulle. Hytta uten kontakt fikk perfekt forbindelse. Regningene er som avtalt, så jeg har intet å klage på nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Regnskap dårlig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Telipol skal endelig ansette folk som kan sin jobb også har peiling på å kontrollere regninger som blir sendt ut av dårlige regnskapsprogrammer. Jeg bytter siste måned til et billigere mobilabonnement og Telipol klarte ikke å gi tilbake eller regne det i mot det jeg allerede betalte for det gamle mobilabonnementet, helt i mot ville bare ha enda mer betalt, utrulig! PASS PÅ.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig billig, kundeservice er bra...

Jeg er kunde i Telipol ca to måneder og jeg er veldig fornøyd med dem...
Skulle jeg gjerne ønske at de hadde efaktura...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget god kundeservice. Flott dekning. Oversiktlig faktura. Rollover virker. Har ingen problem med Telipol.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Strålende service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Telipol som leverandør i 6-7 år. Selskapet har holdt seg konkurransedyktige på pris over tid, og har vært svært imøtekommende ved henvendelser. Har aldri opplevd hyggeligere og ryddigere oppfølging av kunder fra noe teleselskap tidligere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har tidligere hatt Telia og mine mobil regninger har blitt lavere, samt dekningen ble mye bedre når jeg byttet. Jeg har vært i kontakt med kundeservice flere ganger og fått gode svar på mine spørsmål.

Mobilabonnement fra Telipol
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fri 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
159 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
429 kr
pr. mnd
Detaljer
Basis 0 MB
50 minutter, 50 SMS og 50 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 300 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,3 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge Medium 300 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,3 GB
pr. mnd
69 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 500 MB
500 minutter, 500 SMS og 500 MMS
0,5 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
219 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no