Mobiltelefoni

Telipol omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
17
av 28 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Telipol
Filtrer omtaler
24
7
3
5
31
Sorter omtaler etter
Viser av 70 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telipol?
Kopervikse
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
""Billig", men dyrest når alt kommer til alt!"

Har fått flere feil ved at datasperrer ikke fungerer og at varsling på sms kommer for sent og at vi dermed har fått svært høye fakturaer etter mindre mengder med datatrafikk utover pakken. Anbefales ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dette er 10 ganger verre enn RyanAir"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er 10 ganger verre enn RyanAir. Om du ikke kjøper datapakke eller går litt over forbruket for kjøpt datapakke belaster de deg like mye som man betalt for å surfe i USA i 2008. Helt skandaløst. Jeg har vært bevisst med å bruke lite nett, likevel får jeg en regning på 1000kr for en uke. Hold dere borte fra den dritten her!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tidvis elendig dekning"

Kan ikke bli verre.. Forskuddsbetaling som er litt hinsides i forhold til hva eg får igjen.. skifter abonnement og gir blanke i forskuddsbetalingen.

Vurderer du Telipol?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Slett kundebehandling"

Føler at datamengden går litt for fort unna, men når jeg kontakter Telipol så virker de ikke interessert i å hjelpe. Får bare beskjed om at dette er mitt ansvar. Senest i dag så spurte jeg om hvorfor for noen dager så står forbruket ikke spesifisert når jeg brukte hvor mye data. Svare var at slikt fikk de det fra Telenor og kunne ikke gjøre noe med det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen på vakt i helger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telefonen gikk tom for strøm natt til lørdag og jeg finner ikke pinkode. Prøvd å ringe og sende mail, ingen svar. Deres åpningstider er 10-15 man-fire, dårlig service. Bytter til et annet selskap med engang!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"SINNSYKT BRA MOBILABONNEMENT"

Dette er selskapet enhver bør vurdere sterkt å bruke. Ærligheten er at jeg selv har chillimobil, men hele min familie har byttet til dette og derfor jeg tar en vurdering her. Tilbyr akkurat det kunden trenger igjennom alle mulige former av abonnement. VERDENS BESTE MOBILDEKNING inkludert. Gikk selv for chillimobil da de hadde uebgrenset som passet meg bedre, resten av familien har fordelt seg på mange forskjellige størrelser av telipol, alt fra 39-379kr måneden. ENHVER BØR VURDERE DETTE!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice. Billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nå har jeg vært kunde hos Telipol i over 1 år å er veldig fornøyd. Har mye mindre utgifter enn jeg hadde før å kan virkelig anbefales. Kundeservice var noen ganger før vanskelig å komme igjennom til men det ser ut som det har blitt veldig mye bedre. Kundeservice arbeiderene strekker seg lang å det er ikke noe problem å få hjelp eller eventuelt få utsatt en faktura om det er nødvendig så lenge du ringer inn å ber om det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bare rot med faktura, mye dyrere enn hva som kommer frem, data flyr avgårde.
Har ALDRI brukt SÅÅÅ MYYE data som nu i Telipol. IKKE Å ANBEFALE!

Vurderer du Telipol?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Overfakturerer"

Har abonnement til 125,- men får regninger på over 500,- pr mnd. Sier det er datatrafikk, men det følger jeg med på selv og det kan ikke stemme. Får heller Ingen sms varsel alle ganger når data snart er tomt.

Wenche S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Billig og bra for meg som bruker telefonen til samtaler og meldinger"

Har telefonen til samtaler. Bruker ikke internett. Har basert abonnementet til mitt bruk. Ringer ikke så ofte selv, men er tilgjengelig for familie og venner, for bare kr 39.00 pr måned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billige abonnement som blir tredobbel pris med etterfakturering"

Bestillte abonnement til hele familien fordi det var billig. Bestillte 2 abonnement på 1gb, et på 2gb og et på 6gb. Dette ble gjort etter forbruket som var hos forrige operatør i løpet av et år. Ser på min side at til no denne mnd har vi brukt opp all data og det er en etterfaktura på over kr 1000, blir sikkert 2000 før måneden er slutt. Ingen av oss har brukt opp tidligere, og ikke har vi bestilt ekstra data heller.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"For Guds skyld, styr unna"

Da jeg skiftet til Telipol klarte de å sende SIM-kortet til en tidligere, ikke aktiv adresse jeg hadde. Sendte E-post til kundeservice og forklarte, men der fikk jeg aldri svar. Da jeg endelig fikk tak i kundeservice på telefon, for de har svært begrensede telefontider, fikk jeg beskjed at de skulle sende et nytt SIM til den riktige adressen. To uker etterpå kom og gikk overførelsesdatoen uten at jeg hadde fått SIMkortet, og jeg stod da takket være Telipol uten noe mobilabonnement. Jeg fikk ALDRI noe simkort fra de, og måtte kansellere hele greien og bytte til en seriøs tilbyder. Men regning for èn måneds bruk av abonnement, selv om jeg ikke fikk noe SIMkort, det hadde de ikke noe problem med å sende meg.

Anncathrin
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Stenger mobilen"
2 syns denne omtalen er nyttig

De har ikke efaktura og de har stengt mobilen flere ganger før jeg rekker å betalt alle e-poster. Har ikke fått alle. 2
Derfor vil jeg bytte selskap.

Vurderer du Telipol?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, elendig kundeservice, overfakturerer"

Dyrt, elendig kundeservice, overfakturerer og tar seg betalt for mer enn hva abonnementet mitt egentlig skulle kostet. De sender også fakturaene mine til feil adresse.

Oddvin H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett."

Eneste jeg har opplevd, som burde vært med fra start, var at tale via WiFi, var aktivert hos leverandør. Dette ble oppdaget etter en stund. Trodde lenge at det var mobilene som det var noe feil med.
Etter dette ble aktivert, så har vi aldri hatt noe å klage på.
Kan absolutt anbefales :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrt og villedene reklame"

Fakturerer for 393 kr i overforbruk på eit døgn og kundesenter opplyser det er jamt forbruk heile månen. Byttet levrandør etter første faktura som var på 1900 for 2 abonnemt på 279 kr stykket. Blir bedt om å skrive kva som er bra det må vere at det ikkje er bindetid så kan bytte til anna levrandør med ein gang. Det ble Chill med fri data til 399.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Tom for data på 1-2-3.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt Telipol i 2 uker og fikk melding om at dataen snart var brukt opp. Har aldri gått tom for 6 GB.. Her må det være noe feil... Jeg bruker wifi så og si alle steder jeg er.

Petronela S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Anbefaler ikke"

Dårlig kundeservise, prøver å ta penger fra deg for noe du ikke bør betale for og svarer ikke på epost. Veldig misfornøyd, har byttet mobilselskapet med en gang

Vurderer du Telipol?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tragisk"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skiftet fra One Call pga av dårlig dekning på hytta. Porteringen fra One Call til Telipol skulle skje kl 12 på torsdag 26 juli. Det skjedde ingenting før fredags morgen etter 2 purringer på tlf. Ringte 3. gang kl 15.20 men da var det stengt!!! Telipol fikk som sagt ordna opp på fradags morran. De sier de har fri EU. På mandag 30. juli hadde jeg snakka i 3 min. med ett svensk tlf. nr. det kostet i overkant av 14 kr, det var gratis hos min forrige leverandør pga de HAR fri EU... Hos Telipol må du være i samme land som den du skal ringe til... Dette er helt bak mål.. Tirsdag 31. juli var jeg inne på mine sider for å se på forbruket mitt og kona sitt. Da sto det at jeg skulle betale 1264kr!!! Abonnementene kostet 279kr for 6 Gb pr abonnement, noe som er billig. Det viser seg at jeg skulle betale for august og for september i tillegg til de 6 dagene i juli.. Dette står det ingeting om noen plass hos Telipol. STYR UNNA DETTE FIRMA. KAOS A/S.. Jeg har gått tilbake til One call og fått ett tilbud på 5Gb til 199 kr pr mnd. Og da veit jeg at ting er på stell.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Funger dårlig utenfor Norge"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra:
- Dekning er bra i Norge, utendørs
- Enkelt å nedgradere og oppgradere størrelsen på mobildata

Dårlig:
- Online Chat er ikke den beste da er begrenset med klokkeslett
- Kan nesten ikke bruke mobilen på Nordby kjøpesenter i Sverige uten å slå mobilen av og på flere ganger, men når først mobildata roaming funger så tar tid å laste ned sider

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Data renner ut og virker som ikke stemmer med faktisk forbruk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Data renner ut og virker som ikke stemmer med faktisk forbruk. Ekstremt dyrt.... dyreste lærepengen jeg har hatt når det gjelder å bytte mobiloperatør.

Ole E. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig tulleselskap"

Faktura for juli ikke mottatt. Krav om innkasso. Telefon avstengt uten varsel (før varsel om betalingsmangel) Snakket med kundevilleder uten at denne forstod problemet, men han åpnet telefonen. Straks deretter ble den igjen stengt. Jeg vet jo ikke dette før jeg sjekker på telefonen. En vet ikke om en kan nås. Meget billig abonement men dette er ikke verdt pengene. Har desverre betalt til 31.08 2018.

Tor A. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært rimelige på ferie utenfor Europa"

Telipol er svært rimelige datapakker på reiser til land utenfor Europa hvis man pleier reise litt langt avgårde. Litt hickups i starten når jeg skulle bli kunde fordi jeg prøvde aktivere data-simkort via Min side som resulterte i at jeg byttet datasimkortet til å bli nytt hovedsimkort (erstattet det gamle), mens det gamle hovedsimkortet sluttet å virke (pluss at de la til gebyr for erstatningssimkort 149 kr, men antar de fjerner det etter en henvendelse)

Amanda H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Betalt men ikke fått hverken sim-kort eller unnskyldning!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ventet på sim-kortet jeg betalte for og vært utilgjengelig i flere uker nå. Kundeservice svarer hverken på epost eller telefon. Anbefaler ikke!

Vurderer du Telipol?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp dekning, best på pris."

Har hatt telipol i snart 2 år og er veldig fornøyd. Telenordekningen er absolutt best i mitt område og prisen er god for mitt relativt lave forbruk. Har også vært i kontakt med kundeservice som svarte og ordnet opp raskt.

Mobilabonnement fra Telipol
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fri 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
159 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
429 kr
pr. mnd
Detaljer
Basis 0 MB
50 minutter, 50 SMS og 50 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 300 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,3 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge Medium 300 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,3 GB
pr. mnd
69 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 500 MB
500 minutter, 500 SMS og 500 MMS
0,5 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
219 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no