Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telipol
3.0
91 verifiserte omtaler
Telipol sin kundeportefølje er nå en del av Hudya Mobil
Alle Telipol sine mobilkunder ble 01. desember 2019 overført til Hudya Mobil.

Telipol omtaler og erfaringer

Ingen trend

Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
91 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Telipol trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler Telipol
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 91 omtaler om Telipol

FILTRER OMTALER
32
9
5
10
35
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Tja...

Omtale av  Anonymia

Billig. God dekning. Tullete system når du bytter til billigere abonnement, det koster deg fort ekstra.

Nyttig (2)

Glad og fornøyd! Sparer masse penger😊

Omtale av  Tore

Fantastiske priser, flott og rask kundeservice. Skulle ha byttet til dette for lengesiden. Tidligere har jeg kastet bor penger til arrogante og grådige operatører. Anbefaler Telipol på det sterkeste! Bytte gikk uten noen problemer.

Nyttig (0)

Topp!!

Omtale av  John

Har 3 abbonemang. Ingen problemer, har snakket med kundebehandlere på Hudya,. Meget behjelpelige og hyggelige, Topp !!👍

Nyttig (1)

Gode priser på utenlandssamtaler utenfor EU

Omtale av  Britt

Jeg byttet til Telipol da min datter flyttet til Australia. De var mye billigere på data og tale i Australia enn alle andre selskaper jeg sammenlignet med. Eneste minus er at jeg synes det er dyrt å kjøpe ekstra data i Norge, hvis jeg må ha det. Men det er veldig sjelden. Har ikke noen erfaring med kundeservice, som jeg ser mange klager på. Liker "min side", veldig oversiktlig og grei.

Nyttig (2)

Fenemonalt

Omtale av  Webjørn B

Jeg er meget godt fornøyd med kundeservicen. Svarer kjapt og dyktige folk.

Svar fra Telipol
08.11.2019 14:29

Hei Webjørn, Så hyggelig at du er fornøyd med oss som selskap og kundeservice - slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Mvh Lene i Hudya

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forderdelig kundeopplevelse og lureri

Omtale av  Christine

Hvis dere vil unngå å bli lurt, hold dere unna dette selskapet. For det første ble jeg utsatt for feilfakturering fra selskapet og måtte kjempe for å få det korrigert. Som ny kunde, hadde jeg misforstått vilkårene i abonnementet, og endte opp med en regning på 1400 kr på 20 dager for samtaler på 16 minutter med medium abonnement. De hadde ingen forståelse for misforståelsen!!

Nyttig (5)

Jeg er fornøyd

Omtale av  Nina

Jeg liker Telipol og er kjempe fornøyd og det er sant.

Nyttig (1)

Problemer med å slette abonnement, priser stemmer ikke + stenging av abonnement

Omtale av  Cathrine

Det hele begynte da Hudya tok over. Jeg hadde 3 abonnement, bestilte tvilling kort på 2 av abonnementene. Fant ut etter en stund at jeg ikke hadde behov for alle nr + tvillling kort på 2, så bestemte meg for å si opp de to extra nummerene og alle tvilling kort. Det dette endte i var at dem slettet hoved-nummer mitt, behold ett av abonnementet jeg ba dem slette. Jeg hadde alt kastet kortene jeg ikke hadde behov for i ovnen så det var smeltet. Ikke visste jeg heller at hoved nummer mitt var stengt. Men begynte å lure på hvorfor jeg ikke mottok meldinger, telefoner og e-poster slik jeg vanligvis gjør i løpet av en dag. Prøvde selvfølgelig å ringe til Hudya, men kundeservice var ikke åpent. Fredag kveld og ingen tlf. Slik gikk helgen. Da jeg endelig fikk kontakt med vedkommende som hadde behandlet saken. Sa hva som hadde skjedd, eneste han sa var at det sikkert hadde gått litt fort for seg da dette ble gjort. Åpnet hoved nummeret, og sa at nå skulle det være i orden. Joda abonnementet funket igjen det, men på neste faktura dag, fikk jeg forsatt faktura på det ene extra abonnementet... Jeg trodde ikke mine øyner og ringte kundeservice enda en gang for å endre dette. Traff en dame som så hyggelig sa hun skulle ordne dette. Sitter ennå med det ene extra abonnementet, 3 måneder etter jeg ba dem fjerne det. Vurderer sterkt å skifte tilbake til Telenor

Nyttig (3)

Null respons

Omtale av  Bjørn F. G

Byttet leverandør pga kjempetilbud, men fikk faktura herfra allikevel. Ba om slutt-oppgjør, men fikk bare purring. Fikk også beskjed om at mitt abonnement var sperret pga. manglende betaling, ren bløff siden jeg ikke var kunde. Nå kom det fordobblet krav fra et ukjent inkassobyrå. Maken til service er heldigvis skjelden, har nettopp frarådet en venn denne elendigheta. Vi møtes i retten.

Nyttig (5)

Et bra valg!

Omtale av  Kv

Gode erfaringer med så vel abonnementet som kundeservice. Telefonkonferanser på iPhone er begrenset til 3 parallelle samtaler hos denne operatøren, kunne ønsket meg 5 slik det er hos mange andre. Men, Messenger og lignende fungerer jo bra til dette... Kan anbefales!

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dyrt på data

Omtale av  Rita

De er Veldig dyre om du går over databruk. Har bare hatt de en mnd men vurderer å bytte

Nyttig (0)

Null 4g på mitt abb

Omtale av  Yrjan G

Har skrevet det, men jeg hadde så dårlig mobildata at når jeg skulle poste så hadde mobilnettet krasjet🤣. Tragisk

Nyttig (2)

Ingen kundeservice

Omtale av  Jk G

Kundeservice har en e-post lenke på min side, men svarer aldri på e-post. Jeg har purret og purret (totalt 20 ganger) i over en måned og får hver gang følgende svar: en av våre hyggelige kundebehandlere svarer deg innen 24 timer. Følelsen jeg sitter igjen med er at jeg har å gjøre med et idiotisk og arrogant maskinelt system uten menneskelig innsikt og intelligens.

Nyttig (4)

Raske svar hos kundeservice

Omtale av  Kk

Raske svar hos kundeservice, utmerket nettsted for full oversikt over forbruk og faktura + ekstra tjenester bestilling av mer datapakke eller bytte av abonnement med bare et lite klikk. Dessverre har de blitt noe dyre etter at de byttet eiere

Svar fra Telipol
08.03.2019 08:33

Hei og takk for veldig hyggelig omtale! Da vi ikke har endret på verken priser eller vilkår etter at vi i Hudya tok over Telipols kunder, hører vi gjerne fra deg vedrørende dette, så vi kan se hva som har skjedd der.

Nyttig (2)

Dataforbruk Oslo-Kiel båt, store kostnader uten å ha brukt telefonen

Omtale av  Kjell

Fikk først kontakt med en hyggelig dame, som videresendte saken til en veldig hyggelig kar som raskt ringte opp og løste problemene på en utmerket måte, Hilsen Kjell. Tusen takk

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra som Telipol, katastrofe som Hudya

Omtale av  Petter

Jeg har forsøkt å kontakte Telipol og Hudya i flere dager men når ikke fram på mail eller telefon. De har ikke klart byttet av avtalegiro og jeg finner dermed ikke igjen fakturaen. Det betyr at jeg nå har en fordring hos Svea finans. Jeg var ikke forberedt på at det kunne bli så dårlig - sikkert naivt av meg

Nyttig (7)
Forrige
Side 1 av 6

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR