Meny

Telipol omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
11
av 29 innen
mobilselskap
46%
anbefaler
Telipol
Filtrer omtaler
28
7
4
7
32
Sorter omtaler etter
Viser av 78 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telipol?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Raske svar hos kundeservice"

Raske svar hos kundeservice, utmerket nettsted for full oversikt over forbruk og faktura + ekstra tjenester bestilling av mer datapakke eller bytte av abonnement med bare et lite klikk. Dessverre har de blitt noe dyre etter at de byttet eiere

Svar fra Telipol
08.03.2019 08.33
Hei og takk for veldig hyggelig omtale!

Da vi ikke har endret på verken priser eller vilkår etter at vi i Hudya tok over Telipols kunder, hører vi gjerne fra deg vedrørende dette, så vi kan se hva som har skjedd der.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dataforbruk Oslo-Kiel båt, store kostnader uten å ha brukt telefonen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk først kontakt med en hyggelig dame, som videresendte saken til en veldig hyggelig kar som raskt ringte opp og løste problemene på en utmerket måte, Hilsen Kjell. Tusen takk

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra som Telipol, katastrofe som Hudya"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har forsøkt å kontakte Telipol og Hudya i flere dager men når ikke fram på mail eller telefon. De har ikke klart byttet av avtalegiro og jeg finner dermed ikke igjen fakturaen. Det betyr at jeg nå har en fordring hos Svea finans. Jeg var ikke forberedt på at det kunne bli så dårlig - sikkert naivt av meg

Vurderer du Telipol?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen app, lite oversikt. Hudya har nå tatt over, med elendig hjemmeside osv."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen app, lite oversikt. Hudya har nå tatt over, og ingen rask kundeservice samt ikke mulig å se faktura på Myside. Ingen e-faktura, kun autogiro eller epostvedlegg. At de mangler app når det gjelder mobiltelefoni, ser jeg på som "steinalder", og flytter 2 abonnement fra disse nå. Det positive er at de benytter Telenor's nettverk og at prisene er hyggelige på STANDARD LAVTAKSTER, MEN .. MEN på spesialnummer er de NORGES DYRESTE! De faller gjennom på kundeservice, fakturaløsning, APP-mangel og tilgjengelighet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Godt fornøyd, ingen problem siden kundeforhold 1 november 2018."
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter at Telipol har solgt seg til Hudya fom 1 januar 2019 så vil eksisterende Telipolkunder beholde sine Telipol abonnement og priser som er bra sammen med TN dekning. Men hvor lenge? Hudya bruker Telia. Et bytte kan bli aktuelt på et senere tidspunkt. Jeg følger med på forskjellige mobil operatører ukentlig og det er ofte slik hvis man finner den operatøren som gir best pris og flest fordeler så forandrer de på dette etter 1 år, pluss/minus for oss som kunde. Jeg fikk et godt tilbud hos tidligere operatør og var kunde 1,5 år og så forandret de priskonseptet til dyrt. Telipol troner som billig i tester, men forsvinner som operatør. Jeg har byttet mellom flere operatører de siste årene og har aldri hatt problemer med dette. Planlegg byttingen og ikke bytt i sinne. De fleste operatører har et fast opplegg på dette, og prøv å bytte slik at du bli kunde hos ny operatør fra dag 1 i måneden. Ny operatør ordner dette for deg på en sømløs måte. Operatører trenger gjerne 14 dager for å ordne bytte, så bestem deg i første halvdel av måneden. Ta gjerne kontakt på mail eller telefon med ny operatør og spør om "ekstratilbud" før du blir kunde, og ofte får du det, og be om å få tilbudet på mail.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Hoppet mitt fra Telia til Telipol er uten tvil mitt smarteste valg!!"

Jeg føler at alt er oppdatert og ryddig. Fakturaene er simple, men med presis info. Jeg har alltid hatt Netcom (nå Telia) og var delvis fornøyd med det, men kun 1 GB data osv for 249,- var det når de byttet navn. Telipol har 2gb for 199,-. Kjekt med rollover også :) Byttet var en no brainer for meg as! Telipol all the way :D

Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vedr. overforbruk av data"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telipol ble overført til annet selskap og da mottok jeg extra regning på overforbruk på data istedenfor å sette ned hastigheten som før. Dette er jeg ikke fornøyd med og vurderer å bytte selskap.

Kopervikse
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
""Billig", men dyrest når alt kommer til alt!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Har fått flere feil ved at datasperrer ikke fungerer og at varsling på sms kommer for sent og at vi dermed har fått svært høye fakturaer etter mindre mengder med datatrafikk utover pakken. Anbefales ikke.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dette er 10 ganger verre enn RyanAir"
7 syns denne omtalen er nyttig

Dette er 10 ganger verre enn RyanAir. Om du ikke kjøper datapakke eller går litt over forbruket for kjøpt datapakke belaster de deg like mye som man betalt for å surfe i USA i 2008. Helt skandaløst. Jeg har vært bevisst med å bruke lite nett, likevel får jeg en regning på 1000kr for en uke. Hold dere borte fra den dritten her!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tidvis elendig dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kan ikke bli verre.. Forskuddsbetaling som er litt hinsides i forhold til hva eg får igjen.. skifter abonnement og gir blanke i forskuddsbetalingen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Slett kundebehandling"

Føler at datamengden går litt for fort unna, men når jeg kontakter Telipol så virker de ikke interessert i å hjelpe. Får bare beskjed om at dette er mitt ansvar. Senest i dag så spurte jeg om hvorfor for noen dager så står forbruket ikke spesifisert når jeg brukte hvor mye data. Svare var at slikt fikk de det fra Telenor og kunne ikke gjøre noe med det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen på vakt i helger"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telefonen gikk tom for strøm natt til lørdag og jeg finner ikke pinkode. Prøvd å ringe og sende mail, ingen svar. Deres åpningstider er 10-15 man-fire, dårlig service. Bytter til et annet selskap med engang!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"SINNSYKT BRA MOBILABONNEMENT"

Dette er selskapet enhver bør vurdere sterkt å bruke. Ærligheten er at jeg selv har chillimobil, men hele min familie har byttet til dette og derfor jeg tar en vurdering her. Tilbyr akkurat det kunden trenger igjennom alle mulige former av abonnement. VERDENS BESTE MOBILDEKNING inkludert. Gikk selv for chillimobil da de hadde uebgrenset som passet meg bedre, resten av familien har fordelt seg på mange forskjellige størrelser av telipol, alt fra 39-379kr måneden. ENHVER BØR VURDERE DETTE!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice. Billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nå har jeg vært kunde hos Telipol i over 1 år å er veldig fornøyd. Har mye mindre utgifter enn jeg hadde før å kan virkelig anbefales. Kundeservice var noen ganger før vanskelig å komme igjennom til men det ser ut som det har blitt veldig mye bedre. Kundeservice arbeiderene strekker seg lang å det er ikke noe problem å få hjelp eller eventuelt få utsatt en faktura om det er nødvendig så lenge du ringer inn å ber om det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd"
5 syns denne omtalen er nyttig

Bare rot med faktura, mye dyrere enn hva som kommer frem, data flyr avgårde.
Har ALDRI brukt SÅÅÅ MYYE data som nu i Telipol. IKKE Å ANBEFALE!

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Overfakturerer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har abonnement til 125,- men får regninger på over 500,- pr mnd. Sier det er datatrafikk, men det følger jeg med på selv og det kan ikke stemme. Får heller Ingen sms varsel alle ganger når data snart er tomt.

Wenche S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Billig og bra for meg som bruker telefonen til samtaler og meldinger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har telefonen til samtaler. Bruker ikke internett. Har basert abonnementet til mitt bruk. Ringer ikke så ofte selv, men er tilgjengelig for familie og venner, for bare kr 39.00 pr måned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billige abonnement som blir tredobbel pris med etterfakturering"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestillte abonnement til hele familien fordi det var billig. Bestillte 2 abonnement på 1gb, et på 2gb og et på 6gb. Dette ble gjort etter forbruket som var hos forrige operatør i løpet av et år. Ser på min side at til no denne mnd har vi brukt opp all data og det er en etterfaktura på over kr 1000, blir sikkert 2000 før måneden er slutt. Ingen av oss har brukt opp tidligere, og ikke har vi bestilt ekstra data heller.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"For Guds skyld, styr unna"
4 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg skiftet til Telipol klarte de å sende SIM-kortet til en tidligere, ikke aktiv adresse jeg hadde. Sendte E-post til kundeservice og forklarte, men der fikk jeg aldri svar. Da jeg endelig fikk tak i kundeservice på telefon, for de har svært begrensede telefontider, fikk jeg beskjed at de skulle sende et nytt SIM til den riktige adressen. To uker etterpå kom og gikk overførelsesdatoen uten at jeg hadde fått SIMkortet, og jeg stod da takket være Telipol uten noe mobilabonnement. Jeg fikk ALDRI noe simkort fra de, og måtte kansellere hele greien og bytte til en seriøs tilbyder. Men regning for èn måneds bruk av abonnement, selv om jeg ikke fikk noe SIMkort, det hadde de ikke noe problem med å sende meg.

Anncathrin
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Stenger mobilen"
4 syns denne omtalen er nyttig

De har ikke efaktura og de har stengt mobilen flere ganger før jeg rekker å betalt alle e-poster. Har ikke fått alle. 2
Derfor vil jeg bytte selskap.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, elendig kundeservice, overfakturerer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt, elendig kundeservice, overfakturerer og tar seg betalt for mer enn hva abonnementet mitt egentlig skulle kostet. De sender også fakturaene mine til feil adresse.

Oddvin H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett."

Eneste jeg har opplevd, som burde vært med fra start, var at tale via WiFi, var aktivert hos leverandør. Dette ble oppdaget etter en stund. Trodde lenge at det var mobilene som det var noe feil med.
Etter dette ble aktivert, så har vi aldri hatt noe å klage på.
Kan absolutt anbefales :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrt og villedene reklame"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fakturerer for 393 kr i overforbruk på eit døgn og kundesenter opplyser det er jamt forbruk heile månen. Byttet levrandør etter første faktura som var på 1900 for 2 abonnemt på 279 kr stykket. Blir bedt om å skrive kva som er bra det må vere at det ikkje er bindetid så kan bytte til anna levrandør med ein gang. Det ble Chill med fri data til 399.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Tom for data på 1-2-3.."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt Telipol i 2 uker og fikk melding om at dataen snart var brukt opp. Har aldri gått tom for 6 GB.. Her må det være noe feil... Jeg bruker wifi så og si alle steder jeg er.

Petronela S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Anbefaler ikke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservise, prøver å ta penger fra deg for noe du ikke bør betale for og svarer ikke på epost. Veldig misfornøyd, har byttet mobilselskapet med en gang

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Mobilabonnement fra Telipol
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Basis 0 MB
50 minutter, 50 SMS og 50 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 300 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,3 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR