Telipol omtaler og erfaringer

21 verifiserte omtaler
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
16
av 22 innen
mobilselskap
29%
anbefaler
Telipol
Filtrer omtaler
5
1
0
3
12
Sorter omtaler etter
Viser av 21 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telipol?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra!"

Byttet fra Telenor og takk for det. Prøvde ICE en kort stund men ingen dekning i vest! Gikk da til Telipol og nå full dekning og god pris. Meget fornøyd med service og oppfølging. Det eneste minus er jeg ikke får e-faktura. Ellers er alt bare topp!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Juks og bedrag"

Databruk er steget til over det dobbelte etter jeg ble kunde til Telipol, fakturert databruk stemmer overhode ikke med min iphones medfølgende datatrafikkmåler, ei heller med en annen datastatestikmåler jeg installerte fra appstore etter jeg ble oppmerksom på den av Telipol påståtte vanvittig høye databruken jeg plutselig hadde fått.
Har i mange år hatt mer eller mindre konstant forbruk av data pr mnd, uavhengig av hvem jeg har hatt som operatør... Helt til jeg byttet til Telipol... Mitt kundeforhold med Telipol har jeg nå sagt opp etter kun to mnd. Svindlerfirma, styr unna..
Jeg vil kontakte forbrukerådet ang dette selskapet, og jeg håper flere en meg gjør det samme slik at de raskest mulig stanses.

Rickard W
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"

Faktureringen ikke oversiktlig, og du betaler fastavgiften kvartalsvis.
Du betaler for ekstra bruk som vanligt men hastigheten senkes kraftigt.
De regner mobildata på noen rare måter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Pass deg. Her ender du opp med en bråte skjulte ekstrakostnader på regningen din. Du vil ikke engang få beskjed når du har brukt opp datapakka di, og ender fort opp med 400,- i kostand for "ekstra datatrafikk".

Den værste tilbyderen jeg har vært borti.

Oslogutt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig, svindel, likegyldig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bare dårlig opplevelser med dette selskapet, styr unna. Det blir mye dyrere, mer dataforbruk, uoversiktlige fakturaer, ikke efaktura eller egiro, umulig å få tak i kundeservice.
Svindel og lureri, amatører som burde bli legge ned sjappa.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"En type svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har bestilt tre abonnementer på 99,- kr i måneden (for meg og to barn). Etter et par uker fikk jeg beskjed at prisen hadde økt fra 99 kr til 139 kr i mnd. Jeg sa opp i starten av mai, men måtte betale både for mai OG juni måned. Syns det var utrolig dårlig gjort av Telipol.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel! STYR UNNA!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri vært borti et mer useriøst telefonselskap. De markedsfører seg selv som billigst, men da jeg var kunde i 2 måneder fikk jeg høyere telefonregninger enn hva jeg noen gang har opplevd før, uten at mitt brukermønster fornedret seg. Veldig dårlig oversikt på fakturer på hvorfor nettopp utgiftene mine på 2 måneder hadde økt noe så kolossalt. Hadde ikke engang anbefalt dette selskapet til min verste fiende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Billig, men lav kompetanse og elendig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen til Telipol er noe av det værste jeg har vært borti. To dager etter bestilling av abonnement økte telipol prisen med 30% (fra 99 kr til 129 kr per måned), noe dem ikke advarte meg ved bestilling. Kundeservice har svært begrensede åpningstider, og man får ikke svar på vanskelige spørsmål. Jeg var i USA i tre uker uten mobildekning, sende
flere mailer om problemet, noe Telipol ikke klarte å løse. Dem svarte aldri at dem ikke klarte å løse problemet, men unngikk å svare på henvendelsene.

Annen svakhet ved Telipol er at datapakker må bestilles via mail. Grunnen til at jeg ikke gir dem en stjerne skyldes god dekning og rimelig pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig fra A-Å"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har bare dårlig erfaring med dette selskapet, spesielt er kundeservice og fakturarutiner helt elendig. Har kun vært kunde i 2 måneder, og det er mer enn nok. Anbefales ikke!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig faktura rutiner"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dette firmaet lever av purregebyrer og inkassovarsler. De har billig abonementer, men klarer ikke sende regninger på en skikkelig måte, men de er veldig flinke til å sende ut purringer og inkassovarsler lenge etter betalingsfristen. Styr unna disse her!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Katastrofe!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Totalt katastrofe, har hatt telipol i 3 måneder. Ville ikke hatt de om jeg hadde fått penger for det en gang. Kundeservice åpent mellom 10 og 15, men enten er telefonen frakoblet eller så må man sitte 50 minutter+++ for og kanskje få svar. Enten legger de på, eller så får man snakke med en eller annen sløv kundeservice medarbeider. De har ikke peiling på verken produkter eller priser. De besvarer mail ca hver 5-6 dag. KATASTROFE er bare fornavnet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"En bløff"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter at jeg gikk over til Telipol har data forbruktet økt til det dobbelte. Får hele tiden melding om at data forbruket mitt er oppbrukt osv. Selv om jeg ikke har endret bruks mønster. Har hatt abonnementet noen mnd nå og fakturaer har vært på nærmere 1000 kr. Fri 5gb til 299,- hver gang. Kommer til å bytte tilbake til det jeg hadde som kostet meg 349,- hver mnd for 5 gb.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har klart å få stengt abonnementet mitt etter å ha vært abonnent i under to måneder. De hadde feil epostadresse på meg, og jeg får ikke fakturaene fra dem til den riktige epostadressen heller, så jeg får ikke betalt eller åpnet abonnementet igjen. Dette har aldri skjedd meg i de 30 årene jeg har vært kunde hos Telenor, angrer på byttet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Overraskende"

Byttet fra telenor og har ikke merket noen forskjell. Er skikkelig imponert over denne lille leverandøren som klarer å tilby alt det de "store gutta" tilbyr, med bra kundeservice, sim-tjenester og god dekning overalt. I tillegg så er fakturaen oversiktlig og aldri mer enn det jeg forventer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare surr og rot i dette selskapet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har måttet bytte til annen leverandør etter under en mnd. som kunde. Kjøpte abonnement til 3 tlf. men det ene kom aldri i bruk, sim kortet virket ikke, og fikk aldri nytt. Også dårlig kundetjeneste, kun åpent for henvendelser mellom kl. 10.00 - 15.00, og det tar 2-3 dager før e-post blir besvart. Dette er ikke i h.h. til reklamen for kundetjenesten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greie priser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ett av de billigste jeg fant med ønsket datamengde.
Abonnement​et er like godt som noe annet mht hastighet og har telenor dekning.
Kundeservice svarer kjapt.
Data rollover fungerer ikke og det kommer stadig melding om at all data er oppbrukt uansett hvor mye man har igjen. Smått irriterende.
Forhåpentligvis noe som blir rettet snart.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri, styr unna.!!!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ble interessert å prøve Telipol, da de hadde samme pris for 5 GB, som andre hadde for 3 GB.
Har hatt abonnement med 5 GB hos Telipol i 3 mnd. Fikk bestandig ekstra regning på 399,-, da data forbruk var oversteget. Er sikker på at Telipol jukset med data forbruket mitt!
Har aldri oversteget 3 GB forbruk hos tidligere teleselskap. Har byttet til teleselskap Hello nå, og der bruker jeg også rundt 3 GB på 1 mnd med samme bruk av tlf som hos Telipol.
Mitt råd er, styr unna Telipol.!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt supert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gode priser, mine sider er oversiktlige og jeg får sms når databruken nærmer seg grensa.

Telenor er et stort +

John M. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundevennlig lavpris"

I tillegg til at Telipol har konkurransedyktige priser har de også vennlige og hjelpsomme kundebehandlere. Jeg har vært i kontakt med dem flere ganger for abonnementbytte og kjøp av ekstra data, og hver gang har de ansatte vært behjelpelige med løsninger som gir rimelige løsninger. Et lite minus er at det av og til er lang ventetid på kundeservice.

Daniel G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har ingenting å klage over. Best pris. Fantastisk kundeservice. Bra dekning (Telenor). Har vært fast kunde i flere år - de er ikke å slå.
Anbefales på det høyeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tvilsomme'"
1 syns denne omtalen er nyttig

Faktura er ikke som lovet. Full av ekstra avgifter og "service", bytter meg vekk fort som f..n!!

Si hei til @Anna
Søk Bytt.no