Mobiltelefoni

Telipol omtaler og erfaringer

33 verifiserte omtaler
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
8
av 23 innen
mobilselskap
52%
anbefaler
Telipol
Filtrer omtaler
15
2
0
3
13
Sorter omtaler etter
Viser av 33 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telipol?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"

Veldig billig, kundeservice er bra...

Jeg er kunde i Telipol ca to måneder og jeg er veldig fornøyd med dem...
Skulle jeg gjerne ønske at de hadde efaktura...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd"

Meget god kundeservice. Flott dekning. Oversiktlig faktura. Rollover virker. Har ingen problem med Telipol.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Strålende service"

Har hatt Telipol som leverandør i 6-7 år. Selskapet har holdt seg konkurransedyktige på pris over tid, og har vært svært imøtekommende ved henvendelser. Har aldri opplevd hyggeligere og ryddigere oppfølging av kunder fra noe teleselskap tidligere.

Vurderer du Telipol?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har tidligere hatt Telia og mine mobil regninger har blitt lavere, samt dekningen ble mye bedre når jeg byttet. Jeg har vært i kontakt med kundeservice flere ganger og fått gode svar på mine spørsmål.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice og meget rimelige priser!"

Telipol gjør en fantastisk innsats som lilleputtlag mot resten av de store kapitalistiske selskapene. Uten Telipol ville prisene ha steget til værs. Telipol har veldig bra priser, fantastisk kundeservice og utmerket dekning. Sitter på hytta med netcom -funker ikke, på hytta med telenor -funker ikke, på hytta med onecall -funker hveeertfall ikke. Osv.. Men Telipol derimot! -Full dekning, også på hytta! Wohoo!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

Har i lenger tid brukt Telipol, og er veldig fornøyd med kundeservice og responstid. Hver gang det er noe jeg trenger bistand med svarer de alltid uten de 45min man ofte må vente på Telenor/Telia. I tillegg har de store nok data-pakker, og det er lett å få oppgradert dersom man trenger enda mer.

Bjørnpeder
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"

Har vært innom mange selskaper opp gjennom åra, men dette er det beste både på service, faktura, oversikt over bruk og dekkning/fart (telenor). Prisen er ok.

Asbjørn T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rollover"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er i utlandet og rollover fungerer ikke. Forrige mnd prøvde dem å lure meg for 2 GB og denne mnd 12 GB. Evig krangel siden jeg bestilte hos dem i sommer.

Vurderer du Telipol?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Telenor og takk for det. Prøvde ICE en kort stund men ingen dekning i vest! Gikk da til Telipol og nå full dekning og god pris. Meget fornøyd med service og oppfølging. Det eneste minus er jeg ikke får e-faktura. Ellers er alt bare topp!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Juks og bedrag"
4 syns denne omtalen er nyttig

Databruk er steget til over det dobbelte etter jeg ble kunde til Telipol, fakturert databruk stemmer overhode ikke med min iphones medfølgende datatrafikkmåler, ei heller med en annen datastatestikmåler jeg installerte fra appstore etter jeg ble oppmerksom på den av Telipol påståtte vanvittig høye databruken jeg plutselig hadde fått.
Har i mange år hatt mer eller mindre konstant forbruk av data pr mnd, uavhengig av hvem jeg har hatt som operatør... Helt til jeg byttet til Telipol... Mitt kundeforhold med Telipol har jeg nå sagt opp etter kun to mnd. Svindlerfirma, styr unna..
Jeg vil kontakte forbrukerådet ang dette selskapet, og jeg håper flere en meg gjør det samme slik at de raskest mulig stanses.

Rickard W
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

Faktureringen ikke oversiktlig, og du betaler fastavgiften kvartalsvis.
Du betaler for ekstra bruk som vanligt men hastigheten senkes kraftigt.
De regner mobildata på noen rare måter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Pass deg. Her ender du opp med en bråte skjulte ekstrakostnader på regningen din. Du vil ikke engang få beskjed når du har brukt opp datapakka di, og ender fort opp med 400,- i kostand for "ekstra datatrafikk".

Den værste tilbyderen jeg har vært borti.

Oslogutt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig, svindel, likegyldig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bare dårlig opplevelser med dette selskapet, styr unna. Det blir mye dyrere, mer dataforbruk, uoversiktlige fakturaer, ikke efaktura eller egiro, umulig å få tak i kundeservice.
Svindel og lureri, amatører som burde bli legge ned sjappa.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"En type svindel"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har bestilt tre abonnementer på 99,- kr i måneden (for meg og to barn). Etter et par uker fikk jeg beskjed at prisen hadde økt fra 99 kr til 139 kr i mnd. Jeg sa opp i starten av mai, men måtte betale både for mai OG juni måned. Syns det var utrolig dårlig gjort av Telipol.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel! STYR UNNA!!!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri vært borti et mer useriøst telefonselskap. De markedsfører seg selv som billigst, men da jeg var kunde i 2 måneder fikk jeg høyere telefonregninger enn hva jeg noen gang har opplevd før, uten at mitt brukermønster fornedret seg. Veldig dårlig oversikt på fakturer på hvorfor nettopp utgiftene mine på 2 måneder hadde økt noe så kolossalt. Hadde ikke engang anbefalt dette selskapet til min verste fiende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Billig, men lav kompetanse og elendig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen til Telipol er noe av det værste jeg har vært borti. To dager etter bestilling av abonnement økte telipol prisen med 30% (fra 99 kr til 129 kr per måned), noe dem ikke advarte meg ved bestilling. Kundeservice har svært begrensede åpningstider, og man får ikke svar på vanskelige spørsmål. Jeg var i USA i tre uker uten mobildekning, sende
flere mailer om problemet, noe Telipol ikke klarte å løse. Dem svarte aldri at dem ikke klarte å løse problemet, men unngikk å svare på henvendelsene.

Annen svakhet ved Telipol er at datapakker må bestilles via mail. Grunnen til at jeg ikke gir dem en stjerne skyldes god dekning og rimelig pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig fra A-Å"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har bare dårlig erfaring med dette selskapet, spesielt er kundeservice og fakturarutiner helt elendig. Har kun vært kunde i 2 måneder, og det er mer enn nok. Anbefales ikke!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig faktura rutiner"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dette firmaet lever av purregebyrer og inkassovarsler. De har billig abonementer, men klarer ikke sende regninger på en skikkelig måte, men de er veldig flinke til å sende ut purringer og inkassovarsler lenge etter betalingsfristen. Styr unna disse her!

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Katastrofe!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Totalt katastrofe, har hatt telipol i 3 måneder. Ville ikke hatt de om jeg hadde fått penger for det en gang. Kundeservice åpent mellom 10 og 15, men enten er telefonen frakoblet eller så må man sitte 50 minutter+++ for og kanskje få svar. Enten legger de på, eller så får man snakke med en eller annen sløv kundeservice medarbeider. De har ikke peiling på verken produkter eller priser. De besvarer mail ca hver 5-6 dag. KATASTROFE er bare fornavnet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"En bløff"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter at jeg gikk over til Telipol har data forbruktet økt til det dobbelte. Får hele tiden melding om at data forbruket mitt er oppbrukt osv. Selv om jeg ikke har endret bruks mønster. Har hatt abonnementet noen mnd nå og fakturaer har vært på nærmere 1000 kr. Fri 5gb til 299,- hver gang. Kommer til å bytte tilbake til det jeg hadde som kostet meg 349,- hver mnd for 5 gb.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har klart å få stengt abonnementet mitt etter å ha vært abonnent i under to måneder. De hadde feil epostadresse på meg, og jeg får ikke fakturaene fra dem til den riktige epostadressen heller, så jeg får ikke betalt eller åpnet abonnementet igjen. Dette har aldri skjedd meg i de 30 årene jeg har vært kunde hos Telenor, angrer på byttet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Overraskende"

Byttet fra telenor og har ikke merket noen forskjell. Er skikkelig imponert over denne lille leverandøren som klarer å tilby alt det de "store gutta" tilbyr, med bra kundeservice, sim-tjenester og god dekning overalt. I tillegg så er fakturaen oversiktlig og aldri mer enn det jeg forventer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare surr og rot i dette selskapet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har måttet bytte til annen leverandør etter under en mnd. som kunde. Kjøpte abonnement til 3 tlf. men det ene kom aldri i bruk, sim kortet virket ikke, og fikk aldri nytt. Også dårlig kundetjeneste, kun åpent for henvendelser mellom kl. 10.00 - 15.00, og det tar 2-3 dager før e-post blir besvart. Dette er ikke i h.h. til reklamen for kundetjenesten.

Vurderer du Telipol?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greie priser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ett av de billigste jeg fant med ønsket datamengde.
Abonnement​et er like godt som noe annet mht hastighet og har telenor dekning.
Kundeservice svarer kjapt.
Data rollover fungerer ikke og det kommer stadig melding om at all data er oppbrukt uansett hvor mye man har igjen. Smått irriterende.
Forhåpentligvis noe som blir rettet snart.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri, styr unna.!!!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Ble interessert å prøve Telipol, da de hadde samme pris for 5 GB, som andre hadde for 3 GB.
Har hatt abonnement med 5 GB hos Telipol i 3 mnd. Fikk bestandig ekstra regning på 399,-, da data forbruk var oversteget. Er sikker på at Telipol jukset med data forbruket mitt!
Har aldri oversteget 3 GB forbruk hos tidligere teleselskap. Har byttet til teleselskap Hello nå, og der bruker jeg også rundt 3 GB på 1 mnd med samme bruk av tlf som hos Telipol.
Mitt råd er, styr unna Telipol.!!

Mobilabonnement fra Telipol
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fri 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
159 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Trygg 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
429 kr
pr. mnd
Detaljer
Basis 0 MB
50 minutter, 50 SMS og 50 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 300 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,3 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Fri 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge Medium 300 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,3 GB
pr. mnd
69 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 500 MB
500 minutter, 500 SMS og 500 MMS
0,5 GB
pr. mnd
79 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
219 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Norge 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Telipol mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no