Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ok, har hat minimalt med de å gjøre, men mislikte at at de heiv meg over til Hudya uten å spørre
Ingen app, lite oversikt. Hudya har nå tatt over, og ingen rask kundeservice samt ikke mulig å se faktura på Myside. Ingen e-faktura, kun autogiro eller epostvedlegg. At de mangler app når det gjelder mobiltelefoni, ser jeg på som "steinalder", og flytter 2 abonnement fra disse nå. Det positive er at de benytter Telenor's nettverk og at prisene er hyggelige på STANDARD LAVTAKSTER, MEN .. MEN på spesialnummer er de NORGES DYRESTE! De faller gjennom på kundeservice, fakturaløsning, APP-mangel og tilgjengelighet.
Etter at Telipol har solgt seg til Hudya fom 1 januar 2019 så vil eksisterende Telipolkunder beholde sine Telipol abonnement og priser som er bra sammen med TN dekning. Men hvor lenge? Hudya bruker Telia. Et bytte kan bli aktuelt på et senere tidspunkt. Jeg følger med på forskjellige mobil operatører ukentlig og det er ofte slik hvis man finner den operatøren som gir best pris og flest fordeler så forandrer de på dette etter 1 år, pluss/minus for oss som kunde. Jeg fikk et godt tilbud hos tidligere operatør og var kunde 1,5 år og så forandret de priskonseptet til dyrt. Telipol troner som billig i tester, men forsvinner som operatør. Jeg har byttet mellom flere operatører de siste årene og har aldri hatt problemer med dette. Planlegg byttingen og ikke bytt i sinne. De fleste operatører har et fast opplegg på dette, og prøv å bytte slik at du bli kunde hos ny operatør fra dag 1 i måneden. Ny operatør ordner dette for deg på en sømløs måte. Operatører trenger gjerne 14 dager for å ordne bytte, så bestem deg i første halvdel av måneden. Ta gjerne kontakt på mail eller telefon med ny operatør og spør om "ekstratilbud" før du blir kunde, og ofte får du det, og be om å få tilbudet på mail.
Jeg føler at alt er oppdatert og ryddig. Fakturaene er simple, men med presis info. Jeg har alltid hatt Netcom (nå Telia) og var delvis fornøyd med det, men kun 1 GB data osv for 249,- var det når de byttet navn. Telipol har 2gb for 199,-. Kjekt med rollover også :) Byttet var en no brainer for meg as! Telipol all the way :D
Telipol ble overført til annet selskap og da mottok jeg extra regning på overforbruk på data istedenfor å sette ned hastigheten som før. Dette er jeg ikke fornøyd med og vurderer å bytte selskap.
Har fått flere feil ved at datasperrer ikke fungerer og at varsling på sms kommer for sent og at vi dermed har fått svært høye fakturaer etter mindre mengder med datatrafikk utover pakken. Anbefales ikke.
Dette er 10 ganger verre enn RyanAir. Om du ikke kjøper datapakke eller går litt over forbruket for kjøpt datapakke belaster de deg like mye som man betalt for å surfe i USA i 2008. Helt skandaløst. Jeg har vært bevisst med å bruke lite nett, likevel får jeg en regning på 1000kr for en uke. Hold dere borte fra den dritten her!
Kan ikke bli verre.. Forskuddsbetaling som er litt hinsides i forhold til hva eg får igjen.. skifter abonnement og gir blanke i forskuddsbetalingen.
Føler at datamengden går litt for fort unna, men når jeg kontakter Telipol så virker de ikke interessert i å hjelpe. Får bare beskjed om at dette er mitt ansvar. Senest i dag så spurte jeg om hvorfor for noen dager så står forbruket ikke spesifisert når jeg brukte hvor mye data. Svare var at slikt fikk de det fra Telenor og kunne ikke gjøre noe med det.
Telefonen gikk tom for strøm natt til lørdag og jeg finner ikke pinkode. Prøvd å ringe og sende mail, ingen svar. Deres åpningstider er 10-15 man-fire, dårlig service. Bytter til et annet selskap med engang!
Dette er selskapet enhver bør vurdere sterkt å bruke. Ærligheten er at jeg selv har chillimobil, men hele min familie har byttet til dette og derfor jeg tar en vurdering her. Tilbyr akkurat det kunden trenger igjennom alle mulige former av abonnement. VERDENS BESTE MOBILDEKNING inkludert. Gikk selv for chillimobil da de hadde uebgrenset som passet meg bedre, resten av familien har fordelt seg på mange forskjellige størrelser av telipol, alt fra 39-379kr måneden. ENHVER BØR VURDERE DETTE!!!
Nå har jeg vært kunde hos Telipol i over 1 år å er veldig fornøyd. Har mye mindre utgifter enn jeg hadde før å kan virkelig anbefales. Kundeservice var noen ganger før vanskelig å komme igjennom til men det ser ut som det har blitt veldig mye bedre. Kundeservice arbeiderene strekker seg lang å det er ikke noe problem å få hjelp eller eventuelt få utsatt en faktura om det er nødvendig så lenge du ringer inn å ber om det.
Bare rot med faktura, mye dyrere enn hva som kommer frem, data flyr avgårde. Har ALDRI brukt SÅÅÅ MYYE data som nu i Telipol. IKKE Å ANBEFALE!
Har abonnement til 125,- men får regninger på over 500,- pr mnd. Sier det er datatrafikk, men det følger jeg med på selv og det kan ikke stemme. Får heller Ingen sms varsel alle ganger når data snart er tomt.
Har telefonen til samtaler. Bruker ikke internett. Har basert abonnementet til mitt bruk. Ringer ikke så ofte selv, men er tilgjengelig for familie og venner, for bare kr 39.00 pr måned.