Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telipol
3.0
91 verifiserte omtaler
Telipol sin kundeportefølje er nå en del av Hudya Mobil
Alle Telipol sine mobilkunder ble 01. desember 2019 overført til Hudya Mobil.

Telipol omtaler og erfaringer

Ingen trend

Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
91 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Telipol trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler Telipol
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 91 omtaler om Telipol

FILTRER OMTALER
32
9
5
10
35
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Funker til mitt bruk

Omtale av  Janke J

Ok, har hat minimalt med de å gjøre, men mislikte at at de heiv meg over til Hudya uten å spørre

Nyttig (1)

Ingen app

Omtale av  Kermit E

Ingen app. Umulig nettside. Vanskelig å finne ut av sitt eget forbruk.

Nyttig (3)

Ingen app, lite oversikt. Hudya har nå tatt over, med elendig hjemmeside osv.

Omtale av  Trond

Ingen app, lite oversikt. Hudya har nå tatt over, og ingen rask kundeservice samt ikke mulig å se faktura på Myside. Ingen e-faktura, kun autogiro eller epostvedlegg. At de mangler app når det gjelder mobiltelefoni, ser jeg på som "steinalder", og flytter 2 abonnement fra disse nå. Det positive er at de benytter Telenor's nettverk og at prisene er hyggelige på STANDARD LAVTAKSTER, MEN .. MEN på spesialnummer er de NORGES DYRESTE! De faller gjennom på kundeservice, fakturaløsning, APP-mangel og tilgjengelighet.

Nyttig (11)

Godt fornøyd, ingen problem siden kundeforhold 1 november 2018.

Omtale av  Tor

Etter at Telipol har solgt seg til Hudya fom 1 januar 2019 så vil eksisterende Telipolkunder beholde sine Telipol abonnement og priser som er bra sammen med TN dekning. Men hvor lenge? Hudya bruker Telia. Et bytte kan bli aktuelt på et senere tidspunkt. Jeg følger med på forskjellige mobil operatører ukentlig og det er ofte slik hvis man finner den operatøren som gir best pris og flest fordeler så forandrer de på dette etter 1 år, pluss/minus for oss som kunde. Jeg fikk et godt tilbud hos tidligere operatør og var kunde 1,5 år og så forandret de priskonseptet til dyrt. Telipol troner som billig i tester, men forsvinner som operatør. Jeg har byttet mellom flere operatører de siste årene og har aldri hatt problemer med dette. Planlegg byttingen og ikke bytt i sinne. De fleste operatører har et fast opplegg på dette, og prøv å bytte slik at du bli kunde hos ny operatør fra dag 1 i måneden. Ny operatør ordner dette for deg på en sømløs måte. Operatører trenger gjerne 14 dager for å ordne bytte, så bestem deg i første halvdel av måneden. Ta gjerne kontakt på mail eller telefon med ny operatør og spør om "ekstratilbud" før du blir kunde, og ofte får du det, og be om å få tilbudet på mail.

Nyttig (3)

Hoppet mitt fra Telia til Telipol er uten tvil mitt smarteste valg!!

Omtale av  Helle H

Jeg føler at alt er oppdatert og ryddig. Fakturaene er simple, men med presis info. Jeg har alltid hatt Netcom (nå Telia) og var delvis fornøyd med det, men kun 1 GB data osv for 249,- var det når de byttet navn. Telipol har 2gb for 199,-. Kjekt med rollover også :) Byttet var en no brainer for meg as! Telipol all the way :D

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Vedr. overforbruk av data

Omtale av  Hilde

Telipol ble overført til annet selskap og da mottok jeg extra regning på overforbruk på data istedenfor å sette ned hastigheten som før. Dette er jeg ikke fornøyd med og vurderer å bytte selskap.

Nyttig (7)

"Billig", men dyrest når alt kommer til alt!

Omtale av  Kopervikse

Har fått flere feil ved at datasperrer ikke fungerer og at varsling på sms kommer for sent og at vi dermed har fått svært høye fakturaer etter mindre mengder med datatrafikk utover pakken. Anbefales ikke.

Nyttig (11)

Dette er 10 ganger verre enn RyanAir

Omtale av  Markus

Dette er 10 ganger verre enn RyanAir. Om du ikke kjøper datapakke eller går litt over forbruket for kjøpt datapakke belaster de deg like mye som man betalt for å surfe i USA i 2008. Helt skandaløst. Jeg har vært bevisst med å bruke lite nett, likevel får jeg en regning på 1000kr for en uke. Hold dere borte fra den dritten her!

Nyttig (9)

Tidvis elendig dekning

Omtale av  Roar B

Kan ikke bli verre.. Forskuddsbetaling som er litt hinsides i forhold til hva eg får igjen.. skifter abonnement og gir blanke i forskuddsbetalingen.

Nyttig (5)

Slett kundebehandling

Omtale av  Jan A

Føler at datamengden går litt for fort unna, men når jeg kontakter Telipol så virker de ikke interessert i å hjelpe. Får bare beskjed om at dette er mitt ansvar. Senest i dag så spurte jeg om hvorfor for noen dager så står forbruket ikke spesifisert når jeg brukte hvor mye data. Svare var at slikt fikk de det fra Telenor og kunne ikke gjøre noe med det.

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ingen på vakt i helger

Omtale av  Linda

Telefonen gikk tom for strøm natt til lørdag og jeg finner ikke pinkode. Prøvd å ringe og sende mail, ingen svar. Deres åpningstider er 10-15 man-fire, dårlig service. Bytter til et annet selskap med engang!

Nyttig (5)

SINNSYKT BRA MOBILABONNEMENT

Omtale av  Knut

Dette er selskapet enhver bør vurdere sterkt å bruke. Ærligheten er at jeg selv har chillimobil, men hele min familie har byttet til dette og derfor jeg tar en vurdering her. Tilbyr akkurat det kunden trenger igjennom alle mulige former av abonnement. VERDENS BESTE MOBILDEKNING inkludert. Gikk selv for chillimobil da de hadde uebgrenset som passet meg bedre, resten av familien har fordelt seg på mange forskjellige størrelser av telipol, alt fra 39-379kr måneden. ENHVER BØR VURDERE DETTE!!!

Nyttig (0)

God kundeservice. Billig

Omtale av  Kenneth

Nå har jeg vært kunde hos Telipol i over 1 år å er veldig fornøyd. Har mye mindre utgifter enn jeg hadde før å kan virkelig anbefales. Kundeservice var noen ganger før vanskelig å komme igjennom til men det ser ut som det har blitt veldig mye bedre. Kundeservice arbeiderene strekker seg lang å det er ikke noe problem å få hjelp eller eventuelt få utsatt en faktura om det er nødvendig så lenge du ringer inn å ber om det.

Nyttig (1)

Misfornøyd

Omtale av  Heidi

Bare rot med faktura, mye dyrere enn hva som kommer frem, data flyr avgårde. Har ALDRI brukt SÅÅÅ MYYE data som nu i Telipol. IKKE Å ANBEFALE!

Nyttig (6)

Overfakturerer

Omtale av  Kjell

Har abonnement til 125,- men får regninger på over 500,- pr mnd. Sier det er datatrafikk, men det følger jeg med på selv og det kan ikke stemme. Får heller Ingen sms varsel alle ganger når data snart er tomt.

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Billig og bra for meg som bruker telefonen til samtaler og meldinger

Omtale av  Wenche S

Har telefonen til samtaler. Bruker ikke internett. Har basert abonnementet til mitt bruk. Ringer ikke så ofte selv, men er tilgjengelig for familie og venner, for bare kr 39.00 pr måned.

Nyttig (2)

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR