Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er selskapet enhver bør vurdere sterkt å bruke. Ærligheten er at jeg selv har chillimobil, men hele min familie har byttet til dette og derfor jeg tar en vurdering her. Tilbyr akkurat det kunden trenger igjennom alle mulige former av abonnement. VERDENS BESTE MOBILDEKNING inkludert. Gikk selv for chillimobil da de hadde uebgrenset som passet meg bedre, resten av familien har fordelt seg på mange forskjellige størrelser av telipol, alt fra 39-379kr måneden. ENHVER BØR VURDERE DETTE!!!
Nå har jeg vært kunde hos Telipol i over 1 år å er veldig fornøyd. Har mye mindre utgifter enn jeg hadde før å kan virkelig anbefales. Kundeservice var noen ganger før vanskelig å komme igjennom til men det ser ut som det har blitt veldig mye bedre. Kundeservice arbeiderene strekker seg lang å det er ikke noe problem å få hjelp eller eventuelt få utsatt en faktura om det er nødvendig så lenge du ringer inn å ber om det.
Bare rot med faktura, mye dyrere enn hva som kommer frem, data flyr avgårde. Har ALDRI brukt SÅÅÅ MYYE data som nu i Telipol. IKKE Å ANBEFALE!
Har abonnement til 125,- men får regninger på over 500,- pr mnd. Sier det er datatrafikk, men det følger jeg med på selv og det kan ikke stemme. Får heller Ingen sms varsel alle ganger når data snart er tomt.
Har telefonen til samtaler. Bruker ikke internett. Har basert abonnementet til mitt bruk. Ringer ikke så ofte selv, men er tilgjengelig for familie og venner, for bare kr 39.00 pr måned.
Bestillte abonnement til hele familien fordi det var billig. Bestillte 2 abonnement på 1gb, et på 2gb og et på 6gb. Dette ble gjort etter forbruket som var hos forrige operatør i løpet av et år. Ser på min side at til no denne mnd har vi brukt opp all data og det er en etterfaktura på over kr 1000, blir sikkert 2000 før måneden er slutt. Ingen av oss har brukt opp tidligere, og ikke har vi bestilt ekstra data heller.
Da jeg skiftet til Telipol klarte de å sende SIM-kortet til en tidligere, ikke aktiv adresse jeg hadde. Sendte E-post til kundeservice og forklarte, men der fikk jeg aldri svar. Da jeg endelig fikk tak i kundeservice på telefon, for de har svært begrensede telefontider, fikk jeg beskjed at de skulle sende et nytt SIM til den riktige adressen. To uker etterpå kom og gikk overførelsesdatoen uten at jeg hadde fått SIMkortet, og jeg stod da takket være Telipol uten noe mobilabonnement. Jeg fikk ALDRI noe simkort fra de, og måtte kansellere hele greien og bytte til en seriøs tilbyder. Men regning for èn måneds bruk av abonnement, selv om jeg ikke fikk noe SIMkort, det hadde de ikke noe problem med å sende meg.