Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter at Telipol har solgt seg til Hudya fom 1 januar 2019 så vil eksisterende Telipolkunder beholde sine Telipol abonnement og priser som er bra sammen med TN dekning. Men hvor lenge? Hudya bruker Telia. Et bytte kan bli aktuelt på et senere tidspunkt. Jeg følger med på forskjellige mobil operatører ukentlig og det er ofte slik hvis man finner den operatøren som gir best pris og flest fordeler så forandrer de på dette etter 1 år, pluss/minus for oss som kunde. Jeg fikk et godt tilbud hos tidligere operatør og var kunde 1,5 år og så forandret de priskonseptet til dyrt. Telipol troner som billig i tester, men forsvinner som operatør. Jeg har byttet mellom flere operatører de siste årene og har aldri hatt problemer med dette. Planlegg byttingen og ikke bytt i sinne. De fleste operatører har et fast opplegg på dette, og prøv å bytte slik at du bli kunde hos ny operatør fra dag 1 i måneden. Ny operatør ordner dette for deg på en sømløs måte. Operatører trenger gjerne 14 dager for å ordne bytte, så bestem deg i første halvdel av måneden. Ta gjerne kontakt på mail eller telefon med ny operatør og spør om "ekstratilbud" før du blir kunde, og ofte får du det, og be om å få tilbudet på mail.
Jeg føler at alt er oppdatert og ryddig. Fakturaene er simple, men med presis info. Jeg har alltid hatt Netcom (nå Telia) og var delvis fornøyd med det, men kun 1 GB data osv for 249,- var det når de byttet navn. Telipol har 2gb for 199,-. Kjekt med rollover også :) Byttet var en no brainer for meg as! Telipol all the way :D
Telipol ble overført til annet selskap og da mottok jeg extra regning på overforbruk på data istedenfor å sette ned hastigheten som før. Dette er jeg ikke fornøyd med og vurderer å bytte selskap.
Har fått flere feil ved at datasperrer ikke fungerer og at varsling på sms kommer for sent og at vi dermed har fått svært høye fakturaer etter mindre mengder med datatrafikk utover pakken. Anbefales ikke.
Dette er 10 ganger verre enn RyanAir. Om du ikke kjøper datapakke eller går litt over forbruket for kjøpt datapakke belaster de deg like mye som man betalt for å surfe i USA i 2008. Helt skandaløst. Jeg har vært bevisst med å bruke lite nett, likevel får jeg en regning på 1000kr for en uke. Hold dere borte fra den dritten her!
Kan ikke bli verre.. Forskuddsbetaling som er litt hinsides i forhold til hva eg får igjen.. skifter abonnement og gir blanke i forskuddsbetalingen.
Føler at datamengden går litt for fort unna, men når jeg kontakter Telipol så virker de ikke interessert i å hjelpe. Får bare beskjed om at dette er mitt ansvar. Senest i dag så spurte jeg om hvorfor for noen dager så står forbruket ikke spesifisert når jeg brukte hvor mye data. Svare var at slikt fikk de det fra Telenor og kunne ikke gjøre noe med det.