Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har tvillingsim, men det må stå på for at folk skal kunne ringe meg. Folk kommer ofte på mobilsvar alt fra 0 til 3 ring, til tross for at jeg har bra signal på telefonen. Kundeservice gjør det de kan, men får tydeligvis ikke til å ordne opp i disse problemene...
Har bare positivt å si om Telipol, rimelig abonnement 6G for 279kr, rollover, fri bruk i EU, kjempebra.
Jeg bruker telefonen lite, svært lite. Jeg greier meg utmerket med 50 minutter taletid/SMS/MMS. For dette betaler jeg kr. 39,- pr. mnd. Anbefales for alle som kun bruker mobiltelefonen en sjelden gang. Skulle jeg overstige en og annen gang så betaler jeg heller for overforbruket. Det blir likevel langt billigere enn noe annet mobilabonnement. Telipol har jeg hatt i et halvt år nå og har vært 100% pålitelig og med upåklagelig talekvalitet.
Ringer endel til Argentina, her er minuttprisen kr 2.99 som er veldig bra, eks Telia og Telenor kr 13.99. Ellers ingenting å klage på.
Telipol har super dekning fra Telenor, og tilbyr både tale over 4g og ringing via wifi.
Ved bestilling av abbonementet sendte jeg en mail med spesifikke spørsmål ang bestillingen. Fikk mail tilbake om at det var bare å gå inn på nettsiden og bestille abbonement derfra og at resten skulle ordne seg. Greit nok, regner da med at det gjør det. Men neida, opplever gang på gang ved henvendelser på mail bare standard svar og lite handling for å rette opp feilen som ble gjort. Det burde også skrevet med store bokstaver at de krever på første faktura to mnd, for de skal ha forhåndsbetaling på månedsbeløpet. Telipol er ikke større aktør enn at de burde skjønne for å få kunder, så bør de være store på kundeservice. Her ble det skifte til annet selskap, etter at 2 mnd bruk kostet meg 1660,- skulle ikke vært noe siden det skulle vært foretatt eierskifte.
Meget rimelig, god dekning. Jeg savner muligheten for efaktura