Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det hele begynte da Hudya tok over. Jeg hadde 3 abonnement, bestilte tvilling kort på 2 av abonnementene. Fant ut etter en stund at jeg ikke hadde behov for alle nr + tvillling kort på 2, så bestemte meg for å si opp de to extra nummerene og alle tvilling kort. Det dette endte i var at dem slettet hoved-nummer mitt, behold ett av abonnementet jeg ba dem slette. Jeg hadde alt kastet kortene jeg ikke hadde behov for i ovnen så det var smeltet. Ikke visste jeg heller at hoved nummer mitt var stengt. Men begynte å lure på hvorfor jeg ikke mottok meldinger, telefoner og e-poster slik jeg vanligvis gjør i løpet av en dag. Prøvde selvfølgelig å ringe til Hudya, men kundeservice var ikke åpent. Fredag kveld og ingen tlf. Slik gikk helgen. Da jeg endelig fikk kontakt med vedkommende som hadde behandlet saken. Sa hva som hadde skjedd, eneste han sa var at det sikkert hadde gått litt fort for seg da dette ble gjort. Åpnet hoved nummeret, og sa at nå skulle det være i orden. Joda abonnementet funket igjen det, men på neste faktura dag, fikk jeg forsatt faktura på det ene extra abonnementet... Jeg trodde ikke mine øyner og ringte kundeservice enda en gang for å endre dette. Traff en dame som så hyggelig sa hun skulle ordne dette. Sitter ennå med det ene extra abonnementet, 3 måneder etter jeg ba dem fjerne det. Vurderer sterkt å skifte tilbake til Telenor
Byttet leverandør pga kjempetilbud, men fikk faktura herfra allikevel. Ba om slutt-oppgjør, men fikk bare purring. Fikk også beskjed om at mitt abonnement var sperret pga. manglende betaling, ren bløff siden jeg ikke var kunde. Nå kom det fordobblet krav fra et ukjent inkassobyrå. Maken til service er heldigvis skjelden, har nettopp frarådet en venn denne elendigheta. Vi møtes i retten.
Gode erfaringer med så vel abonnementet som kundeservice. Telefonkonferanser på iPhone er begrenset til 3 parallelle samtaler hos denne operatøren, kunne ønsket meg 5 slik det er hos mange andre. Men, Messenger og lignende fungerer jo bra til dette... Kan anbefales!
De er Veldig dyre om du går over databruk. Har bare hatt de en mnd men vurderer å bytte
Har skrevet det, men jeg hadde så dårlig mobildata at når jeg skulle poste så hadde mobilnettet krasjet🤣. Tragisk
Kundeservice har en e-post lenke på min side, men svarer aldri på e-post. Jeg har purret og purret (totalt 20 ganger) i over en måned og får hver gang følgende svar: en av våre hyggelige kundebehandlere svarer deg innen 24 timer. Følelsen jeg sitter igjen med er at jeg har å gjøre med et idiotisk og arrogant maskinelt system uten menneskelig innsikt og intelligens.