Meny
Telipol sin kundeportefølje er nå en del av Hudya Mobil
Alle Telipol sine mobilkunder ble 01. desember 2019 overført til Hudya Mobil.

Telipol omtaler og erfaringer

3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
0
av 35 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
Telipol

"Fenemonalt"

Omtale om Telipol skrevet av Webjørn B for 07.11.2019 16.04

Telipol har totalt 91 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telipol?
Webjørn B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fenemonalt"

Jeg er meget godt fornøyd med kundeservicen. Svarer kjapt og dyktige folk.

Svar fra Telipol
08.11.2019 14.29
Hei Webjørn,

Så hyggelig at du er fornøyd med oss som selskap og kundeservice - slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på.

Mvh Lene i Hudya
Bytt.no
"Fenemonalt" skrev Webjørn B om Telipol

Har du en tilsvarende erfaring med Telipol?
Gjør som Webjørn B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telipol du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Christine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forderdelig kundeopplevelse og lureri"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hvis dere vil unngå å bli lurt, hold dere unna dette selskapet. For det første ble jeg utsatt for feilfakturering fra selskapet og måtte kjempe for å få det korrigert. Som ny kunde, hadde jeg misforstått vilkårene i abonnementet, og endte opp med en regning på 1400 kr på 20 dager for samtaler på 16 minutter med medium abonnement. De hadde ingen forståelse for misforståelsen!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Jeg er fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg liker Telipol og er kjempe fornøyd og det er sant.

Cathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Problemer med å slette abonnement, priser stemmer ikke + stenging av abonnement"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det hele begynte da Hudya tok over. Jeg hadde 3 abonnement, bestilte tvilling kort på 2 av abonnementene. Fant ut etter en stund at jeg ikke hadde behov for alle nr + tvillling kort på 2, så bestemte meg for å si opp de to extra nummerene og alle tvilling kort. Det dette endte i var at dem slettet hoved-nummer mitt, behold ett av abonnementet jeg ba dem slette. Jeg hadde alt kastet kortene jeg ikke hadde behov for i ovnen så det var smeltet. Ikke visste jeg heller at hoved nummer mitt var stengt. Men begynte å lure på hvorfor jeg ikke mottok meldinger, telefoner og e-poster slik jeg vanligvis gjør i løpet av en dag. Prøvde selvfølgelig å ringe til Hudya, men kundeservice var ikke åpent. Fredag kveld og ingen tlf. Slik gikk helgen. Da jeg endelig fikk kontakt med vedkommende som hadde behandlet saken. Sa hva som hadde skjedd, eneste han sa var at det sikkert hadde gått litt fort for seg da dette ble gjort. Åpnet hoved nummeret, og sa at nå skulle det være i orden. Joda abonnementet funket igjen det, men på neste faktura dag, fikk jeg forsatt faktura på det ene extra abonnementet... Jeg trodde ikke mine øyner og ringte kundeservice enda en gang for å endre dette. Traff en dame som så hyggelig sa hun skulle ordne dette. Sitter ennå med det ene extra abonnementet, 3 måneder etter jeg ba dem fjerne det. Vurderer sterkt å skifte tilbake til Telenor

Bjørn F. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Null respons"
4 syns denne omtalen er nyttig

Byttet leverandør pga kjempetilbud, men fikk faktura herfra allikevel. Ba om slutt-oppgjør, men fikk bare purring. Fikk også beskjed om at mitt abonnement var sperret pga. manglende betaling, ren bløff siden jeg ikke var kunde. Nå kom det fordobblet krav fra et ukjent inkassobyrå. Maken til service er heldigvis skjelden, har nettopp frarådet en venn denne elendigheta. Vi møtes i retten.

Telipol har totalt 91 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR