Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har bare dårlig erfaring med dette selskapet, spesielt er kundeservice og fakturarutiner helt elendig. Har kun vært kunde i 2 måneder, og det er mer enn nok. Anbefales ikke!!!
Faktura er ikke som lovet. Full av ekstra avgifter og "service", bytter meg vekk fort som f..n!!
Dette firmaet lever av purregebyrer og inkassovarsler. De har billig abonementer, men klarer ikke sende regninger på en skikkelig måte, men de er veldig flinke til å sende ut purringer og inkassovarsler lenge etter betalingsfristen. Styr unna disse her!
Totalt katastrofe, har hatt telipol i 3 måneder. Ville ikke hatt de om jeg hadde fått penger for det en gang. Kundeservice åpent mellom 10 og 15, men enten er telefonen frakoblet eller så må man sitte 50 minutter+++ for og kanskje få svar. Enten legger de på, eller så får man snakke med en eller annen sløv kundeservice medarbeider. De har ikke peiling på verken produkter eller priser. De besvarer mail ca hver 5-6 dag. KATASTROFE er bare fornavnet.
Etter at jeg gikk over til Telipol har data forbruktet økt til det dobbelte. Får hele tiden melding om at data forbruket mitt er oppbrukt osv. Selv om jeg ikke har endret bruks mønster. Har hatt abonnementet noen mnd nå og fakturaer har vært på nærmere 1000 kr. Fri 5gb til 299,- hver gang. Kommer til å bytte tilbake til det jeg hadde som kostet meg 349,- hver mnd for 5 gb.
Har klart å få stengt abonnementet mitt etter å ha vært abonnent i under to måneder. De hadde feil epostadresse på meg, og jeg får ikke fakturaene fra dem til den riktige epostadressen heller, så jeg får ikke betalt eller åpnet abonnementet igjen. Dette har aldri skjedd meg i de 30 årene jeg har vært kunde hos Telenor, angrer på byttet!
Byttet fra telenor og har ikke merket noen forskjell. Er skikkelig imponert over denne lille leverandøren som klarer å tilby alt det de "store gutta" tilbyr, med bra kundeservice, sim-tjenester og god dekning overalt. I tillegg så er fakturaen oversiktlig og aldri mer enn det jeg forventer.