Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Faktura for juli ikke mottatt. Krav om innkasso. Telefon avstengt uten varsel (før varsel om betalingsmangel) Snakket med kundevilleder uten at denne forstod problemet, men han åpnet telefonen. Straks deretter ble den igjen stengt. Jeg vet jo ikke dette før jeg sjekker på telefonen. En vet ikke om en kan nås. Meget billig abonement men dette er ikke verdt pengene. Har desverre betalt til 31.08 2018.
Telipol er svært rimelige datapakker på reiser til land utenfor Europa hvis man pleier reise litt langt avgårde. Litt hickups i starten når jeg skulle bli kunde fordi jeg prøvde aktivere data-simkort via Min side som resulterte i at jeg byttet datasimkortet til å bli nytt hovedsimkort (erstattet det gamle), mens det gamle hovedsimkortet sluttet å virke (pluss at de la til gebyr for erstatningssimkort 149 kr, men antar de fjerner det etter en henvendelse)
Har ventet på sim-kortet jeg betalte for og vært utilgjengelig i flere uker nå. Kundeservice svarer hverken på epost eller telefon. Anbefaler ikke!
Har hatt telipol i snart 2 år og er veldig fornøyd. Telenordekningen er absolutt best i mitt område og prisen er god for mitt relativt lave forbruk. Har også vært i kontakt med kundeservice som svarte og ordnet opp raskt.
God pris for mye data. Litt for knotete å sjekke data som gjenstår, samt pris for inneværende måned. Men alt i alt bra.
Har tvillingsim, men det må stå på for at folk skal kunne ringe meg. Folk kommer ofte på mobilsvar alt fra 0 til 3 ring, til tross for at jeg har bra signal på telefonen. Kundeservice gjør det de kan, men får tydeligvis ikke til å ordne opp i disse problemene...
Har bare positivt å si om Telipol, rimelig abonnement 6G for 279kr, rollover, fri bruk i EU, kjempebra.