Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ventet på sim-kortet jeg betalte for og vært utilgjengelig i flere uker nå. Kundeservice svarer hverken på epost eller telefon. Anbefaler ikke!
Har hatt telipol i snart 2 år og er veldig fornøyd. Telenordekningen er absolutt best i mitt område og prisen er god for mitt relativt lave forbruk. Har også vært i kontakt med kundeservice som svarte og ordnet opp raskt.
God pris for mye data. Litt for knotete å sjekke data som gjenstår, samt pris for inneværende måned. Men alt i alt bra.
Har tvillingsim, men det må stå på for at folk skal kunne ringe meg. Folk kommer ofte på mobilsvar alt fra 0 til 3 ring, til tross for at jeg har bra signal på telefonen. Kundeservice gjør det de kan, men får tydeligvis ikke til å ordne opp i disse problemene...
Har bare positivt å si om Telipol, rimelig abonnement 6G for 279kr, rollover, fri bruk i EU, kjempebra.
Jeg bruker telefonen lite, svært lite. Jeg greier meg utmerket med 50 minutter taletid/SMS/MMS. For dette betaler jeg kr. 39,- pr. mnd. Anbefales for alle som kun bruker mobiltelefonen en sjelden gang. Skulle jeg overstige en og annen gang så betaler jeg heller for overforbruket. Det blir likevel langt billigere enn noe annet mobilabonnement. Telipol har jeg hatt i et halvt år nå og har vært 100% pålitelig og med upåklagelig talekvalitet.
Ringer endel til Argentina, her er minuttprisen kr 2.99 som er veldig bra, eks Telia og Telenor kr 13.99. Ellers ingenting å klage på.