Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservicen til Telipol er noe av det værste jeg har vært borti. To dager etter bestilling av abonnement økte telipol prisen med 30% (fra 99 kr til 129 kr per måned), noe dem ikke advarte meg ved bestilling. Kundeservice har svært begrensede åpningstider, og man får ikke svar på vanskelige spørsmål. Jeg var i USA i tre uker uten mobildekning, sende flere mailer om problemet, noe Telipol ikke klarte å løse. Dem svarte aldri at dem ikke klarte å løse problemet, men unngikk å svare på henvendelsene. Annen svakhet ved Telipol er at datapakker må bestilles via mail. Grunnen til at jeg ikke gir dem en stjerne skyldes god dekning og rimelig pris.
Har bare dårlig erfaring med dette selskapet, spesielt er kundeservice og fakturarutiner helt elendig. Har kun vært kunde i 2 måneder, og det er mer enn nok. Anbefales ikke!!!
Faktura er ikke som lovet. Full av ekstra avgifter og "service", bytter meg vekk fort som f..n!!
Dette firmaet lever av purregebyrer og inkassovarsler. De har billig abonementer, men klarer ikke sende regninger på en skikkelig måte, men de er veldig flinke til å sende ut purringer og inkassovarsler lenge etter betalingsfristen. Styr unna disse her!
Totalt katastrofe, har hatt telipol i 3 måneder. Ville ikke hatt de om jeg hadde fått penger for det en gang. Kundeservice åpent mellom 10 og 15, men enten er telefonen frakoblet eller så må man sitte 50 minutter+++ for og kanskje få svar. Enten legger de på, eller så får man snakke med en eller annen sløv kundeservice medarbeider. De har ikke peiling på verken produkter eller priser. De besvarer mail ca hver 5-6 dag. KATASTROFE er bare fornavnet.
Etter at jeg gikk over til Telipol har data forbruktet økt til det dobbelte. Får hele tiden melding om at data forbruket mitt er oppbrukt osv. Selv om jeg ikke har endret bruks mønster. Har hatt abonnementet noen mnd nå og fakturaer har vært på nærmere 1000 kr. Fri 5gb til 299,- hver gang. Kommer til å bytte tilbake til det jeg hadde som kostet meg 349,- hver mnd for 5 gb.
Har klart å få stengt abonnementet mitt etter å ha vært abonnent i under to måneder. De hadde feil epostadresse på meg, og jeg får ikke fakturaene fra dem til den riktige epostadressen heller, så jeg får ikke betalt eller åpnet abonnementet igjen. Dette har aldri skjedd meg i de 30 årene jeg har vært kunde hos Telenor, angrer på byttet!