Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telipol
3.0
91 verifiserte omtaler
Telipol sin kundeportefølje er nå en del av Hudya Mobil
Alle Telipol sine mobilkunder ble 01. desember 2019 overført til Hudya Mobil.

Telipol omtaler og erfaringer

Ingen trend

Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
91 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Telipol trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler Telipol
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 91 omtaler om Telipol

FILTRER OMTALER
32
9
5
10
35
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telipol
Telipol har 91 verifiserte omtaler på Bytt.no

Raske svar hos kundeservice

Omtale av  Kk

Raske svar hos kundeservice, utmerket nettsted for full oversikt over forbruk og faktura + ekstra tjenester bestilling av mer datapakke eller bytte av abonnement med bare et lite klikk. Dessverre har de blitt noe dyre etter at de byttet eiere

Svar fra Telipol
08.03.2019 08:33

Hei og takk for veldig hyggelig omtale! Da vi ikke har endret på verken priser eller vilkår etter at vi i Hudya tok over Telipols kunder, hører vi gjerne fra deg vedrørende dette, så vi kan se hva som har skjedd der.

Nyttig (2)

Dataforbruk Oslo-Kiel båt, store kostnader uten å ha brukt telefonen

Omtale av  Kjell

Fikk først kontakt med en hyggelig dame, som videresendte saken til en veldig hyggelig kar som raskt ringte opp og løste problemene på en utmerket måte, Hilsen Kjell. Tusen takk

Nyttig (2)

Bra som Telipol, katastrofe som Hudya

Omtale av  Petter

Jeg har forsøkt å kontakte Telipol og Hudya i flere dager men når ikke fram på mail eller telefon. De har ikke klart byttet av avtalegiro og jeg finner dermed ikke igjen fakturaen. Det betyr at jeg nå har en fordring hos Svea finans. Jeg var ikke forberedt på at det kunne bli så dårlig - sikkert naivt av meg

Nyttig (7)

Funker til mitt bruk

Omtale av  Janke J

Ok, har hat minimalt med de å gjøre, men mislikte at at de heiv meg over til Hudya uten å spørre

Nyttig (1)

Ingen app

Omtale av  Kermit E

Ingen app. Umulig nettside. Vanskelig å finne ut av sitt eget forbruk.

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ingen app, lite oversikt. Hudya har nå tatt over, med elendig hjemmeside osv.

Omtale av  Trond

Ingen app, lite oversikt. Hudya har nå tatt over, og ingen rask kundeservice samt ikke mulig å se faktura på Myside. Ingen e-faktura, kun autogiro eller epostvedlegg. At de mangler app når det gjelder mobiltelefoni, ser jeg på som "steinalder", og flytter 2 abonnement fra disse nå. Det positive er at de benytter Telenor's nettverk og at prisene er hyggelige på STANDARD LAVTAKSTER, MEN .. MEN på spesialnummer er de NORGES DYRESTE! De faller gjennom på kundeservice, fakturaløsning, APP-mangel og tilgjengelighet.

Nyttig (11)

Godt fornøyd, ingen problem siden kundeforhold 1 november 2018.

Omtale av  Tor

Etter at Telipol har solgt seg til Hudya fom 1 januar 2019 så vil eksisterende Telipolkunder beholde sine Telipol abonnement og priser som er bra sammen med TN dekning. Men hvor lenge? Hudya bruker Telia. Et bytte kan bli aktuelt på et senere tidspunkt. Jeg følger med på forskjellige mobil operatører ukentlig og det er ofte slik hvis man finner den operatøren som gir best pris og flest fordeler så forandrer de på dette etter 1 år, pluss/minus for oss som kunde. Jeg fikk et godt tilbud hos tidligere operatør og var kunde 1,5 år og så forandret de priskonseptet til dyrt. Telipol troner som billig i tester, men forsvinner som operatør. Jeg har byttet mellom flere operatører de siste årene og har aldri hatt problemer med dette. Planlegg byttingen og ikke bytt i sinne. De fleste operatører har et fast opplegg på dette, og prøv å bytte slik at du bli kunde hos ny operatør fra dag 1 i måneden. Ny operatør ordner dette for deg på en sømløs måte. Operatører trenger gjerne 14 dager for å ordne bytte, så bestem deg i første halvdel av måneden. Ta gjerne kontakt på mail eller telefon med ny operatør og spør om "ekstratilbud" før du blir kunde, og ofte får du det, og be om å få tilbudet på mail.

Nyttig (3)
Telipol har 91 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telipol mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR