Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra: - Dekning er bra i Norge, utendørs - Enkelt å nedgradere og oppgradere størrelsen på mobildata Dårlig: - Online Chat er ikke den beste da er begrenset med klokkeslett - Kan nesten ikke bruke mobilen på Nordby kjøpesenter i Sverige uten å slå mobilen av og på flere ganger, men når først mobildata roaming funger så tar tid å laste ned sider
Data renner ut og virker som ikke stemmer med faktisk forbruk. Ekstremt dyrt.... dyreste lærepengen jeg har hatt når det gjelder å bytte mobiloperatør.
Faktura for juli ikke mottatt. Krav om innkasso. Telefon avstengt uten varsel (før varsel om betalingsmangel) Snakket med kundevilleder uten at denne forstod problemet, men han åpnet telefonen. Straks deretter ble den igjen stengt. Jeg vet jo ikke dette før jeg sjekker på telefonen. En vet ikke om en kan nås. Meget billig abonement men dette er ikke verdt pengene. Har desverre betalt til 31.08 2018.
Telipol er svært rimelige datapakker på reiser til land utenfor Europa hvis man pleier reise litt langt avgårde. Litt hickups i starten når jeg skulle bli kunde fordi jeg prøvde aktivere data-simkort via Min side som resulterte i at jeg byttet datasimkortet til å bli nytt hovedsimkort (erstattet det gamle), mens det gamle hovedsimkortet sluttet å virke (pluss at de la til gebyr for erstatningssimkort 149 kr, men antar de fjerner det etter en henvendelse)
Har ventet på sim-kortet jeg betalte for og vært utilgjengelig i flere uker nå. Kundeservice svarer hverken på epost eller telefon. Anbefaler ikke!
Har hatt telipol i snart 2 år og er veldig fornøyd. Telenordekningen er absolutt best i mitt område og prisen er god for mitt relativt lave forbruk. Har også vært i kontakt med kundeservice som svarte og ordnet opp raskt.
God pris for mye data. Litt for knotete å sjekke data som gjenstår, samt pris for inneværende måned. Men alt i alt bra.