Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet leverandør pga kjempetilbud, men fikk faktura herfra allikevel. Ba om slutt-oppgjør, men fikk bare purring. Fikk også beskjed om at mitt abonnement var sperret pga. manglende betaling, ren bløff siden jeg ikke var kunde. Nå kom det fordobblet krav fra et ukjent inkassobyrå. Maken til service er heldigvis skjelden, har nettopp frarådet en venn denne elendigheta. Vi møtes i retten.
Gode erfaringer med så vel abonnementet som kundeservice. Telefonkonferanser på iPhone er begrenset til 3 parallelle samtaler hos denne operatøren, kunne ønsket meg 5 slik det er hos mange andre. Men, Messenger og lignende fungerer jo bra til dette... Kan anbefales!
De er Veldig dyre om du går over databruk. Har bare hatt de en mnd men vurderer å bytte
Har skrevet det, men jeg hadde så dårlig mobildata at når jeg skulle poste så hadde mobilnettet krasjet🤣. Tragisk
Kundeservice har en e-post lenke på min side, men svarer aldri på e-post. Jeg har purret og purret (totalt 20 ganger) i over en måned og får hver gang følgende svar: en av våre hyggelige kundebehandlere svarer deg innen 24 timer. Følelsen jeg sitter igjen med er at jeg har å gjøre med et idiotisk og arrogant maskinelt system uten menneskelig innsikt og intelligens.
Raske svar hos kundeservice, utmerket nettsted for full oversikt over forbruk og faktura + ekstra tjenester bestilling av mer datapakke eller bytte av abonnement med bare et lite klikk. Dessverre har de blitt noe dyre etter at de byttet eiere
Hei og takk for veldig hyggelig omtale! Da vi ikke har endret på verken priser eller vilkår etter at vi i Hudya tok over Telipols kunder, hører vi gjerne fra deg vedrørende dette, så vi kan se hva som har skjedd der.
Fikk først kontakt med en hyggelig dame, som videresendte saken til en veldig hyggelig kar som raskt ringte opp og løste problemene på en utmerket måte, Hilsen Kjell. Tusen takk