Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
920 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
920 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 920 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
409
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Problemer med innlogging

Omtale av  Roald

Rask, god og hyggelig service.løste problemet med manglende innlogging

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:27

Hei Roald, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det er godt å høre at du fikk en god opplevelse ved å kontakte vårt kundesenter, og jeg lover å bringe kommentaren din videre. Hilsen Emilie Unifon AS

flott abonnement

Omtale av  Frans

utmerket abonnement fikk en god pris av en selger veldig hyggelig folk i kundeservice også

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:31

Hei Frans, Så hyggelig å høre om ditt positive møte med vår kundeservice, og tusen takk for at du deler din erfaring. Vi er glad for å få deg som kunde, og gleder oss til et godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS

Rask og vennlig kundehåndtering

Omtale av  Oda M. B

Særdeles god og rask kundehåndtering som dekket mitt behov.

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:28

Hei Oda, Takk for hyggelige ord! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS

Rett og slett svindel

Omtale av  Jorge-Marius E

Endrer på avtalen etter at den er inngått. Presenterer en billig avtale som viser seg å være veldig dyr, da det ligger mange avgifter de ikke hadde oppgitt da avtalen ble inngått. Svarer ikke fra kundeservice da man tar kontakt. Da jeg etter mange forsøk fikk kontakt med kundeservice, ble jeg mottatt med uhøflige svar og hersketeknikker.

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:20

Hei Jorge-Marius, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Skifte SIM- kort Trådløs ruter

Omtale av  Tormod W

Fikk en god beskrivelse av fremgangsmåten, for å oppdatere SIM kortet til et datakort i ruter.

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:18

Hei Tormod, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Stor mangel på kundebehandling

Omtale av  Kennet T

Unifon sin kundebehandling er under enhver kritikk. Starter allerede med kontraktsinngåelse og alle lovnader blir tilsidesatt. Enkle endringer via kundesenter både Mail og telefon et vanskelig å få til. For ikke å nevne Svartid på Mail.

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:16

Hei Kennet, Takk for din tilbakemelding. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Enestående service fra hyggelig ansatt!

Omtale av  Anne J. S

Da min mors telefon «gikk i svart»,ringte jeg Unifon.Der skulle en hyggelig dame sende henne ny telefon umiddelbart😃 Fantastisk service👏🏻 Anne J. S.

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:15

Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS

Dårlig kommunikasjon fra selger

Omtale av  Håvar O

Selger gjorde meg ikke klar over at det var bedriftsavtale uten angrerett

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:14

Hei Håvar, Takk for din tilbakemelding. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Ekstremt dårlig kundeservice, lureri

Omtale av  Anne

Jeg er utrolig misfornøyd med alt fra start til slutt i denne avtalen. For det første skjedde ikke overføringen på avtalt tidspunkt, og det tok ukesvis å få på plass en ny avtale om overføring - på toppen av alt satte de overføringsdatoen til en dato jeg eksplisitt hadde sagt at det ikke passet ettersom jeg var på en ukes fjelltur - likevel satte de det til en av disse dagene til tross for at jeg ga beskjed en ukes tid før. I tillegg har prisen vært mye høyere enn forespeilet med ekstra kostnader for faktura osv. I tillegg er det en bruddpris på 3000,- (selv om jeg fikk beskjed om at det ikke var bindingstid). Heldigvis kom Telia meg til unnsetning og hjalp meg. Kort oppsummert: Elendig kundeservice, og jeg føler meg svindlet. Skal aldri bruke unifon igjen, og skal sterkt fraråde alle jeg kjenner å bruke dem!

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:13

Hei Anne, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Designet på smutthull i lovverket

Omtale av  William H

Styr langt unna denne svindelebedriften. De lyver og lover gull og grønne skoger for så å forsøke å svindle deg med alle mulige triks i boka. Jeg fikk bl.a. beskjed om at når min internett kvote var brukt opp ville hastigheten reduseres. Dette stemte forsåvidt, da jeg knapt kunne lese en mail etter oppbrukt kvote. Senere fikk jeg faktura på 990,- + MVA (selvfølgelig) for overforbruk av nett på 1,7 GB. Jeg opplyste også i samtale med selger sa at noe bindingstid kunne de bare glemme. Selger sa da at det var ingen problem for da fjernet han bare denne. Da fakturaen med de kreative påslagene ble mottatt klagde jeg først. Jeg mottok så flere purringer, hvorpå jeg truet med å anmelde selskapet for svindel. Deretter gikk det kun timer før telefonen ble avstengt. Jeg har nå mottatt et bruddgebyr pålydende kr. 3000,- pluss fakturagebyr på 99,- + MVA (selvsagt) P.S. Har til dags dato ikke betalt en eneste faktura fra dem og venter på et par veldig kalde vintre en viss plass før jeg skal vurdere det. Med mindre de mener seg så lovlydige at de har trua på å vinne i retten, vel å merke!

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:12

Hei William, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hold deg unna, dette er et selskap som driver med svindel

Omtale av  Maria

Politiet kommer etter dere. Til alle dere som er blitt svindlet, det er lagt en facebook gruppe hvor vi alle forteller vår forferdelig opplevelse hos Unifon. Vi skal f** stoppe dette selskapet. De ringte meg å sa at de ringte fra ice telefoni. Han deretter sa at han hadde et bedre avtalevilkår til bedrifter. A

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:08

Hei Maria, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Styr unna !!

Omtale av  Robert C

Selger prater ikke sant. Det som blir formidlet stemmer ikke med virkeligheten. -GB blir ikke fordelt -Du må betale for overgang fra gammel mobil operatør. Selger prater i super fart så det er ikke mulig å få med seg hva avtalen inneholder. Det finnes mer seriøse aktører på markedet.

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:05

Hei Robert, Takk for tilbakemeldingen din. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Svindel og uærleg

Omtale av  Linda F

Vart lova betre abonnement enn eg hadde hjå Telenor. Fekk 4-dobla rekning. Grunn: når datapakken er oppbrukt kan du framleis bruka den og får ei enorm rekning på det du har brukt som er over pakka di. Med to tenåringsjenter og mitt eige abonnement vert dette knalldyrt STYR UNNA! Spør om alle moglege ting og få skroftleg kva som vil skje om du t.d. brukar opp datapakka di. T.d. Kva vil det kosta deg å sjå ein film på Netflix når datapakka er brukt opp?

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:06

Hei Linda, Takk for tilbakemeldingen din. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Sykt høye gebyrer.

Omtale av  Eivind

Utbetaling av bindingstid. Gebyr fratrekkes fra nedbetalings beløpet med 49,- (49*6mnd)= 294,- som kunde må betale selv. Betaler du etter forfall, så er det et gebyr på 149,- Det spiller ingen rolle hvor høy fakturaen er. Jeg hadde 3,48, og betalte dette 3 dager etter forfall. Dette selskapet kan umulig følge loven.

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:08

Hei Eivind, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Hyggelig kundeservice

Omtale av  Bjørn H

Kjapt og effektiv behandling av forespørsel. Tok ca. 10 sekunder og fikse problemet vi hadde.

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:05

Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig god på kundesupport

Omtale av  Bjørn T

Problemer med datasım etter bytte. Took lengre tid enn antatt å få tilbake de gamle simm.

Svar fra Unifon
16.11.2023 11:04

Hei Bjørn, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR