Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
bra dekning siden de bruker telenor sitt nett, men manglende esim til apple watch trekker veldig ned. fikk høre fra en kunderådgiver at de jobber med saken og at det kommer, men kunne ikke si noe om når. utover det fungerer abonnementet bra
Hei Bjørn, Veldig godt å høre du er fornøyd med dekningen vår! Og vi håper selvfølgelig å kunne gi deg beskjeden så fort det lar gjøre at E-SIM til Apple Watch er klar 😊 Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Virkelig dårlig kundeservice. Gjentatte feil i fakturering. Tatt opp mange ganger. Ringte for å få på plass løsning, slik at de gjentagende feilene ikke skjer. Vedkommende på kundeservice hadde ikke peiling og etter en samtale med sjefen sin kom med feil opplysninger. Forventer at det blir unnskyldt og ryddet opp når man gjør feil. Kundebehandler lempet feilene over på oss. Viser seg at vi har dokumentasjon som viser at dere enten ikke har kontroll eller lyver til kundene deres. Sendte oppsigelse umiddelbart etter dette ble oppdaget. Dere mister nå en kunde på grunn av mange og enkle feil. Skjerpings er mitt tips ellers vil dere miste mange flere kunder.
Hei Stein, Det er veldig kjipt å høre om din opplevelse med oss. Det er jo ikke det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
God og hurtig hjelp! Svarte på kvelden når jeg fikk problemer.
Hei Tore, Tusen takk for fine ord! Det er godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Selger oppgav å ringe fra et selskap undre Phonero og ville gi meg et bedre tilbud enn det jeg har om jeg ikke trengte all mobildataen jeg har. Da jeg spurte om dette var Phonero bekreftet han ja. Da jeg i ettertid fikk kontrollert dette var det løgn, men da var det for sent. Gjør aldri om et mobilabonnement samtidig som du lager middag.
Hei Gaute, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos oss, ikke det motsatte. Dessverre så har det vært enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette er selvfølgelig ikke noe vi syns er greit. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Knall god service å pris! Dekning all stan har æ å.
Hei Torstein, Veldig godt å høre du er fornøyd med produktet vårt!😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden!😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Sender ikkje ut regning, men inkasso. Har ikkje bred bån hos dere Ingenting bra hos dere
Hei Rita, Det er veldig kjipt å høre om din opplevelse med oss. Det er jo ikke inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Service God. 🙂 hyggelig telefonsamtale. 🙂 meget service innstilling tele selskapet. Utført.
Hei Anders, Tusen takk for så gode ord!😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover😊 Ønsker deg en god helg videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Uryddig opplegg. Dårlig til å informere om div gebyr. svarer ikke på support
Hei, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Får ikke hjelp i forbindelse med spørsmål ifht endring av abonnement, går på dagesvis med beskjed om at kundebehandler skal høre med "overordnede" . Har ringt og sendt mail flere ganger, men det virker som om ingen har noen myndighet bortsett fra "overordnede". Bruksvilkår fra avtale inngått med Nortel, stemmer ikke overrens med Unifons praksis.
Hei Tone, Det er veldig leit å høre om din opplevelse så langt med Unifon. Det ønsker vi virkelig ikke. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Selger gir meg eit tilbud. Eg akseptere. Så er ikke det tilbudet i tråd med unison sine regler. Plant annet i forhold til utkjøring av binding fra tidligere. Selger henviser til unison og de sier de holde seg til deres regler. Når eg kjøpe èin ting så skal det gjelde. Utrolig at eg må ringe og maile hele tiden for å ordne. Eg har ennå ikke fått skikkelig svar.
Hei Sola, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Bare rot og tull. Styr unna!!!! De har svært lang kø for å behandle en enkel faktura feil, som de selv har stelt istand. Unifon har mest sannsynlig vokst for fort, slik at de ikke har personell til å rydde opp.
Hei Rolf, Veldig leit å høre om opplevelsen din med oss så langt. Det er jo absolutt ikke slik vi ønsker det. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at jeg kan få sett på saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Det oppleves som entrapment. Vi blir forledet til tro det er et godt tilbud for deretter å være faslåst i en kontrakt det ikke er mulig å komme seg ut fra. Dårlig kundeservice. >Trenering av avgjørelser og når de i tillegg hevder ( ovenfor noen kunder) at årsaken er tidligere "uærlige og eksterne" selgere, burde det være en smal sak å behandle alle kunder likt, ikke at bare de som klager i et år får dette tilbudet. De selv innrømmer jo lovbruddet.
Hei Pernille, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Det stemmer at det dessverre har vært innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer, og dette er noe vi jobber kontinuerlig med å rydde opp i, så gjerne ta kontakt med meg personlig så skal jeg få tatt en titt på saken din. Du kan kontakte meg på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS
Kjapp og god kundeservice. Kort ventetid på å komme igjennom til en person
Hei Lekia, Takk for at du delte din erfaring. Det setter vi stor pris på! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Bra kundeservice, men lang behandlingstid av saker.
Hei Daniela, Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger og er glad for at vi fikk ordnet opp i saken din. Ta gjerne kontakt igjen dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Fine løsninger og brukervennlighet, god support, og gode priser.
Hei Kjell, Vi setter stor pris på din hyggelige tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter. Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Etter Nortel ble Unifon: - Svarer etter 3-4 uker eller aldri. - får jeg mye høyere faktura - mitt abonnement ble nedgradert fra 10 til 6Gb uten varsel eller endring i avtalen. - inkassovarsel for krav som ikke eksisterer. - leder er ikke tilgjengelig for kunder
Hei Maciej, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS