Meny

Unifon omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
17
av 37 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
Unifon
Filtrer omtaler
43
3
2
3
45
Sorter omtaler etter
Viser av 96 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Oppsett av mobilt bredbånd"

Hei, jeg byttet abonnement fra Telefon til Unifon, og hadde litt problemer med å få SIM-kortet til å virke i mitt mobile modem (som jeg hadde kjøpt via Telenor). Etter et par telefonsamtale til Unifon så møtte jeg heldigvis Sebastian, som klarte å få orden på dette. Jeg slapp heldigvis å gå tilbake til butikken der jeg kjøpte mitt modem for et par år siden. Takk!

Svar fra Unifon
21.10.2020 08.26
Hei Jon,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Fornøyde kunder er viktig for oss. Så flott at du fikk den hjelpen du trengte av kundeservice og Sebastian!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Unifon er best!"

Har aldri vært borti en så bra operatør som Unifon. Jeg anbefaler de på det sterkeste. Masse data for pengene og strålende dekning 100% telenor.

Svar fra Unifon
21.10.2020 08.21
Hei Daniel,

Tusen takk for hyggelig omtale og din anbefaling.

Det er fint å høre at dekningen er god og at du er fornøyd, det betyr mye for oss!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tipp topp tommel opp"

Jeg er veldig fornøyd med Unifon. Har ingen ting å klage på. God dekning i hele Norge og man får masse data for pengene.

Svar fra Unifon
21.10.2020 08.19
Hei Daniel,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd."

Levert fra første stund. God oppfølging og smertefri portering. Hadde tidligere avtale hos Telia. Veldig fornøyd med Unifon og Telenor dekning. Anbefales!

Svar fra Unifon
20.10.2020 13.52
Hei Jørgen,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og anbefaling.

Så fint å høre at dere er fornøyde, det betyr mye for oss!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sabla bra!"

Byttet fra Telenor til Unifon, angrer ikke! Kjempe bra service som svarer fort. Prisen jeg betaler er også et pluss :)

Svar fra Unifon
19.10.2020 09.20
Hei Gina,

Takk for hyggelig omtale!
Vi setter pris på å høre at dere som kunder sitter igjen med et positivt inntrykk og er fornøyde, det er viktig for oss!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Malene K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert mobilabonnement"

Har hatt abonnement i Telenor i alle år og må si at jeg er minst like fornøyd med Unifon, både med dekning og service. Topp service og god oppfølging fra de ansatte. Tommel opp her

Svar fra Unifon
19.10.2020 08.12
Hei Malene,

Så hyggelig å høre!
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Strålende fornøyd"

Jeg har vært kunde hos Telenor i mange år og hadde en silkemyk overgang til Unifon. 100% Telenor dekning og den eneste forskjellen jeg merker er at jeg betaler mindre på faktura. Kundeservicen er det heller ingen ting å klage på.

Svar fra Unifon
19.10.2020 07.56
Hei Mordor,

Takk for hyggelig omtale!
Det gleder oss å høre at du sitter igjen med et positivt inntrykk og at dere er fornøyde, det er viktig for oss!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sjeldent bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

For en som har vært kunde både i Telenor og Dipper var det en fornøyelse å komme over til Unifon. Meget god service og oppfølging. Kan anbefales ikke minst fordi leveransedelen var nærmest på minuttet etter avtale, og senere telefoner til kundesenteret vitner om at her er det et selskap som tar kunden på alvor.

Svar fra Unifon
19.10.2020 07.51
Hei Halvor,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding!

Hyggelig å høre at du har hatt en positiv opplevelse fra oppstart, bringer dette videre til mine kollegaer! Fornøyde kunder er viktig for oss!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra og billige pakker hos Unifon. Kundeservice er på topp og har ingenting negativt å påpeke.

Svar fra Unifon
19.10.2020 07.50
Hei Kenneth,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Fornøyde kunder betur mye for oss, vi vil strekke oss langt for at du skal være fornøyd videre også!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Smertefri bytteprosess og god pris i forhold til vilkår"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra Ice til Unifon og fikk et vesentlig bedre tilbud enn jeg hadde fra før. Ellers har tjenesten fungert som den skal og jeg har pr nå ikke noe å utsette på Unifon.

Svar fra Unifon
19.10.2020 07.49
Hei Eirik,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd, det betyr mye for oss!

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Julie A. C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Love mye, levere lite."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplevde deres salg teknikken som uærlig hastverk. Spurte om bindings tiden og fikk som svar det var null bindings tid , vise seg det er 24 mnd. Trodde jeg skulle få en billigere alternativ men betalte mer i to mnd enn det jeg betale i nesten 1 år . Skrev flere ganger og sa jeg hadde ombestemt meg og vil ikke abonnere, fikk aldri svar , kun en sms med detaljene om sim kortet som ble sendt i posten. Aldri aldri igjen!

Svar fra Unifon
15.10.2020 10.22
Hei Juie,

Takk for din tilbakemelding!

Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Her skulle jeg gjerne skrevet med stygge ord og vært direkte nedlatende. Styr unna useriøs aktør. Anbefales absolutt ikke! Rett og slett blitt lurt. Lovet helt andre priser enn hva som er blitt fakturert. Bedritent.

Svar fra Unifon
09.10.2020 08.31
Hei Derbent,

Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"svindel"
5 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandleren sa at det blir 230 nok i måneden for meg men det var så mange tilleggsavgifter som hun ikke fortalte om at det ble 400 nok i måneden..

Svar fra Unifon
09.10.2020 08.29
Hei Janna,

Takk for din tilbakemelding.

Uten å kjenne detaljene i din sak tror jeg du her viser til opplysninger fra selger.
Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skygg unna dette selskapet"
5 syns denne omtalen er nyttig

Svindel og bedrag Arven etter Phonect. Nei Unifon har stått bak hele tiden Jeg ble lurt trill rundt av en selger i Phonect/ Unifon. Ikke nevnte han mva. kom i tilegg. Ikke Opplyste han om bindingstid. (2 år) Ikke opplyste han om Kr. 3000,00 hvis jeg brøt avtalen. ( + mva.) Men han holdt linjen til jeg hadde trykket ja til avtalen slik at jeg ikke skulle få lest gjennom kontrakts vilkårene. (det med liten liten skrift i en link) Ikke i nærheten å være ett seriøst selskap. Skygg unna selskapet og legg på hvis du/ dere blir kontaktet av en av deres useriøse selgere som er blitt opplært til å ikke informere om produktet han selger. Anbefaler alle å lese omtale https://www.bytt.no/erfaringer/mobiltelefoni/unifon Bruk One Call, ingen bindingstid, billig og ikke minst ingen kontrakt med liten skrift. T. H

Svar fra Unifon
09.10.2020 08.28
Hei Trond,

Takk for din tilbakemelding.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket"
1 syns denne omtalen er nyttig

Unifon hooket meg opp med et bra abonnement, til bra pris. Sentralbord løsningen virker også bra. Super happy !

Svar fra Unifon
06.10.2020 11.26
Hei Olav,

Så hyggelig å høre, fornøyde kunder er viktig for oss!
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Arven etter Phonect. Vi ble lurt trill rundt av selger i Phonect. Det gikk uker før de fikk aktivert simkort. Deretter ble vi dobbelfakturert, der saksbehandler lovte å sende ny faktura. Dette skjedde aldri. Etter flere telefonsamtaler valgte vi å skifte tele-leverandør. Hadde ikke sjekka avtalen som måtte underskrives samtidig som vi satt i telefonsamtalen. Selger bedyra at der ikke var avbruddsgebyr, og vi trodde på han. "Det er samme pris uansett". Etterhvert skifta selskapet navn til Unifon. Vi ba om opptaket av samtalen der Phonect solgte oss abbonement, med det var selvsagt sletta! Vil tro at det er samme folka som driver Unifon siden der ikke fins vilje til å rydde opp. Nå sitter vi med regninger på flere tusen for et abbonement som bare virka i 3 uker.

Svar fra Unifon
01.10.2020 10.24
Hei AL,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice, på grensen til bondefangeri"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter en hyggelig samtale med selger, forsvant all kundeservice. Sene, om noen, svar på henvendelser, villedende informasjon. Og det verste var når jeg valgte å oppsi avtalen. De godtok flytting av nummer til annen leverandør, men hevdet så at de ikke hadde fått noen oppsigelse og insisterte derfor på å fortsette å sende fakturaer. Lang samtale med flere kundeservice som kom med løgn og bortforklaringer.

Svar fra Unifon
24.09.2020 15.02
Hei Henning,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg.

Send meg en mail på bytt@unifon.no slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Useriøs selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

De skulle sende bedriften vår en gratis test-SIM slik at vi i ei uke kunne teste hastigheten de lovet. Deretter starter det. Vi blir fakturert for et fult abonnement. Klagen blir avvist med at vi ønsket et abonnement. Videre klage får vi medholt på, en unnskyldning og lovnad om å få kreditert fakturaen. Deretter skjer det lite, helt til de sender en ny faktura med et til abonnement, denne gangen på databruk. Tror når man blir kunde må man sjekke nøye hva de i sin kreativitet fakturerer. Utenkelig for oss, å signere en avtale når det starter slik.

Svar fra Unifon
25.09.2020 07.42
Hei Michael,

Takk for din tilbakemelding.

Beklager igjen for denne opplevelsen men er glad for at vi fikk ordnet opp i deres sak.
Det har aldri vært vår hensikt å prøve å lure dere eller andre kunder.

Vi håper dere ved en senere anledning velger Unifon.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Thomassi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett leverandør"
2 syns denne omtalen er nyttig

En av Vestlandets største aktører innen bilbransjen har gått over til Unifon, vi er strålende fornøyd med de som leverandør av løsninger innen telefoni og ser fram til videre samarbeid.

Svar fra Unifon
23.09.2020 08.44
Hei,

Takk for deres tilbakemelding.

Så hyggelig å høre at dere er fornøyde, det betyr mye for oss!
Vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunde videre også.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt inn i 2 års bindingstid av selger, som ikkje informerte skikkelig om dette på telefon. Måtte og betale gebyr på brudd av bindingstid til Phonect som er kjøpt opp av Unifon for og skifte abbonomang. Selv om det ble sagt at det blir ringt fra samme selskap. Hyggelige folk i kundeservice som sier de skal hjelpe med og få brutt bindingstiden uten at noe skjer. Er og blitt fortalt gjentatte ganger at omdømmet fra Phonect tiden skal bli bedre. Men ser at dette nok bare blir videreført i Unifon, får ingen reel hjelp i kundeservice.

Svar fra Unifon
21.09.2020 07.38
Hei Per,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Klarer ikke levere tjenesten"
3 syns denne omtalen er nyttig

Tegnet abonnement med Unifon den 28 juli 2020 og nå er vi kommet til 16 september og jeg har forsatt ikke fått sim kort fra dem. Siden jeg har kreditt anmerkning så måtte jeg betale inn kr 1000,- i forskudd som jeg nå har forlangt å få tilbake for andre gang. Første epost til dem hvor jeg trekker bestilling og forlangte depositum tilbake ble sendt 9 september uten at jeg har fått noe svar på den.

Svar fra Unifon
21.09.2020 07.32
Hei Roy,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har slik opplevelse hos Unifon.
Uten at jeg kjenner detaljene i denne saken vil jeg tro at dette er tatt tak nå!

Send meg eventuelt en mail på bytt@unifon.no slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Forbanna svindelforetak!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hold deg langt unna Unifon!! Spesielt om du har enkelmannsforetak som behøver kun ett abonnement. Abonnementet kommer nemlig med skjulte kostnader! 59,- adm.gebyr for faktura på epost. 99,- for å portere nr fra tidligere selskap, 229,- admgebyr i mnd (pluss moms!) for å ha Avtalegiro. Dere kødder? Det er mer enn mitt valgte abonnement koster! På nettsiden til Unifon finner man følgende: "Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet." Jeg har tapt penger, fått et dårligere abonnement enn jeg hadde og opplevd at det tar halvannen uke å få svar på epost. Stay away!

Svar fra Unifon
21.09.2020 07.32
Hei Åsmund,

Takk for din tilbakemelding.

Det er trist å høre at du har denne opplevelsen av Unifon.

Vi har gjort tiltak hos oss og stiller også strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold. Dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel-selskap!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Gigabytene renner ut i løpet av et par dager, og de forlanger 990 kr pr ekstra GB data(!). De fakturerer gjerne dobbelt og nekter å ta selvkritikk eller gi tilbake penger dersom de har gjort en feil. Du har bindingstid på 2 år hvor du må betale 3000 kr for å si opp abonnementet før det -og I TILLEGG er det tre måneders oppsigelsestid!?! Dette er seriøst det mest svindlete selskapet jeg noengang har vært borti! Stay away!

Svar fra Unifon
10.09.2020 14.56
Hei Ellen,

Takk for din tilbakemelding.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Unifon tilbyr abonnement med Data Refill, da vil du aldri gå tom for data. Når datapakken din er brukt opp vil du automatisk få tildelt en ny datapakke med datamengde tilsvarende den du har i abonnementet (oppad inntil 20 GB) ditt til kun kr 99 eks. mva. Det du ikke bruker opp av den inkluderte datapakken vil overføres til neste måned med Data Rollover.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått.
Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rendyrket fakturafabrikk."
6 syns denne omtalen er nyttig

Var uforsiktig å bite å et tilbud fra Phonect. Startet med at de ikke brukte avtalt pris på fakturaen, siden har det vært et virvar av kreditnotaer og fakturaer, delvis uten spesifisering. De prøver seg til og med på å føre opp kreditnota som faktura på kontoutskriften. Betaler du ikke så sendes det inkassovarsel fra Wisma med friske ekstra gebyrer. Kundeservice var så elendig at vi valgte å flytte etter 14 dager, godt gjort! De tar betalt 3 måneder på forskudd, allerede i juni dukket faktura for september opp, og de har 3 mnd oppsigelsestid, så dersom du porterer til annet selskap på kortere varsel så må du selv betale dobbelt i perioden. Ligg for alt i verden unna denne gjengen.

Svar fra Unifon
10.09.2020 14.35
Hei Magne,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"HOLD DEG LAGT UNNA UNIFON!!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig mobilabbonement på alle mulige måter: - Utelater å nevne moms og administrasjonsgebyr når de selger abonnementet. Når dette legges til er prisen tilsvarende alle mulige andre billig-abonnement - 3 mnd oppsigelsestid! - Dårlig kundesørvis og rot i forbindelse med oppsigelse. Måtte ringe 4 ganger for å få sagt opp abonnement. Vet fortsatt ikke om det har gått i orden! ringte første gang for 4 mnd siden! - rotete fakturaer

Svar fra Unifon
10.09.2020 11.15
Hei Ida,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Uten å kjenne detaljer i din sak vil jeg gjerne sjekke opp dette og hjelpe deg.
Send meg en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR