Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
926 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
926 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 923 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
412
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kjapp og god hjelp

Omtale av  Per S

Fant ikke ut av skifte av PIN selv, fikk hjelp umiddelbart.

Svar fra Unifon
04.03.2024 10:46

Hei Per, Takk for hyggelige ord! Det er utrolig gøy å høre at du fikk god hjelp når du tok kontakt med kundeservicen vår 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Mangler esim til Apple Watch

Omtale av  Bjørn

bra dekning siden de bruker telenor sitt nett, men manglende esim til apple watch trekker veldig ned. fikk høre fra en kunderådgiver at de jobber med saken og at det kommer, men kunne ikke si noe om når. utover det fungerer abonnementet bra

Svar fra Unifon
04.03.2024 09:16

Hei Bjørn, Veldig godt å høre du er fornøyd med dekningen vår! Og vi håper selvfølgelig å kunne gi deg beskjeden så fort det lar gjøre at E-SIM til Apple Watch er klar 😊  Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Elendig kundebehandling!

Omtale av  Stein

Virkelig dårlig kundeservice. Gjentatte feil i fakturering. Tatt opp mange ganger. Ringte for å få på plass løsning, slik at de gjentagende feilene ikke skjer. Vedkommende på kundeservice hadde ikke peiling og etter en samtale med sjefen sin kom med feil opplysninger. Forventer at det blir unnskyldt og ryddet opp når man gjør feil. Kundebehandler lempet feilene over på oss. Viser seg at vi har dokumentasjon som viser at dere enten ikke har kontroll eller lyver til kundene deres. Sendte oppsigelse umiddelbart etter dette ble oppdaget. Dere mister nå en kunde på grunn av mange og enkle feil. Skjerpings er mitt tips ellers vil dere miste mange flere kunder.

Svar fra Unifon
01.03.2024 10:47

Hei Stein, Det er veldig kjipt å høre om din opplevelse med oss. Det er jo ikke det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

God og rask hjelp!

Omtale av  Tore

God og hurtig hjelp! Svarte på kvelden når jeg fikk problemer.

Svar fra Unifon
01.03.2024 10:43

Hei Tore, Tusen takk for fine ord! Det er godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Utgir seg for å være noen andre enn de er.

Omtale av  Gaute

Selger oppgav å ringe fra et selskap undre Phonero og ville gi meg et bedre tilbud enn det jeg har om jeg ikke trengte all mobildataen jeg har. Da jeg spurte om dette var Phonero bekreftet han ja. Da jeg i ettertid fikk kontrollert dette var det løgn, men da var det for sent. Gjør aldri om et mobilabonnement samtidig som du lager middag.

Svar fra Unifon
01.03.2024 10:40

Hei Gaute, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos oss, ikke det motsatte. Dessverre så har det vært enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette er selvfølgelig ikke noe vi syns er greit. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Anbefales

Omtale av  Torstein

Knall god service å pris! Dekning all stan har æ å.

Svar fra Unifon
01.03.2024 10:59

Hei Torstein, Veldig godt å høre du er fornøyd med produktet vårt!😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden!😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Ingen hjelp å få

Omtale av  Rita

Sender ikkje ut regning, men inkasso. Har ikkje bred bån hos dere Ingenting bra hos dere

Svar fra Unifon
01.03.2024 10:56

Hei Rita, Det er veldig kjipt å høre om din opplevelse med oss. Det er jo ikke inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

God utførelse. 🙂

Omtale av  Anders J

Service God. 🙂 hyggelig telefonsamtale. 🙂 meget service innstilling tele selskapet. Utført.

Svar fra Unifon
01.03.2024 10:54

Hei Anders, Tusen takk for så gode ord!😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover😊 Ønsker deg en god helg videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Møkkafirma

Omtale av  A

Uryddig opplegg. Dårlig til å informere om div gebyr. svarer ikke på support

Svar fra Unifon
01.03.2024 10:48

Hei, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Elendig kundeservice

Omtale av  Tone R

Får ikke hjelp i forbindelse med spørsmål ifht endring av abonnement, går på dagesvis med beskjed om at kundebehandler skal høre med "overordnede" . Har ringt og sendt mail flere ganger, men det virker som om ingen har noen myndighet bortsett fra "overordnede". Bruksvilkår fra avtale inngått med Nortel, stemmer ikke overrens med Unifons praksis.

Svar fra Unifon
01.03.2024 09:28

Hei Tone, Det er veldig leit å høre om din opplevelse så langt med Unifon. Det ønsker vi virkelig ikke. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hold de avtaler som inngås med selger

Omtale av  Sola J. T

Selger gir meg eit tilbud. Eg akseptere. Så er ikke det tilbudet i tråd med unison sine regler. Plant annet i forhold til utkjøring av binding fra tidligere. Selger henviser til unison og de sier de holde seg til deres regler. Når eg kjøpe èin ting så skal det gjelde. Utrolig at eg må ringe og maile hele tiden for å ordne. Eg har ennå ikke fått skikkelig svar.

Svar fra Unifon
01.03.2024 08:40

Hei Sola, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Styr unna!

Omtale av  Rolf

Bare rot og tull. Styr unna!!!! De har svært lang kø for å behandle en enkel faktura feil, som de selv har stelt istand. Unifon har mest sannsynlig vokst for fort, slik at de ikke har personell til å rydde opp.

Svar fra Unifon
01.03.2024 08:43

Hei Rolf, Veldig leit å høre om opplevelsen din med oss så langt. Det er jo absolutt ikke slik vi ønsker det. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at jeg kan få sett på saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Kalkulert uærlige

Omtale av  Pernille E

Det oppleves som entrapment. Vi blir forledet til tro det er et godt tilbud for deretter å være faslåst i en kontrakt det ikke er mulig å komme seg ut fra. Dårlig kundeservice. >Trenering av avgjørelser og når de i tillegg hevder ( ovenfor noen kunder) at årsaken er tidligere "uærlige og eksterne" selgere, burde det være en smal sak å behandle alle kunder likt, ikke at bare de som klager i et år får dette tilbudet. De selv innrømmer jo lovbruddet.

Svar fra Unifon
01.03.2024 08:58

Hei Pernille, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Det stemmer at det dessverre har vært innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer, og dette er noe vi jobber kontinuerlig med å rydde opp i, så gjerne ta kontakt med meg personlig så skal jeg få tatt en titt på saken din. Du kan kontakte meg på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS

God kundeservice

Omtale av  Lekia

Kjapp og god kundeservice. Kort ventetid på å komme igjennom til en person

Svar fra Unifon
26.02.2024 22:46

Hei Lekia, Takk for at du delte din erfaring. Det setter vi stor pris på! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Saksbehandling

Omtale av  Daniela

Bra kundeservice, men lang behandlingstid av saker.

Svar fra Unifon
26.02.2024 22:45

Hei Daniela, Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger og er glad for at vi fikk ordnet opp i saken din. Ta gjerne kontakt igjen dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Anbefales

Omtale av  Kjell A. S

Fine løsninger og brukervennlighet, god support, og gode priser.

Svar fra Unifon
26.02.2024 22:40

Hei Kjell, Vi setter stor pris på din hyggelige tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter. Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR