Meny

Unifon omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Unifon
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
51%
anbefaler
Unifon
Filtrer omtaler
69
5
4
5
64
Sorter omtaler etter
Viser av 147 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott, fleksibel og rask kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Unifon er alltid tilgjengelige når vi har behov for noe, og tilrettelegger for at vi får best mulig hjelp når vi trenger det. Vi er veldig fornøyde!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14:39
Hei Thea, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Styr unna Unifon"
6 syns denne omtalen er nyttig

Unifon har overtatt avtaler som selgere i Phonect solgte. Phonect presiserte ingen bindingstid under salget av avtalen og overbeviste om at avtalen var gunstig for oss som privatpersoner og også for barna i familien. Unifon tar ikke ansvar og krever nå bruddgebyr på 3000 kroner per person også for mindreårige barn!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14:31
Hei Anne, Takk for din tilbakemelding! Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel"
7 syns denne omtalen er nyttig

Svindel på høyt nivå. Lite som stemmer, faktura som ikke stemmer, bruker tid og penger på å avslutte abonnement? Styr unna!!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14:30
Takk for din tilbakemelding! Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på saken. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Sylvia P
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Svindel!"
9 syns denne omtalen er nyttig

Helt forferdelig hvordan de kan holde på! Det har kostet meg mange tusen kroner rett ut vinduet etter å blitt totalt rundlurt og svindlet! De holder ingenting av det de lover og har skyhøye gebyrer for alt mulig som de fakturere deg SELVOM du har det skriftlig at de har lovet å ikke gjøre det. Helt sjukt. Hold dere unna og advar andre!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14:17
Takk for din tilbakemelding! Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected] Vennlig hilsen Anita/Unifon
Stig T. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Trygt, ærlig og kjapp levering"
3 syns denne omtalen er nyttig

Opplever unifon som en trygg leverandør der imøtekommenhet og tilstedeværelse oppleves som profesjonelt. Enkle og kostnadsreduserte løsninger som passer vår bedrift helt perfekt. Anbefales av oss.

Svar fra Unifon
02.11.2020 13:11
Hei Stig, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Setter pris på din hyggelige omtale og deres anbefaling. Vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunde videre også Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Selgere feilinformerer"
9 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble forespeilet en månedlig kostnad på 129kr for 1gb data og fri tale og sms. Det selgeren ikke nevnte var at det tilkommer administrasjonsgebyr og moms, noe som legger til 100kr i måneden. Så, er det noen som tror at jeg ville ha byttet fra mitt gamle abonnement (149kr) til uniform (238kr) hvis selgeren hadde spilt med åpne kort? Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette ligger farlig nære svindel.

Svar fra Unifon
02.11.2020 13:00
Hei Chris, Takk for at du tok kontakt. Det er trist å høre at du opplevde det slik. Håper du er fornøyd med løsningen vi kom frem til i din sak. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
"Klarer ikke å følge regelverk"
8 syns denne omtalen er nyttig

1. Ringer meg på privat-telefon og ikke jobb-telefon for å selge meg et produkt, til tross for at jeg som privatperson er reservert mot telefonsalg. 2. Ringer fra ukjent nummer, til tross for at dette ikke er lov. I mitt hode gode nok grunner til å ikke vurdere dem som en seriøst leverandør.

Svar fra Unifon
02.11.2020 12:58
Hei Øyvind, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har opplevd det slik. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for våre kunder. Kjenner ikke til at vi har avtale med selgere som opptrer som beskrevet. Vi vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Bernt M. E
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"ren svindel"
8 syns denne omtalen er nyttig

telfon selger tokkontakt . eg hadde ice .telenor deknig hardangervidda sa det har dei og .det der er tefonen ute helt ubrukeleg , til mitt bruk, eg tok kontakt med telenor sa som det er ikkje alle selskap som har det.telenor orner kontant kort til meg .kom 2fagtura på 1350kr med eit kort mellom rom.unifon, visma . nå vil unifon ha 6450 kr i tilegg til 1350 sak(anonymisert). polti i morgen

Svar fra Unifon
26.10.2020 10:04
Hei Bernt. Takk for din tilbakemelding. Jeg kjenner ikke din sak utover det du skriver her, er litt usikker på hva du mener. Om du ønsker, ser jeg gjerne nærmere på dette. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel"
5 syns denne omtalen er nyttig

Lovte 15G for en pris av 250kr, skjønte at han hadde lyvet og at vi egt bare hadde fått 10G. De sendte oss en random faktura på 6000kr!! Også etter at vi ringte å tok det opp og sa at vi faktisk følte at vi hadde blitt lurt så stengte de abonnementet.

Svar fra Unifon
23.10.2020 14:01
Hei Ella, Takk for din tilbakemelding. Uten å kjenne detaljene i din sak høres det ut som du her viser til opplysninger fra selger. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Unifon bedrift"
1 syns denne omtalen er nyttig

Godt fornøyd m å gå over til Unifon. Brukt de nå siden de startet opp. Samme kvalitet til en rimeligere pris. God oppfølging ved behov.

Svar fra Unifon
21.10.2020 08:28
Hei Calle, Takk for hyggelig omtale! Vi setter pris på å høre at dere som kunder sitter igjen med et positivt inntrykk og er fornøyde, det er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Oppsett av mobilt bredbånd"

Hei, jeg byttet abonnement fra Telefon til Unifon, og hadde litt problemer med å få SIM-kortet til å virke i mitt mobile modem (som jeg hadde kjøpt via Telenor). Etter et par telefonsamtale til Unifon så møtte jeg heldigvis Sebastian, som klarte å få orden på dette. Jeg slapp heldigvis å gå tilbake til butikken der jeg kjøpte mitt modem for et par år siden. Takk!

Svar fra Unifon
21.10.2020 08:26
Hei Jon, Takk for hyggelig tilbakemelding! Fornøyde kunder er viktig for oss. Så flott at du fikk den hjelpen du trengte av kundeservice og Sebastian! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Unifon er best!"

Har aldri vært borti en så bra operatør som Unifon. Jeg anbefaler de på det sterkeste. Masse data for pengene og strålende dekning 100% telenor.

Svar fra Unifon
21.10.2020 08:21
Hei Daniel, Tusen takk for hyggelig omtale og din anbefaling. Det er fint å høre at dekningen er god og at du er fornøyd, det betyr mye for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tipp topp tommel opp"

Jeg er veldig fornøyd med Unifon. Har ingen ting å klage på. God dekning i hele Norge og man får masse data for pengene.

Svar fra Unifon
21.10.2020 08:19
Hei Daniel, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd."

Levert fra første stund. God oppfølging og smertefri portering. Hadde tidligere avtale hos Telia. Veldig fornøyd med Unifon og Telenor dekning. Anbefales!

Svar fra Unifon
20.10.2020 13:52
Hei Jørgen, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og anbefaling. Så fint å høre at dere er fornøyde, det betyr mye for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sabla bra!"

Byttet fra Telenor til Unifon, angrer ikke! Kjempe bra service som svarer fort. Prisen jeg betaler er også et pluss :)

Svar fra Unifon
19.10.2020 09:20
Hei Gina, Takk for hyggelig omtale! Vi setter pris på å høre at dere som kunder sitter igjen med et positivt inntrykk og er fornøyde, det er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Malene K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert mobilabonnement"

Har hatt abonnement i Telenor i alle år og må si at jeg er minst like fornøyd med Unifon, både med dekning og service. Topp service og god oppfølging fra de ansatte. Tommel opp her

Svar fra Unifon
19.10.2020 08:12
Hei Malene, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Strålende fornøyd"

Jeg har vært kunde hos Telenor i mange år og hadde en silkemyk overgang til Unifon. 100% Telenor dekning og den eneste forskjellen jeg merker er at jeg betaler mindre på faktura. Kundeservicen er det heller ingen ting å klage på.

Svar fra Unifon
19.10.2020 07:56
Hei Mordor, Takk for hyggelig omtale! Det gleder oss å høre at du sitter igjen med et positivt inntrykk og at dere er fornøyde, det er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sjeldent bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

For en som har vært kunde både i Telenor og Dipper var det en fornøyelse å komme over til Unifon. Meget god service og oppfølging. Kan anbefales ikke minst fordi leveransedelen var nærmest på minuttet etter avtale, og senere telefoner til kundesenteret vitner om at her er det et selskap som tar kunden på alvor.

Svar fra Unifon
19.10.2020 07:51
Hei Halvor, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Hyggelig å høre at du har hatt en positiv opplevelse fra oppstart, bringer dette videre til mine kollegaer! Fornøyde kunder er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra og billige pakker hos Unifon. Kundeservice er på topp og har ingenting negativt å påpeke.

Svar fra Unifon
19.10.2020 07:50
Hei Kenneth, Takk for hyggelig tilbakemelding! Fornøyde kunder betur mye for oss, vi vil strekke oss langt for at du skal være fornøyd videre også! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Smertefri bytteprosess og god pris i forhold til vilkår"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra Ice til Unifon og fikk et vesentlig bedre tilbud enn jeg hadde fra før. Ellers har tjenesten fungert som den skal og jeg har pr nå ikke noe å utsette på Unifon.

Svar fra Unifon
19.10.2020 07:49
Hei Eirik, Så hyggelig å høre at du er fornøyd, det betyr mye for oss! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Julie A. C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Love mye, levere lite."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplevde deres salg teknikken som uærlig hastverk. Spurte om bindings tiden og fikk som svar det var null bindings tid , vise seg det er 24 mnd. Trodde jeg skulle få en billigere alternativ men betalte mer i to mnd enn det jeg betale i nesten 1 år . Skrev flere ganger og sa jeg hadde ombestemt meg og vil ikke abonnere, fikk aldri svar , kun en sms med detaljene om sim kortet som ble sendt i posten. Aldri aldri igjen!

Svar fra Unifon
15.10.2020 10:22
Hei Juie, Takk for din tilbakemelding! Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Her skulle jeg gjerne skrevet med stygge ord og vært direkte nedlatende. Styr unna useriøs aktør. Anbefales absolutt ikke! Rett og slett blitt lurt. Lovet helt andre priser enn hva som er blitt fakturert. Bedritent.

Svar fra Unifon
09.10.2020 08:31
Hei Derbent, Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"svindel"
5 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandleren sa at det blir 230 nok i måneden for meg men det var så mange tilleggsavgifter som hun ikke fortalte om at det ble 400 nok i måneden..

Svar fra Unifon
09.10.2020 08:29
Hei Janna, Takk for din tilbakemelding. Uten å kjenne detaljene i din sak tror jeg du her viser til opplysninger fra selger. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skygg unna dette selskapet"
5 syns denne omtalen er nyttig

Svindel og bedrag Arven etter Phonect. Nei Unifon har stått bak hele tiden Jeg ble lurt trill rundt av en selger i Phonect/ Unifon. Ikke nevnte han mva. kom i tilegg. Ikke Opplyste han om bindingstid. (2 år) Ikke opplyste han om Kr. 3000,00 hvis jeg brøt avtalen. ( + mva.) Men han holdt linjen til jeg hadde trykket ja til avtalen slik at jeg ikke skulle få lest gjennom kontrakts vilkårene. (det med liten liten skrift i en link) Ikke i nærheten å være ett seriøst selskap. Skygg unna selskapet og legg på hvis du/ dere blir kontaktet av en av deres useriøse selgere som er blitt opplært til å ikke informere om produktet han selger. Anbefaler alle å lese omtale https://www.bytt.no/erfaringer/mobiltelefoni/unifon Bruk One Call, ingen bindingstid, billig og ikke minst ingen kontrakt med liten skrift. T. H

Svar fra Unifon
09.10.2020 08:28
Hei Trond, Takk for din tilbakemelding. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket"
1 syns denne omtalen er nyttig

Unifon hooket meg opp med et bra abonnement, til bra pris. Sentralbord løsningen virker også bra. Super happy !

Svar fra Unifon
06.10.2020 11:26
Hei Olav, Så hyggelig å høre, fornøyde kunder er viktig for oss! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR