Meny

Unifon omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
17
av 37 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
Unifon
Filtrer omtaler
43
3
2
2
45
Sorter omtaler etter
Viser av 95 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Svein E. R
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bløff. Kjeltringer"
5 syns denne omtalen er nyttig

Bare bløff. Dette går jeg til Forbrukerrådet og Telenor med. Telenor kan ikke samarbeide med sånne meget useriøse folk. Legger på mer enn 4 gangar’n . Sier det er 15 GB. Så blir det 10. Blir det ikke ordnet opp så kommer også TV 2 hjelper deg inn i bildet.

Svar fra Unifon
10.09.2020 11.12
Hei Svein,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss.
Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for våre kunder.

Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er ikke fornøyd! Utgir seg for å være telenor, oppgir ikke nøyaktig pris. Oppgir ikke bindingstid og at det er NULL angrefrist på bedriftsabonnement. Mitt firma er ikke aktivt men ble lurt til å kjøpe bedriftsabonnement, visste ikke at det var det jeg gjorde. Dyr data om du er uheldig å gå over. Appen funker ikke så får ikke kjøpt ny data for 99,- og endre med å betale 990kr for 1GB. Helt utrolig. Dårlig data, mister dekning hele tiden. Forskuddsbetalte for 3 mnd, 2600kr!! Får nå ny faktura for November som skal betales i sept. Utrolig dårlig kundeservice. Styr unna! Jeg går tilbake til telenor!

Svar fra Unifon
10.09.2020 11.10
Hei Maria,

Takk for din tilbakemelding!

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Vi gjerne vite hvilket områder dette dreier seg om og undersøke om det ligger feil eller trenger oppgradering.

Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Bjørn K. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Prisen, etter skjulte gebyrer, ble 60% høyere enn hva jeg fikk tilbudt."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk tilbudt en fantastisk pris, men det skulle altså vise seg at regningen skulle bli langt høyere. Prisen er fortsatt ikke så fryktelig dårlig, men skuffende at det skulle bli slik.

Svar fra Unifon
31.08.2020 08.35
Hei Bjørn,

Takk for din tilbakemelding!

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig men strukturert selger som fulgte godt opp, fra start til signatur og passet på at det aldri var noe uklart i forhold til løsning og pris. Merket ikke noe til selve flyttingen bortsett fra kundeservice som fulgt opp og hold meg oppdatert. Gode priser og ikke minst løsninger gjorde at vi valgte å gå for Unifon. Jeg må også få si at jeg var svært overrasket at service kun hadde 30 sekunders svar tid på telefon, det har jeg faktisk aldri opplevd før hos noen andre leverandører. Etter noen mnd med Unifon så må jeg få si at jeg kan sterkt anbefale firmaet.

Svar fra Unifon
31.08.2020 08.33
Hei Marit,

Takk for hyggelig omtale og deres anbefaling!
Vi setter pris på å høre at dere er fornøyde og vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunder videre også!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Daniel T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hei, Fikk først en faktura inkludert forbruk for et mobilnr. som ikke er mitt. Ringte til da til kundeservice og fikk så beskjed om å vente med betaling da Unifon skulle sende kreditnota. Fikk så tilsendt kreditnota etter forfallet, og beløpet på fakturaen minus kreditnota ble betalt etter forfallet. Denne måneden ble det lagt på administrasjonsgebyr og purregebyr forrige faktura. Ringte til kundeservice og fikk denne utsatt betalingsfristen med en uke i påvente svar fra Kundeservice. Ventet i 4 dager og ringte til Kundeservice igjen, og i løpet av noen minutter kom det en mail med avslag på klagen. Ringte da til Kundeservice igjen, fikk så beskjed om å vente på svar... Tok ikke sjansen på den gang, og fakturaen med administrasjonsgebyr og purregebyr ble innbetalt. Synes det hele var blitt en vits, og dette var ikke seriøs kundebehandling. Elendig!

Svar fra Unifon
31.08.2020 08.32
Hei Daniel,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg.

Send meg en mail på bytt@unifon.no slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig dårlig kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha gått tilbake til Unifon pga noe bedre dekning (Telenor sitt nett), blir jeg likevel IKKE kreditert et bruddgebyr på 15000 kr. Unifon mener det er greit at man fortsatt skal bruke operatøren, selv om man blir straffet på den måten. Noe dårligere avtale kan man knapt tenke seg. STYR UNNA OPERATØREN!

Svar fra Unifon
31.08.2020 08.29
Hei Trygve,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har slik opplevelse av å komme tilbake som kunde hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene og vil gjerne se nærmere på din sak.

Send meg en mail på bytt@unifon.no slik at jeg kan se hva som er årsaken til at du ikke får utkjøp på bruddgebyr. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Føler meg lurt."
3 syns denne omtalen er nyttig

Fant ut at de tar exstra for EU pakka, data rollover, 59 kr i fakturagebyr selv om det blir sendt på epost.Så det billige abonnementet i utgangspunktet ble ikke det likavel. Dårlig selger som ikke opplyser om disse extra kostnadene, byttet fort til annen leverandør.

Svar fra Unifon
25.08.2020 15.48
Hei,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Snakker ikke om MVA i telefonsamtalen og veldig dyrt for ekstra data"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg aksepterte Unifon, da Phonect i et svakt øyeblikk. Har aldri hatt så dyre telefonregninger som nå. Data Rollover er ikke inkludert, og ekstra data koster veldig mye, spesielt om du bruker noen byte før du har bestilt ny datapakke.

Svar fra Unifon
20.08.2020 14.22
Hei Steffen.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Unifon tilbyr abonnement med Data Refill, da vil du aldri gå tom for data. Når datapakken din er brukt opp vil du automatisk få tildelt en ny datapakke med datamengde tilsvarende den du har i abonnementet (oppad inntil 20 GB) ditt til kun kr 99 eks. mva. Det du ikke bruker opp av datapakken vil overføres til neste måned med Data Rollover.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
""Glemmer" å nevne momsen"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble akkurat oppringt fra en selger som mente han skulle gi meg samme abonnement jeg har i dag 150 kroner billigere enn jeg har hos Telia ( jeg skulle få det til 299,-). Jeg gikk inn på denne siden mens jeg snakket med ham, og fikk heldigvis spurt om moms, som han da forteller at ikke er inkludert i prisen han presenterer. Jeg endte fortsatt med å skulle spare ca 60 kr i måneden, men sa nei fordi denne typen uærlig salgsstrategi gir hele selskapet et dårlig image.

Svar fra Unifon
13.08.2020 08.33
Hei Sigrid,

Takk for din tilbakemelding!

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Merete B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
5 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Unifon i april og er strålende fornøyd. Super dekning og mye data for pengene. Servicen er heller ikke til å klage på.

Svar fra Unifon
06.08.2020 12.32
Hei Merete,

Så hyggelig å høre, fornøyde kunder er viktig for oss!
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Robert E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Selger prøvde å svidle meg"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt and Unifon. Sa de var fra Telenor. Ga meg pris på kr 279,- per mnd. Jeg spurte rett ut om det var inkl MVA. Svaret var JA. Selgeren ba meg sette på speaker for at jeg skulle se på sms og bekrefte avtalen. Jeg krevde å få den på mail. Ser at det er 279,- eks MVA. 24 mnd binding.

Svar fra Unifon
04.08.2020 21.04
Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Unifon.
Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt phonect i vel 1 år, og nå unifon. Gode priser og har aldri hatt noe tull med dekning eller faktura! Kan anbefales.

Svar fra Unifon
03.08.2020 22.03
Hei Rune,

Takk for din tilbakemelding.

Så hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd!"
14 syns denne omtalen er nyttig

Vi er et lite helseforetak som er meget godt fornøyd. God dekning, kundesupport og priser. Vi kan trygt anbefale Unifon!

Svar fra Unifon
14.07.2020 14.02
Hei Anne,

Takk for hyggelig omtale og deres anbefaling!
Vi setter pris på å høre at dere er fornøyde og vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunder videre også!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp moderne og brukervennlig bedriftsløsning!"
10 syns denne omtalen er nyttig

Brukervennlig bedriftsløsning med profesjonelt sentralbord. Samme dekning og datahastighet som Telenor. Lett tilgjengelig kundeservice som har kort behandlingstid. Alt dette i kombinasjon med rimelig abonnement gjør at vi er 100 % fornøyd!

Svar fra Unifon
14.07.2020 18.02
Hei Ola,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd!
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det setter vi pris på!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Geir A. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefornøyd"
15 syns denne omtalen er nyttig

Økoråd Gruppen har inngått avtale med Unifon. Vi har 85 ansatte og er nå nesten ferdig med en prosess hvor vi har lagt over alle abb. til Unifon. 100% Telenor dekning, kjempegod oppfølging underveis i hele prosessen. Ingen venting på support. Kjempehyggelige mennesker å samarbeide med. Vi har høye krav til våre leverandører - Unifon har levert på både service og pris !!

Svar fra Unifon
09.07.2020 09.20
Hei Geir,

Takk for hyggelig omtale og for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding!

Vi setter stor pris på å høre at dere sitter igjen med et positivt inntrykk og er fornøyde, det betyr mye for oss!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Pluggen E. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemfri overgang til unifon"
16 syns denne omtalen er nyttig

Vi er et firma på 8 ansatte hvor vi skiftet fra Telenor til unifon. Overgangen har vært problemfri. Vi har halvert telefonutgiftene, samt bedret datakapasiteten. Vi har kun positive erfaringer med unifon.

Svar fra Unifon
02.07.2020 08.36
Hei,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd, det betyr mye for oss!
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig kundeservice"
9 syns denne omtalen er nyttig

Sjokkerende at Unifon fortsatt er leverandør av teletjenester til bedrifter. Jeg byttet til Unifon for jeg fikk et bedre tilbud enn eksisterende leverandør. Jeg tok selv kontakt for å kjøpe deres tjenester til min bedrift. Skulle blir ringt tilbake av selger, men etter tre dager uten en lyd måtte jeg purre. Signerte kontrakt 11. mai og venter fortsatt på å bli kontaktet for levering, portering og diverse utstyr. Også dette har jeg måttet purre på. Foreløpig svært skuffende og vår bedrift vurderer nå om kundeforholdet stopper før det har startet. Jeg er oppriktig overrasket over at de fortsatt holder på når jeg ser alle de negative omtalene på bytt.no. #ikkeimponert

Svar fra Unifon
02.07.2020 08.36
Hei Paal,

Takk for din tilbakemelding.

Håper dette er ordnet opp i nå men vi vil gjerne finne ut hva som har skjedd med din bestilling og leveranse.

Fint om du tar kontakt med oss på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer i mail så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Useriøst firma"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ble fortalt av deres selger at min forrige operatør var kjøpt opp av dere og fikk spørsmål om jeg ville fortsette hos dere. I og med jeg var veldig fornøyd med den forrige takket jeg ja. Det viser seg i etterkant at dette ikke stemmer og hvis ikke dere sletter meg som kunde nå blir jeg sittende igjen med bruddgebyr på 2x4 abonnement. Har sendt dere Mail om at dette kommer til å bli fakturert dere + timesbetaling for heft å plunder da dere heller ikke har gjort eller svart på Mail siste måneden. Så folk får gjøre som de vil, men jeg skal ikke ha no med dere å gjøre. God sommer

Svar fra Unifon
30.06.2020 13.26
Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"4G/internett fungerer ikke mens jeg prater i tlf.."
7 syns denne omtalen er nyttig

Nettet funker ikke mens man prater i tlf. Har veldig dårlig signaler ofte midt i Oslo.. ikke særlig fornøyd med dette mobilselskapet.

Svar fra Unifon
26.06.2020 14.21
Hei Conrad,

Takk for din tilbakemelding.

Vi gjerne vite hvilket områder dette dreier seg om og undersøke om det ligger feil eller trenger oppgradering.
Ta gjerne kontakt med oss på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer i mail så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Keiserens nye klær"
8 syns denne omtalen er nyttig

Vi koblet dessverre ikke at dette var Phonect i ny drakt. Fremgangsmåten til selskapet er imidlertid den samme. Villedende og oppsøkende salg, lyssky virksomhet og uærlige selgere. Vi ble lovet at prisen ikke skulle kunne stige på to år, men det ble ikke kommunisert at det også var en bindingstid i denne perioden. Med ett var ikke supertilbudet like attraktivt. Vi ble klar over bindingstiden et par dager etter avtaleinngåelse, og selv om det er over en uke til portering av nummer nekter selskapet å annullere avtalen på tross av brudd på opplysningsplikten. Alternativet vi fikk var å betale 3000 eks mva pr nummer for å bryte avtalen. Styr for guds skyld unna denne operatøren!

Svar fra Unifon
26.06.2020 14.21
Hei Halvdan,

Takk for din henvendelse til oss.

Vi er glade for at du tok kontakt, slik at vi fikk løst saken din på en god måte.

Ønsker deg en riktig god helg og god sommer!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lurer små enkeltmannsforetak"
6 syns denne omtalen er nyttig

Flinke selgere lurer naive eiere i små firmaer. Jeg var helt ærlig på at jeg hadde enkeltmannsforetak som ikke var i aktivitet, og at jeg var fulltidsstudent. Likevel ble jeg overbevist av en flink selger til å bli kjøpt ut av et annet bedriftsabonnement. Senere ser jeg at jeg ikke burde latt meg rive med. Det såkalte utkjøpet viste seg å i realiteten være kreditteringer av kommende fakturaer, slik at jeg måtte betale utkjøpet fra tidligere firma på 3750,- selv. Deretter skulle Phonect kredittere mine fakturaer etter faktura nummer to. Dermed havnet summen på over 4000,-. Dette er mye penger for en student. Likevel: Jeg burde ha lest den lille teksten i nesten usynlige linken i e-posten. Det som i ettertid skjer, er at kreditteringen gjelder for 179,-, ikke 199,-. Jeg aner ikke hvordan de stipulerer dette beløpet. Det fører iallfall til at de kan fakturere meg hver måned. Dette tar de kr 29,- i administrasjonsgebyr for å gjøre. Dermed ender jeg opp med månedlige fakturaer på 61,25 kroner med moms fram til summen på 3750,- er "brukt" opp. Dette medfører nok en kostnad på 1286,-. Jeg får forhøyet puls bare jeg ser navnet Phonect/Unifon i nettbanken. Summene er ikke mye for mange, men de er mye for en student. Jeg vil på det sterkeste anbefale å ikke gjøre avtale med dette firmaet. Denne måten å både rekruttere kunder og villede mennesker på oppleves som useriøst. Dessuten er det vondt å føle seg lurt.

Svar fra Unifon
26.06.2020 14.21
Hei Laila,

Takk for din tilbakemelding.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Blant annet er svartid på kundeservice redusert til 30 sekunder og responstid på e-post ligger nå på under 24 timer.

Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Ellers er det slik at bruddgebyr på kr 3000 er vanlig hos de aller fleste operatørene som leverer bedriftsabonnement. Det er i tillegg vanlig at man oppgir priser eksklusiv merverdiavgift når man opererer mot bedriftssegmentet.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere unna av Unifon (tidligere navn Phonect)"
14 syns denne omtalen er nyttig

I juni 2020 Phonect endret navnet sitt til Unifon. Slike selskaper har ingen fremtid. Les erfaringene om Phonect her slik at du kan lese hva andre skriver om dette selskapet. -Saken har jeg sendt rett til Brukerklagenemnda. -Telefonselgere opplyser ikke om 2 år bindingstid! -De tar opp samtale før du samtykker. -De krever kr. 3000 per abonnement hvis du bytter mobiltelefon leverandør før bindingsperiode. -De oppgir prisen uten MVA. Husk på at avtaler som er knyttet til ditt enkeltmannforetak har ingen angrefrist. *** Hold deg unna!***

Svar fra Unifon
23.06.2020 10.21
Takk for din tilbakemelding.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Blant annet er svartid på kundeservice redusert til 30 sekunder og responstid på e-post ligger nå på under 24 timer.

Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Ellers er det slik at bruddgebyr på kr 3000 er vanlig hos de aller fleste operatørene som leverer bedriftsabonnement. Det er i tillegg vanlig at man oppgir priser eksklusiv merverdiavgift når man opererer mot bedriftssegmentet.

Vi håper at du ved en senere anledning gir oss en mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ett komplett og systematisk system!"
13 syns denne omtalen er nyttig

Var litt skeptisk til å bytte over, men ble overasket hvor hjelpsom og bra unifon sitt system var. Har faktisk ingen ting jeg ville ha forandret og jeg sparte meg for en del kroner fra tidligere regning. STOR FORNØYD!

Svar fra Unifon
26.05.2020 09.02
Hei Roger,

Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service og oppfølging"
9 syns denne omtalen er nyttig

Bra service og god oppfølging. Enkelt skifte av teleoperatør. Priser kunne vært enda lavere, da hadde det blitt 5 stjerner )

Svar fra Unifon
25.05.2020 08.49
Hei Henning,

Så hyggelig å høre, fornøyde kunder er viktig for oss!
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært fornøyd, god kundeservice"
13 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Unifon for et halvt år siden og er veldig fornøyd. God dekning og svært behjelpelig kundeservice til alle døgnets tider!

Svar fra Unifon
24.04.2020 07.56
Hei Tina,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding!
Vi ønsker å gi våre kunder den beste servicen.
Hyggelig å høre at du er fornøyd, det betyr mye for oss!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR