Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
926 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
926 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 923 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
412
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra Diplomati!!!!!

Omtale av  Jan H. F. T

Løste misforståelse vedr. Sim kort på en diplomatisk grunnlag.

Svar fra Unifon
15.02.2024 15:59

Halloen Jan, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Utrolig godt å høre at vi fikk løst misforståelsen på en diplomatisk måte 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Beste

Omtale av  Martin

Billig,god dekning og alltid vært smertefritt.......

Svar fra Unifon
12.02.2024 15:32

Hei Martin, Tusen takk for flotte ord! Utrolig gøy når vi får så hyggelige tilbakemeldinger 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Bra kundeservice

Omtale av  Sveinerik

Var mye dyrere når det kom til stykke.men en hyggelig kundekonsulent hjalp meg så veldig bra kundeservice

Svar fra Unifon
12.02.2024 14:03

Hei Svein Erik, Det er veldig godt å høre du er fornøyd med kundeservicen vår!😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd så vi jobber konstant med å forbedre oss på alt fra pris til produkt. Ønsker deg en flott dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Tilbakemelding

Omtale av  Carita

Etter litt missforståelser rundt overgang fra gammelt abbonement er jeg glad for at kundeservicen var så behjelpelige. Jeg skulle ønske ting var enda mer tydelig på telefon slik at en ikke missforstår villkårene. Dette ble oppklart, og jeg er nå veldig fornøyd.

Svar fra Unifon
12.02.2024 13:59

Hei Carita, Tusen takk for fine ord😊 Vi er veldig glad for at vi kunne komme frem til en løsning når du tok kontakt med kundeservicen vår! Vi jobber jevnt og trutt med å forbedre oss så vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både ris og ros😊 Ha en flott uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Hold dere unna..

Omtale av  Alex

Angrer bittert på at jeg takket ja til å gå over til Unifon. Ble forespeilet 299kr i mnd. Faktura har blitt laaangt over det. De er rimelig frekke. Bruker du mer enn datamengden inkludert blir du fakturert blodpris. De tar seg også betalt for å sende ut faktura, 79kr/mnd. 249kr ekstra om en betaler noen få dager etter forfallsdato. 3000kr eks. mva i bruddgebyr. Onecall var 100 ganger bedre. Unifon er uten tvil det værste mobilabonnementet jeg har borti.

Svar fra Unifon
12.02.2024 13:43

Hei Alex, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos oss, ikke det motsatte. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hyggelig og god hjelp

Omtale av  Cecilie H

Takker for forståelse av at jeg ikke ønsker avtalen som en selger ga. Selgeren hadde ikke gitt meg det jeg ønsket og hadde gitt feil informasjon om avtalen. Takker for hyggelig og god hjelp.

Svar fra Unifon
12.02.2024 13:52

Hei Cecilie, Takk for en så hyggelig tilbakemelding! Dessverre er det noen av de innleide selgerne som ikke har opptrådt helt ryddig, og da er det veldig godt at vi kan få ryddet opp i det 😊 Vi er veldig glad for at vi kunne komme frem til en løsning, også håper jeg selvfølgelig du vurderer oss skulle det bli aktuelt i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Veldig fornøyd

Omtale av  Michael H

Veldig bra selskap, kundeservice svarer kjapt og dekningen er helt topp. Gode priser også.

Svar fra Unifon
12.02.2024 13:37

Hei Michael, For en hyggelig tilbakemelding! Tusen takk for fine ord😊  Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Seriøse personer.

Omtale av  Jan E. T

Både hyggelige og forståelsesfulle. Ekstra pluss til kundeservice!

Svar fra Unifon
12.02.2024 13:54

Hei Jan, Tusen takk for fine og gode ord! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Styr unna Unifon!!!!

Omtale av  Børge B

Unifon overtok Nortel. Nortel drev med svindel, lovte ting ved salg og senere ved oppfølging, og gjorde noe annet når problemene med abonnementet oppsto. Gav dem 3 sjanser til å ordne opp. Nå krever Unifon meg for 7500,- for brudd på bindingstid. Skal fortsette å advare mot svindelselskap- også de som kjøper dem og driver videre. Styr unna!!!

Svar fra Unifon
12.02.2024 13:46

Hei Børge, Det er veldig kjipt å høre om din opplevelse med oss. Det er jo ikke inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Fornøyd med behandling av klage

Omtale av  Normann H

En selger som sa han representerte Unifon opplevde jeg som overivrig. Han unnlot å informere meg om vesentlig info, noe som gjorde at jeg sa ja til et abonnement på feil grunnlag. Etter å ha sendt inn klage til Unifon (som jeg fulgte opp), fikk jeg først vite at de hadde hatt enkelte selgere som hadde vært litt for "flinke", men dette var ryddet opp i nå, og så fikk jeg en bekreftelse på at mitt abonnement var kansellert. I sum ble jeg godt fornøyd med Unifon og måten jeg ble behandlet på.

Svar fra Unifon
07.02.2024 13:27

Hei Normann, Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får, både gode og dårlige. Dessverre så har det vært enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette er selvfølgelig ikke noe vi syns er greit. Dette er også noe vi jobber hardt med å få rettet opp i. Vi er veldig glad for at vi kunne komme frem til en løsning, også håper jeg selvfølgelig du vurderer oss skulle det bli aktuelt i fremtiden! Ha en fin uke videre 😊 Vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig fornøyd egentlig

Omtale av  Lars

Jeg fikk den hjelp jeg behøvde . Så ikke bare negativ omtale alltid.

Svar fra Unifon
07.02.2024 13:18

Hei Lars, Tusen takk for en fin tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte når du tok kontakt med oss😊   Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ha en fin uke videre! Hilsen Vilde Unifon AS

Aggressiv og villedende telefonselger

Omtale av  Geir

Takket være en aggressiv grevling av en telefonselger valgte jeg å IKKE bli kunde av Unifon. Han hadde meg på glid med å beskrive hvor billig og enkelt det var, men insisterte på at jeg måtte bekrefte pr mail/SMS før vi la på, enda jeg sa at jeg ville lese over betingelsene først. Det prøvde han intenst å få meg fra, for han hadde jo fortalt meg hvor bra det var, så dette var jo ikke noe å nøle med. Jeg gjentok og gjentok at jeg ville lese betingelsene først, han avbrøt gang på gang at det trengte jeg ikke, så etter 14 minutter måtte jeg rett og slett bare legge på for å bli kvitt ham. Og SÅ fikk jeg tid til å lese betingelsene - hvor det var 24 måneders bindingstid på anonnementet. P*** meg i øret assa.

Svar fra Unifon
07.02.2024 13:14

Hei Geir, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med en av våre innleide selgere. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] slik at jeg kan få videreformidlet opplevelsen din. Vi ønsker tilbakemeldinger, både bra og dårlig. Eller så kan du ta kontakt med vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS

Veldig fornøyd

Omtale av  Lars E

Veldig fornøyd med de. Fikk 50 GB for 299 ink mva. Ingen binding. Terningkast 6

Svar fra Unifon
07.02.2024 13:08

Hei Lars, Takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig gøy å høre at du er fornøyd med produktet vårt! 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS

god dekning

Omtale av  Rune

Har brukt unifon i et par måneder nå og regningen stemmer overens med tilbudet. god dekning.

Svar fra Unifon
03.02.2024 11:41

Hei Rune, Veldig godt å høre du er fornøyd med produktet vårt!😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd. Ha en flott helg videre! Hilsen Vilde Unifon AS

supert!

Omtale av  Olav

Som regel 100% god service, behjelpelige og villige til å strekke seg langt for å beholde deg som kunde.

Svar fra Unifon
03.02.2024 11:40

Hei Olav, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord!😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Feilinformasjon

Omtale av  Susanne

Lyver om informasjon, forteller ikke om hele avtalen underveis i samtalen slik som alle andre operatører gjør.

Svar fra Unifon
07.02.2024 13:05

Hei Susanne, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos oss, ikke det motsatte. Dessverre så har det vært enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette er selvfølgelig ikke noe vi syns er greit. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR