Meny

Unifon omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Unifon
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
15
av 37 innen
mobilselskap
49%
anbefaler
Unifon

"utilgjengelig"

Omtale om Unifon skrevet av Johnny for 21.01.2021 09:24

Unifon har totalt 189 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"utilgjengelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

jeg har spørsmål til kundeservice på mail og får et saksbehandlingsnummer til svar. etter 2 dager ingen videre respons. ringer kundeservice nummer og får ingen svar

Svar fra Unifon
27.01.2021 08:59
Hei Johnny, Takk for din tilbakemelding. Kundetilfredshet og god kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon. Vi svarer fortløpende på henvendelse på mail og du får alltid svar hos kundeservice på nummer 05015. Våre åpningstider er mandag til fredag 08.00 - 17.00 Trenger du hjelp utenom normal åpningstid når du vår vakttelefon via 05015. Fra utlandet kan du kontakte oss på +47 386 03 200. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Bytt.no
"utilgjengelig" skrev Johnny om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Johnny og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skjult oppsigelse tid, forhåndsfakturering og adm gebyr kommer på toppen"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det som kunne bli noen få kroner spart ble innhentet av faktureringsgebyret pr mnd. i tillegg mottar man to regninger i desember, en for januar og en for februar. Når man ønsker å avslutte er det plutselig oppsigelse på 3 mnd, men man selger abonnementet inn med kommentaren (og det står også på hjemmesiden), ingen bindingstid. Jeg lurer på hvem som har lurt meg ? Betjeningen er hyggelig nok på telefonen, litt skarpere på epost. Dekningen er som Telenor, men jeg annbefaler ikke dette selskapet videre til noen.

Svar fra Unifon
25.01.2021 09:28
Hei Terje, Takk for din tilbakemelding. Første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Neste faktura dere mottar, vil kun inneholde faste kostnader for en måned og bruk over det som er inkludert i deres abonnement. Oppsigelsestid og fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Jeg ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kontorleder
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer som vi ønsker"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lett å legge til/avslutte ansatte. En fast kundesaksbehandler. Kjenner firmaet Lett å overføre samtaler til andre i firmaet, lett å sende sms. Ønsker kun at navn på ansatte som ringer, sender sms kommer opp, ikke bare tlf.nr

Svar fra Unifon
20.01.2021 09:34
Hei, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vi ser at Telenor-dekning, gode priser og god kundeservice er viktige faktorer når valget faller på Unifon. Veldig hyggelig å høre at dere er fornøyd med fast kontaktperson for deres bedrift, telefoniløsning og mobilt bedriftsnett. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi byttet til Unifon i Oktober 2020 og er meget fornøyde med dem. Det er hyggelig kundeservice og god kunnskap. Bedriftsnettet er intuitivt og enkelt å administrere. Vi fikk en god pris da vi sammenlignet prisene med andre tilbud. Samt god Telenor dekning. Fortsett med fine løsninger og gode folk i bedriften! Anbefaler selskapet!

Svar fra Unifon
20.01.2021 09:34
Hei Jørgen, Takk for hyggelig tilbakemelding og deres anbefaling. Så fint å høre at dere er fornøyde med vår kundeservice og Unifon Bedriftsnett. Vi mener Unifon Bedriftsnett er markedets mest moderne løsning og i løpet av første kvartal kommer en stor oppgradering som vil gi ytterligere funksjoner og brukervennlighet. Vi skal følge dere opp og sørge for fornøyde fremover også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
""Skjult" administrasjonsgebyr"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble kontaktet av selger fra Unifon som solgte inn deres løsning som rimeligere enn det jeg hadde. Dette var åpenbart ikke er riktig da de legger på et administrasjonsgebyr på 59,-/mnd. Dette var ikke opplyst i ordrebekreftelse eller i avtalen, men er oppgitt i en prisliste på hjemmesiden deres. Denne var det ikke linket til noe sted i bestillingsprosessen. Med dette gebyret var mitt eksisterende abonnement rimeligere og jeg ville ikke byttet til dem om de hadde opplyst om dette på en ordentlig måte. Nå er avtalen sagt opp og jeg bytter til en annen operatør.

Svar fra Unifon
12.01.2021 19:51
Hei Mathias, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Kjenner ikke detaljene i din sak men det kan se ut som du har valgt faktura på epost til 59,-/mnd, ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Hatlestad
Unifon har totalt 189 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR