Meny

Unifon omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
17
av 37 innen
mobilselskap
49%
anbefaler
Unifon

"Lureri"

Omtale om Unifon skrevet av Oddveig for 17.11.2020 15.23

Unifon har totalt 92 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gir et pristilbud. Når får rekningen er prisen pr. Mnd over det dobla. Og hvem andre opererer med 3 mnd oppsigelse tid. Står jo at en har ingen bindingstid.

Bytt.no
"Lureri" skrev Oddveig om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Oddveig og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig enkelt å bytte til denne leverandøren."
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig hyggelig kundeservice. Jeg fikk god hjelp da jeg hadde mistet min pinkode mens jeg var på fjellet. Til og med på en Søndag!

Svar fra Unifon
18.11.2020 09.10
Hei Dan,

Takk for hyggelig omtale!

Vi setter pris på å høre at du som kunde sitter igjen med et positivt inntrykk og er fornøyd, det er viktig for oss!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"STYR UNNA!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av selger fra Unifon og inngikk avtale med de på 3 abonnement. Skulle ikke koste meg noe å bytte. Pga bindingstid hos Telia ble det avtalt en dato noen mnd fram i tid. De siste to mnd skulle Unifon betale utkjøp. Men det gjorde de ikke. Lydloggen ble slettet etter 90 dager. I tillegg måtte jeg også betale for å beholde tidligere telefonnummer. Så styr unna dette userøse firmaet som farer med løgn for å få kunder og evner ikke å ordne opp i det etterpå. Ser også i ettertid at jeg ikke er den første de lurer..

Svar fra Unifon
11.11.2020 08.36
Hei Einar,

Takk for din tilbakemelding.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle våre kunder.

Nå kjenner ikke jeg detaljene i deres sak men er det slik du ventet med overføring til bindingstiden var over hos din tidligere operatør, skulle dere heller ikke vært belastet bruddgebyr fra dem.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Vi har aldri hatt til hensikt å lure kunder.

Ønsker du at vi skal se nærmere på din sak, send meg en mail på bytt@unifon.no.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel i alle ledd!!!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Unifon verver kunder på grunnlag av uriktige og ufullstendige opplysninger om priser og bindingstid. De sier ikke at prisene deres er eks. mva og de sier at det ikke er bindingstid helt til du vil si opp avtalen. Da er det plutselig tre mnd. bindingstid. De fakturerer tre måneder frem i tid slik at det skal bli vanskeligere p si opp. De tar seg også betalt for alle slags tjenester som for eks. parkering og donasjoner med mobilen. HOLD DERE UNNA DETTE SELSKAPET!!

Svar fra Unifon
16.11.2020 13.36
Hei Jørn,

Takk for din tilbakemelding!

Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.
Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men informerer bare om at bindingstid på bedriftsabonnement normalt er 24 mnd.
Visst det ikke er bindingstid er det normalt oppsigelsestid på 3 mnd, dette er forhåndsfakturert.
Når du velger å bruke din telefon for å betale for tjenester, som for eksempel parkering, belastes din mobilregning. Det er en betalingstjeneste, ikke noe vi tar betalt for.

Håper vi får mulighet til å forbedre ditt inntrykk, ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.
Ole K. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stødig leverandør med gode og stabile tjenester"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gikk over til Unifon (tidligere Phonect) tidligere i år. Over 100 abb. Med bedriftsnett. Sentralbord funksjon med køer. Stort sett selvbetjent slik jeg liker å ha det, og hvis jeg trenger det er hjelpen aldri langt unna. Alt fungerer som det skal. Blir spennende å se fremover hvor god bedriftsnett portalen kan bli. Vi satser også på integrasjon med MS Teams etterhvert.

Svar fra Unifon
11.11.2020 08.30
Hei Ole,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd og at du trekker frem vårt bedriftsnett. Bedriftsnettet gir full kontroll på alle inngående samtaler, integrasjon mot Teams, brukervennlig sentralbordløsning og mange funksjoner. Tror ikke du trenger å vente lenge før det kommer oppdatering på dette, blir spennende ja.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Unifon har totalt 92 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR