Meny

Unifon omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Unifon
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
52%
anbefaler
Unifon

"Meget fornøyd kunde"

Omtale om Unifon skrevet av Jørgen for 13.01.2021 23:34

Unifon har totalt 181 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi byttet til Unifon i Oktober 2020 og er meget fornøyde med dem. Det er hyggelig kundeservice og god kunnskap. Bedriftsnettet er intuitivt og enkelt å administrere. Vi fikk en god pris da vi sammenlignet prisene med andre tilbud. Samt god Telenor dekning. Fortsett med fine løsninger og gode folk i bedriften! Anbefaler selskapet!

Svar fra Unifon
20.01.2021 09:34
Hei Jørgen, Takk for hyggelig tilbakemelding og deres anbefaling. Så fint å høre at dere er fornøyde med vår kundeservice og Unifon Bedriftsnett. Vi mener Unifon Bedriftsnett er markedets mest moderne løsning og i løpet av første kvartal kommer en stor oppgradering som vil gi ytterligere funksjoner og brukervennlighet. Vi skal følge dere opp og sørge for fornøyde fremover også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Bytt.no
"Meget fornøyd kunde" skrev Jørgen om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Jørgen og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
""Skjult" administrasjonsgebyr"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble kontaktet av selger fra Unifon som solgte inn deres løsning som rimeligere enn det jeg hadde. Dette var åpenbart ikke er riktig da de legger på et administrasjonsgebyr på 59,-/mnd. Dette var ikke opplyst i ordrebekreftelse eller i avtalen, men er oppgitt i en prisliste på hjemmesiden deres. Denne var det ikke linket til noe sted i bestillingsprosessen. Med dette gebyret var mitt eksisterende abonnement rimeligere og jeg ville ikke byttet til dem om de hadde opplyst om dette på en ordentlig måte. Nå er avtalen sagt opp og jeg bytter til en annen operatør.

Svar fra Unifon
12.01.2021 19:51
Hei Mathias, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Kjenner ikke detaljene i din sak men det kan se ut som du har valgt faktura på epost til 59,-/mnd, ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Hatlestad
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott tjeneste"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble Unifon-kunde i november 20 og er veldig fornøyd. Selgeren gav meg høye forhåpninger, og jaggu har dem levert. Alt fra porteringen til leveransen. Telenorkvalitet på dekning, intuitivt og flott sentralbord og enkelt å håndtere. Terningkast 6.

Svar fra Unifon
12.01.2021 13:59
Hei Thomas, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde, fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke bruk unifon"
9 syns denne omtalen er nyttig

Ønsker du et avtaleforhold full av overraskelser , å bli forskuddsfakturert , fakturert utover oppsigelsestid, og bli feilfakturert så er dette selskapet for deg. Setter du pris på at kundeservice henviser til avtalevilkår når du trodde du hadde fått vesentlige avtalevilkår muntlig og lett skriftlig forkynt , som forskuddsfakturering , og at deres priser er inkl mva ? Da bør du velge Unifon . Setter du pris på å ikke få tilgodebeløp tilbake innen normal tidsfrist , da er unifon selskapet for deg!

Svar fra Unifon
12.01.2021 13:59
Hei Carl, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne oppfatningen av oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på den. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel"
9 syns denne omtalen er nyttig

Skulle betale 299 i måneden, ente opp og betale 1300 i måneden, lureri og svindel. Får inkasso 2 dager etter regningen. Hold dere unna

Svar fra Unifon
04.01.2021 22:18
Hei Olsen, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Jeg får ikke det du skriver til å stemme og vi kjenner oss ikke igjen i din beskrivelse. Jeg vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Unifon har totalt 181 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR