Meny

Unifon omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
18
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
Unifon

"Meget fornøyd kunde"

Omtale om Unifon skrevet av Jørgen for 13.01.2021 23:34

Unifon har totalt 107 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd kunde"

Vi byttet til Unifon i Oktober 2020 og er meget fornøyde med dem. Det er hyggelig kundeservice og god kunnskap. Bedriftsnettet er intuitivt og enkelt å administrere. Vi fikk en god pris da vi sammenlignet prisene med andre tilbud. Samt god Telenor dekning. Fortsett med fine løsninger og gode folk i bedriften! Anbefaler selskapet!

Bytt.no
"Meget fornøyd kunde" skrev Jørgen om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Jørgen og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
""Skjult" administrasjonsgebyr"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble kontaktet av selger fra Unifon som solgte inn deres løsning som rimeligere enn det jeg hadde. Dette var åpenbart ikke er riktig da de legger på et administrasjonsgebyr på 59,-/mnd. Dette var ikke opplyst i ordrebekreftelse eller i avtalen, men er oppgitt i en prisliste på hjemmesiden deres. Denne var det ikke linket til noe sted i bestillingsprosessen. Med dette gebyret var mitt eksisterende abonnement rimeligere og jeg ville ikke byttet til dem om de hadde opplyst om dette på en ordentlig måte. Nå er avtalen sagt opp og jeg bytter til en annen operatør.

Svar fra Unifon
12.01.2021 19:51
Hei Mathias, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Kjenner ikke detaljene i din sak men det kan se ut som du har valgt faktura på epost til 59,-/mnd, ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på bytt@unifon.no, du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Hatlestad
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
3 syns denne omtalen er nyttig

Selger som tok kontakt for å få oss til å bytte til Unifon sa vi ikke skulle ha noen kostnader med å bytte til Unifon. De skulle dekke bruddgebyret vi hadde hos forrige selskap. Det selger ikke opplyste om var at de legger på et tillegg på utkjøp av bindingstid på 49,- pr abbonnement i bindingstiden på 24 mnd. Det vil for vår del bli en ekstra kostnad på nesten 13.000,- Det vil jeg ikke kalle å være kostnadsfritt. Har snakket med hyggelige folk på kundeservice, men de har ingen myndighet til å ta avgjørelser. Men ledelsen i Unifon vil ikke ta bort det gabyret. Vi kommer til å bytte selskap så snart bindingstiden er over. Det må være en dårlig forretningside å holde på slik.

Svar fra Unifon
12.01.2021 13:58
Hei Lise, Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du er fornøyd med kundesevice. Kjenner ikke til deres sak men vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Jeg ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på bytt@unifon.no, du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott tjeneste"

Jeg ble Unifon-kunde i november 20 og er veldig fornøyd. Selgeren gav meg høye forhåpninger, og jaggu har dem levert. Alt fra porteringen til leveransen. Telenorkvalitet på dekning, intuitivt og flott sentralbord og enkelt å håndtere. Terningkast 6.

Svar fra Unifon
12.01.2021 13:59
Hei Thomas, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde, fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke bruk unifon"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ønsker du et avtaleforhold full av overraskelser , å bli forskuddsfakturert , fakturert utover oppsigelsestid, og bli feilfakturert så er dette selskapet for deg. Setter du pris på at kundeservice henviser til avtalevilkår når du trodde du hadde fått vesentlige avtalevilkår muntlig og lett skriftlig forkynt , som forskuddsfakturering , og at deres priser er inkl mva ? Da bør du velge Unifon . Setter du pris på å ikke få tilgodebeløp tilbake innen normal tidsfrist , da er unifon selskapet for deg!

Svar fra Unifon
12.01.2021 13:59
Hei Carl, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne oppfatningen av oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på den. Send meg en mail på bytt@unifon.no, du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Unifon har totalt 107 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR