Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
926 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
926 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 923 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
412
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 923 verifiserte omtaler på Bytt.no

Stødig leverandør med gode og stabile tjenester

Omtale av  Ole K. S

Gikk over til Unifon (tidligere Phonect) tidligere i år. Over 100 abb. Med bedriftsnett. Sentralbord funksjon med køer. Stort sett selvbetjent slik jeg liker å ha det, og hvis jeg trenger det er hjelpen aldri langt unna. Alt fungerer som det skal. Blir spennende å se fremover hvor god bedriftsnett portalen kan bli. Vi satser også på integrasjon med MS Teams etterhvert.

Svar fra Unifon
11.11.2020 08:30

Hei Ole, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd og at du trekker frem vårt bedriftsnett. Bedriftsnettet gir full kontroll på alle inngående samtaler, integrasjon mot Teams, brukervennlig sentralbordløsning og mange funksjoner. Tror ikke du trenger å vente lenge før det kommer oppdatering på dette, blir spennende ja. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Meget misfornøyd

Omtale av  Alve

Veldig dårlig erfaring og føler meg lurt. Ble oppringt av selger fra Phonect for litt over ett år siden. Han lovet billig og konkurransedyktige priser, men «glemte» å spesifisere at alle priser er eks mva. Plutselig var det ikke så billig likevel. I tillegg tar de seg betalt kr 59,- i administrasjonsgebyr for hver faktura, til tross for avtalegiro. Og de tar også mva for administrasjonsgebyret. De har også lang oppsigelsestid, inneværende måned pluss 2 måneder. Derved blir det fort dyrt å skifte til annet selskap, hvis man glemmer, eller ikke er klar over dette. Det står nok med «liten skrift» i vilkårene når man blir kunde. Vær forsiktig og våken hvis du vurderer Unifon

Svar fra Unifon
09.11.2020 10:26

Hei Alve, Takk for din tilbakemelding! Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Ikkje velg dem !

Omtale av  Valerio

På kundeservice sei dei dei skal ordne forskjellig men gjer det aldri, ringer dei 2 uke seinare og dei blånekta tidligare samtale skjedde.

Svar fra Unifon
06.11.2020 09:26

Hei Valerio, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har opplevd det slik. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på det. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Fornøyd kunde

Omtale av  Silje

Meget fornøyd med Unifon. Kundebehandleren vår er lett å få tak i, og rydder opp og tar alt seriøst. Anbefales

Svar fra Unifon
06.11.2020 09:25

Hei Silje, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Svindel

Omtale av  Mariwan Q

Dette svindel foretaket måtte bytte navn pga dårlig rykte og svindel, de het Phonect før. Har fått alt dette bekreftet av sine egne ansatte fra Unifon. Styr unna er min sterkeste anbefaling. Vi hadde 3000 nok tilgode mens de fortsatte å sende faktura i flere måneder, ble lovet opprydding med det ble verre. Sa opp abonnemange og fikk 2970 nok i brudegebyr og da hadde vi fortsatt penger tilgode som de nektet å trekka fra brydegebyret pga vi hadde sagt opp. Går det an å være mer useriøse. IKKE GI DEG. Ta saken opp i forliksrådet og du vinner lett over dette svindel foretaket, forliksrådet er godt kjent med selskapet.

Svar fra Unifon
05.11.2020 15:52

Hei Mariwan, Takk for din tilbakemelding. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Kjener ikke deres sak i detalj men informerer generelt om bindingstid. Bindingstiden per abonnement er 24 måneder dersom ikke annet er avtalt. Dersom avtalen brytes innenfor bindingtiden, kan Unifon fakturere kr 3000 per abonnement i bruddgebyr. Dersom det er avtalt dekker Unifon utkjøp av binding fra tidligere leverandør inntil maksimalt kr 3000 per fastpris-abonnement på mobiltelefoni, beløpet refunderes over en periode på minimum 6 måneder på kundens faktura. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Ønsker du at vi skal se nærmere på din sak, send meg en mail på [email protected]. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Super kundeservice!

Omtale av  Daniel V

Super kundeservice og utrolig gode priser! Anbefaler på det sterkeste !

Svar fra Unifon
02.11.2020 14:53

Hei Daniel, Takk for hyggelig omtale og din anbefaling! Det gleder oss å høre at du sitter igjen med et positivt inntrykk og at dere er fornøyde, det er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon

Elendig service

Omtale av  Atle W

Stryr unna, elendig service, møkkafirma som aldri skulle ha drevet med telefoni

Svar fra Unifon
02.11.2020 14:51

Hei Atle, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Unifon har 923 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR