Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig men strukturert selger som fulgte godt opp, fra start til signatur og passet på at det aldri var noe uklart i forhold til løsning og pris. Merket ikke noe til selve flyttingen bortsett fra kundeservice som fulgt opp og hold meg oppdatert. Gode priser og ikke minst løsninger gjorde at vi valgte å gå for Unifon. Jeg må også få si at jeg var svært overrasket at service kun hadde 30 sekunders svar tid på telefon, det har jeg faktisk aldri opplevd før hos noen andre leverandører. Etter noen mnd med Unifon så må jeg få si at jeg kan sterkt anbefale firmaet.
Hei Marit, Takk for hyggelig omtale og deres anbefaling! Vi setter pris på å høre at dere er fornøyde og vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunder videre også! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Hei, Fikk først en faktura inkludert forbruk for et mobilnr. som ikke er mitt. Ringte til da til kundeservice og fikk så beskjed om å vente med betaling da Unifon skulle sende kreditnota. Fikk så tilsendt kreditnota etter forfallet, og beløpet på fakturaen minus kreditnota ble betalt etter forfallet. Denne måneden ble det lagt på administrasjonsgebyr og purregebyr forrige faktura. Ringte til kundeservice og fikk denne utsatt betalingsfristen med en uke i påvente svar fra Kundeservice. Ventet i 4 dager og ringte til Kundeservice igjen, og i løpet av noen minutter kom det en mail med avslag på klagen. Ringte da til Kundeservice igjen, fikk så beskjed om å vente på svar... Tok ikke sjansen på den gang, og fakturaen med administrasjonsgebyr og purregebyr ble innbetalt. Synes det hele var blitt en vits, og dette var ikke seriøs kundebehandling. Elendig!
Hei Daniel, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg.
Etter å ha gått tilbake til Unifon pga noe bedre dekning (Telenor sitt nett), blir jeg likevel IKKE kreditert et bruddgebyr på 15000 kr. Unifon mener det er greit at man fortsatt skal bruke operatøren, selv om man blir straffet på den måten. Noe dårligere avtale kan man knapt tenke seg. STYR UNNA OPERATØREN!
Hei Trygve, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av å komme tilbake som kunde hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene og vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se hva som er årsaken til at du ikke får utkjøp på bruddgebyr. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg.
Fant ut at de tar exstra for EU pakka, data rollover, 59 kr i fakturagebyr selv om det blir sendt på epost.Så det billige abonnementet i utgangspunktet ble ikke det likavel. Dårlig selger som ikke opplyser om disse extra kostnadene, byttet fort til annen leverandør.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Send meg gjerne en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg aksepterte Unifon, da Phonect i et svakt øyeblikk. Har aldri hatt så dyre telefonregninger som nå. Data Rollover er ikke inkludert, og ekstra data koster veldig mye, spesielt om du bruker noen byte før du har bestilt ny datapakke.
Hei Steffen. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Unifon tilbyr abonnement med Data Refill, da vil du aldri gå tom for data. Når datapakken din er brukt opp vil du automatisk få tildelt en ny datapakke med datamengde tilsvarende den du har i abonnementet (oppad inntil 20 GB) ditt til kun kr 99 eks. mva. Det du ikke bruker opp av datapakken vil overføres til neste måned med Data Rollover. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Rimelig mobilabonnement, full dekning og god kundeservice.
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det setter vi pris på! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg ble akkurat oppringt fra en selger som mente han skulle gi meg samme abonnement jeg har i dag 150 kroner billigere enn jeg har hos Telia ( jeg skulle få det til 299,-). Jeg gikk inn på denne siden mens jeg snakket med ham, og fikk heldigvis spurt om moms, som han da forteller at ikke er inkludert i prisen han presenterer. Jeg endte fortsatt med å skulle spare ca 60 kr i måneden, men sa nei fordi denne typen uærlig salgsstrategi gir hele selskapet et dårlig image.
Hei Sigrid, Takk for din tilbakemelding! Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Send meg gjerne en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon