Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
920 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
920 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 920 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
409
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no

Topp kundeservice og stabil leveranse

Omtale av  Thomas

Aztek er godt fornøyd med Unifon som leverandør av mobiltjenester. Kundeservice gjennom egen storkunde-ansvarlig er både upåklagelig, hyggelig og foroverlent. Vi finner også akkurat de tjenestene vi har behov for til en fornuftig pris. Og aller viktigst er det jo kanskje at tjenestene er stabile.

Svar fra Unifon
28.03.2023 14:26

Hei Thomas, Tusen takk for fantastisk tilbakemelding. Vi gjør vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyde, og er svært stolt av både våre produkter og kundeservicen vi yter. Det er hyggelig å høre at dette legges merke til! Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra og flinke ansatte

Omtale av  Håkon

kjempe flinke ansatte som hjelper raskt med alt det skulle være.

Svar fra Unifon
28.03.2023 14:12

Hei Håkon, Takk for hyggelige ord. Vi er stolte av våre serviceinnstilte og effektive ansatte! Hilsen Emilie Unifon AS

Beste på markedet?

Omtale av  Mo

Har vært litt misfornøyd med kundeservice og pakketilbud hos min forrige mobiloperatør. Unifon har vært supre fra første stund, og til en billigere penge. Skal mye til for at jeg bytter igjen.

Svar fra Unifon
28.03.2023 14:34

Hei, Så gøy å høre at du har hatt en fin start hos oss. Vi skal gjøre vårt ytterste for deg som kunde, og ser frem til fortsatt godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS

Abonnemet

Omtale av  Carl

En bør selv kunne endre abonnement selv om abonnementet er opprettet av firma.

Svar fra Unifon
24.03.2023 10:55

Hei Carl, Firma kan endre begrensning for hvem som har mulighet til å administrere avtalen. Da trenger vi en skriftlig bekreftelse fra dagens kontaktperson. Dette kan sendes til [email protected] Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Saved by the Bell!

Omtale av  Cripple K

Ble prøvd lurt inn i en avtale med en overivrig selger (som startet samtalen slik: Hei, er det **** ? Det er **** fra *mumle-mumle-Telenor-mumle* ) som lovte rabatter på ditt og datt, ingen bindingstider, skulle få mer GB og vi ordner alt *jabb, jabb, jabb*. Ble skeptisk av alle lovnader/"gull og grønne skoger" og en bjelle ringte da han nevnte at det dreide seg om et bedriftsabonnement. Skjønte da hvor han hadde fått kontaktopplysninger i fra, da jeg personlig har sperret for telefonsalg - nemlig Brønnøysund registeret. Fra et enkeltmannsforetak som var slettet/lagt ned - så strengt tatt ringte han meg ulovlig. På tide Unifon oppdaterer ringelistene da jeg ser det er flere enn meg som har opplevd det samme. Anyway - det gjorde at jeg rakk å google/sjekke Unifon her på BYTT.NO før han rakk å lure meg inn i bondefangeriet sitt. Takk fan for at BYTT.NO finnes og jeg da kjapt kunne si; nei takk, jeg er veldig fornøyd med leverandøren jeg har per i dag. Ha en fin dag! Ser at det iherdig prøves å balansere tilbakemeldingene om Unifon her nå, med innlegg som åpenbart er gjort av ansatte eller noen som blir betalt/kompensert på en eller annen måte av Unifon. Innlegg som dette: "Jeg skriver omtalen siden jeg ser at det er lav score her. Og jeg kjenner meg ikke igjen i den på noe vis." At ikke akkurat den personen ikke kjenner seg igjen i denne "lave scor'en" betyr jo ikke at 80% av alle omtalene av Unifon er feil eller at andre mener Unifon fortjener en veldig lav score pga måten de bondefanger folk ved å bruke selgere som unnlater å fortelle særs viktige opplysninger slik at folk kan ta opplyste valg og vite med 100% sikkerhet hva man har sagt JA til og ikke 2 minutter senere oppdage at man her blitt lurt og må betale i dyre dommer for å komme seg ut av avtalen! Unifon utnytter bevisst folk med enkeltmannsforetak for å omgå det størstedelen av nordmenn har reservert seg for (og det med god grunn) - nemlig pågående og uærlige telefon(søppel)selgere!

Svar fra Unifon
24.03.2023 11:02

Hei, Vi tar innsalg på alvor, og dersom du føler deg lurt i samtalen og/eller at selger ga utydelig svar om hvor han ringer fra er det ikke slik vi ønsker å fremstå. Du kan gjerne sende nummer dette gjelder til [email protected] så kan vi undersøke samtalen nærmere. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Da jeg akseptert å skifte til dere fra Telenor , var det på falske opplysninger fra deres selger.

Omtale av  Knut B. A

Jeg ble oppringt av selger. Syntes det var ok, men han sa jeg skulle få bedre betingelser enn Telenor, men det stemte ikke, fikk kun 5GB , lovt 15GB. Sa ikke noe om moms. Simkort på ruter virket ikke selv om pinkode ble fjernet. Det samme gjalt for SIM kort i kontakt for ring hytta varm. Har måttet gå tilbake til Telenor

Svar fra Unifon
24.03.2023 11:16

Hei Knut, Så trist å høre at du måtte avslutte kundeforholdet hos oss. Nå kjenner ikke jeg til alle detaljene, men datamengde inkluderte skal fremkomme tydelig i inngått avtale. Vi leverer tusenvis SIM til ruter, terminaler og lignende uten problemer. Her skulle vi gjerne fått muligheten til å hjelpe deg før du avsluttet kundeforholdet. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Aggressiv og feilaktig markedsføring

Omtale av  Db

På telefonhenvendelse gikk det gram at abonnementet var fra Telenor , som er vår leverandør . Dette viste seg å ikke være tilfelle. I tillegg ble det dyrere enn opprinnelig- helt morsatt av det vi ble forespeilet

Svar fra Unifon
28.03.2023 17:44

Hei, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR