Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
920 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
920 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 920 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
409
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svindel

Omtale av  Mariwan Q

Dette svindel foretaket måtte bytte navn pga dårlig rykte og svindel, de het Phonect før. Har fått alt dette bekreftet av sine egne ansatte fra Unifon. Styr unna er min sterkeste anbefaling. Vi hadde 3000 nok tilgode mens de fortsatte å sende faktura i flere måneder, ble lovet opprydding med det ble verre. Sa opp abonnemange og fikk 2970 nok i brudegebyr og da hadde vi fortsatt penger tilgode som de nektet å trekka fra brydegebyret pga vi hadde sagt opp. Går det an å være mer useriøse. IKKE GI DEG. Ta saken opp i forliksrådet og du vinner lett over dette svindel foretaket, forliksrådet er godt kjent med selskapet.

Svar fra Unifon
05.11.2020 15:52

Hei Mariwan, Takk for din tilbakemelding. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Kjener ikke deres sak i detalj men informerer generelt om bindingstid. Bindingstiden per abonnement er 24 måneder dersom ikke annet er avtalt. Dersom avtalen brytes innenfor bindingtiden, kan Unifon fakturere kr 3000 per abonnement i bruddgebyr. Dersom det er avtalt dekker Unifon utkjøp av binding fra tidligere leverandør inntil maksimalt kr 3000 per fastpris-abonnement på mobiltelefoni, beløpet refunderes over en periode på minimum 6 måneder på kundens faktura. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Ønsker du at vi skal se nærmere på din sak, send meg en mail på [email protected]. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Super kundeservice!

Omtale av  Daniel V

Super kundeservice og utrolig gode priser! Anbefaler på det sterkeste !

Svar fra Unifon
02.11.2020 14:53

Hei Daniel, Takk for hyggelig omtale og din anbefaling! Det gleder oss å høre at du sitter igjen med et positivt inntrykk og at dere er fornøyde, det er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon

Elendig service

Omtale av  Atle W

Stryr unna, elendig service, møkkafirma som aldri skulle ha drevet med telefoni

Svar fra Unifon
02.11.2020 14:51

Hei Atle, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Flott, fleksibel og rask kundebehandling

Omtale av  Thea

Unifon er alltid tilgjengelige når vi har behov for noe, og tilrettelegger for at vi får best mulig hjelp når vi trenger det. Vi er veldig fornøyde!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14:39

Hei Thea, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Svindel

Omtale av  Espen

Svindel på høyt nivå. Lite som stemmer, faktura som ikke stemmer, bruker tid og penger på å avslutte abonnement? Styr unna!!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14:30

Takk for din tilbakemelding! Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på saken. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svindel!

Omtale av  Sylvia P

Helt forferdelig hvordan de kan holde på! Det har kostet meg mange tusen kroner rett ut vinduet etter å blitt totalt rundlurt og svindlet! De holder ingenting av det de lover og har skyhøye gebyrer for alt mulig som de fakturere deg SELVOM du har det skriftlig at de har lovet å ikke gjøre det. Helt sjukt. Hold dere unna og advar andre!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14:17

Takk for din tilbakemelding! Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected]. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Trygt, ærlig og kjapp levering

Omtale av  Stig T. R

Opplever unifon som en trygg leverandør der imøtekommenhet og tilstedeværelse oppleves som profesjonelt. Enkle og kostnadsreduserte løsninger som passer vår bedrift helt perfekt. Anbefales av oss.

Svar fra Unifon
02.11.2020 13:11

Hei Stig, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Setter pris på din hyggelige omtale og deres anbefaling. Vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunde videre også Vennlig hilsen Anita/Unifon

Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR