Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ingen avtale med apple, så esim til iphone og apple watch kan ikke leveres.
Hei Tore, Takk for din tilbakemelding. Våre eSIM støttes av flere iPhone enheter. Vi har foreløpig ikke mulighet til å levere eSIM til Apple watch. Det er Apple som styrer dette og har inntil videre begrenset tilgjengeligheten til hovedleverandørene. Har du andre spørsmål vedrørende dete, send gjerne en mail til [email protected] Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg opplevde deres salg teknikken som uærlig hastverk. Spurte om bindings tiden og fikk som svar det var null bindings tid , vise seg det er 24 mnd. Trodde jeg skulle få en billigere alternativ men betalte mer i to mnd enn det jeg betale i nesten 1 år . Skrev flere ganger og sa jeg hadde ombestemt meg og vil ikke abonnere, fikk aldri svar , kun en sms med detaljene om sim kortet som ble sendt i posten. Aldri aldri igjen!
Hei Juie, Takk for din tilbakemelding! Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Her skulle jeg gjerne skrevet med stygge ord og vært direkte nedlatende. Styr unna useriøs aktør. Anbefales absolutt ikke! Rett og slett blitt lurt. Lovet helt andre priser enn hva som er blitt fakturert. Bedritent.
Hei Derbent, Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundebehandleren sa at det blir 230 nok i måneden for meg men det var så mange tilleggsavgifter som hun ikke fortalte om at det ble 400 nok i måneden..
Hei Janna, Takk for din tilbakemelding. Uten å kjenne detaljene i din sak tror jeg du her viser til opplysninger fra selger. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Svindel og bedrag Arven etter Phonect. Nei Unifon har stått bak hele tiden Jeg ble lurt trill rundt av en selger i Phonect/ Unifon. Ikke nevnte han mva. kom i tilegg. Ikke Opplyste han om bindingstid. (2 år) Ikke opplyste han om Kr. 3000,00 hvis jeg brøt avtalen. ( + mva.) Men han holdt linjen til jeg hadde trykket ja til avtalen slik at jeg ikke skulle få lest gjennom kontrakts vilkårene. (det med liten liten skrift i en link) Ikke i nærheten å være ett seriøst selskap. Skygg unna selskapet og legg på hvis du/ dere blir kontaktet av en av deres useriøse selgere som er blitt opplært til å ikke informere om produktet han selger. Anbefaler alle å lese omtale https://www.bytt.no/erfaringer/mobiltelefoni/unifon Bruk One Call, ingen bindingstid, billig og ikke minst ingen kontrakt med liten skrift. T. H
Hei Trond, Takk for din tilbakemelding. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Unifon hooket meg opp med et bra abonnement, til bra pris. Sentralbord løsningen virker også bra. Super happy !
Hei Olav, Så hyggelig å høre, fornøyde kunder er viktig for oss! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Arven etter Phonect. Vi ble lurt trill rundt av selger i Phonect. Det gikk uker før de fikk aktivert simkort. Deretter ble vi dobbelfakturert, der saksbehandler lovte å sende ny faktura. Dette skjedde aldri. Etter flere telefonsamtaler valgte vi å skifte tele-leverandør. Hadde ikke sjekka avtalen som måtte underskrives samtidig som vi satt i telefonsamtalen. Selger bedyra at der ikke var avbruddsgebyr, og vi trodde på han. "Det er samme pris uansett". Etterhvert skifta selskapet navn til Unifon. Vi ba om opptaket av samtalen der Phonect solgte oss abbonement, med det var selvsagt sletta! Vil tro at det er samme folka som driver Unifon siden der ikke fins vilje til å rydde opp. Nå sitter vi med regninger på flere tusen for et abbonement som bare virka i 3 uker.
Hei AL, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon