Meny

Unifon omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
18
av 36 innen
mobilselskap
49%
anbefaler
Unifon

"Når kommer esim"

Omtale om Unifon skrevet av Trond for 15.09.2020 14.34

Unifon har totalt 46 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Når kommer esim"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når kommer esim venter på dette skulle fått brukt apple watch igjen

Svar fra Unifon
21.09.2020 07.28
Hei Trond,

Takk for din henvendelse!

Vi forventer å kunne aktivere de første kundene på e-SIM i slutten av september. Grunnet manglende støtte for bankID på mobil har vi valgt å utsette e-SIM frem til nå.

Dessverre støtter vårt eSIM foreløpig ikke applewatch da Apple per idag kun tilbyr dette til hovedleverandørene.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Bytt.no
"Når kommer esim" skrev Trond om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Trond og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel-selskap!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Gigabytene renner ut i løpet av et par dager, og de forlanger 990 kr pr ekstra GB data(!). De fakturerer gjerne dobbelt og nekter å ta selvkritikk eller gi tilbake penger dersom de har gjort en feil. Du har bindingstid på 2 år hvor du må betale 3000 kr for å si opp abonnementet før det -og I TILLEGG er det tre måneders oppsigelsestid!?! Dette er seriøst det mest svindlete selskapet jeg noengang har vært borti! Stay away!

Svar fra Unifon
10.09.2020 14.56
Hei Ellen,

Takk for din tilbakemelding.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Unifon tilbyr abonnement med Data Refill, da vil du aldri gå tom for data. Når datapakken din er brukt opp vil du automatisk få tildelt en ny datapakke med datamengde tilsvarende den du har i abonnementet (oppad inntil 20 GB) ditt til kun kr 99 eks. mva. Det du ikke bruker opp av den inkluderte datapakken vil overføres til neste måned med Data Rollover.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått.
Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rendyrket fakturafabrikk."
5 syns denne omtalen er nyttig

Var uforsiktig å bite å et tilbud fra Phonect. Startet med at de ikke brukte avtalt pris på fakturaen, siden har det vært et virvar av kreditnotaer og fakturaer, delvis uten spesifisering. De prøver seg til og med på å føre opp kreditnota som faktura på kontoutskriften. Betaler du ikke så sendes det inkassovarsel fra Wisma med friske ekstra gebyrer. Kundeservice var så elendig at vi valgte å flytte etter 14 dager, godt gjort! De tar betalt 3 måneder på forskudd, allerede i juni dukket faktura for september opp, og de har 3 mnd oppsigelsestid, så dersom du porterer til annet selskap på kortere varsel så må du selv betale dobbelt i perioden. Ligg for alt i verden unna denne gjengen.

Svar fra Unifon
10.09.2020 14.35
Hei Magne,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"HOLD DEG LAGT UNNA UNIFON!!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig mobilabbonement på alle mulige måter: - Utelater å nevne moms og administrasjonsgebyr når de selger abonnementet. Når dette legges til er prisen tilsvarende alle mulige andre billig-abonnement - 3 mnd oppsigelsestid! - Dårlig kundesørvis og rot i forbindelse med oppsigelse. Måtte ringe 4 ganger for å få sagt opp abonnement. Vet fortsatt ikke om det har gått i orden! ringte første gang for 4 mnd siden! - rotete fakturaer

Svar fra Unifon
10.09.2020 11.15
Hei Ida,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Uten å kjenne detaljer i din sak vil jeg gjerne sjekke opp dette og hjelpe deg.
Send meg en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Svein E. R
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bløff. Kjeltringer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bare bløff. Dette går jeg til Forbrukerrådet og Telenor med. Telenor kan ikke samarbeide med sånne meget useriøse folk. Legger på mer enn 4 gangar’n . Sier det er 15 GB. Så blir det 10. Blir det ikke ordnet opp så kommer også TV 2 hjelper deg inn i bildet.

Svar fra Unifon
10.09.2020 11.12
Hei Svein,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss.
Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for våre kunder.

Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Unifon har totalt 46 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR