Meny

Unifon omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Unifon
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
11
av 39 innen
mobilselskap
52%
anbefaler
Unifon

"Bytte av teleoperatør"

Omtale om Unifon skrevet av Pål for 04.05.2021 12:19

Unifon har totalt 320 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bytte av teleoperatør"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har du abb, så opererer de med 3 mnd oppsigelsestid. Dette er godt skjult og ingen som selger deg abb. sier noe om dette. Selv om du kun har abb og ikke med telefon. Horribel kundebehandling. Styr unna !!

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:25
Hei Pål, Takk for din tilbakemelding. Dersom det er riktig som du skriver vil jeg gjerne se nærmere på din sak. Det er ikke slik vi ønsker at vår kundeservice skal oppleves. Hvis du vil sende oss en e-post til [email protected] med fullt navn og nummer så kontakter jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Bytt.no
"Bytte av teleoperatør" skrev Pål om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Pål og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel og ingen styring,er tidlegere phonect"
2 syns denne omtalen er nyttig

Berre rot og tull,mye løgn,forholder seg helst til næringsdrivende for dei er det vannskeligere f og klage, dei opperer både med brudd og oppsigelse gebyr,,firmaet er tidlegere phonect ,viss du ikkjebhar lyst og bruke mye unødvendig tid på og klage, eller skrive mailer du ikkje får svar på ,bør du finne et annet firma, er en egen facebook gruppe som advarer mot dei, styr unna, Er bedre og bruke røyksignaler Her er det absolutt ingen ting som er bra , beklager Den eneste gode erfaringa var når eg sente saken til forliksrådet med motkrav,og dei løste meg fra avtalen

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:25
Hei Ole, Takk for din tilbakemelding. Unifon er teleoperatør for bedrifter og handler i henhold til inngått avtale med alle våre kunder. Er litt usikker på hva du mener men ser gjerne nærmere på din sak. Send en mail til [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Frekke mot kundene sine"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri sett makan til dårlig manerer, de svarer så ufhøffelig. Never at avtalen har ikke bindingstid, men du må allikevel betale for 2 mnd om du velger å trekke deg.

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:25
Hei Em, Takk for din tilbakemelding. Kundetilfredshet og god kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon. Våre kunderådgivere skal alltid opptre og svare våre kunder høflig. Dette følges opp både på mail og telefon. Vil gjerne se nærmere på din sak, send meg en mail på [email protected] Husk å oppgi navn og telefonnummer. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Som mange andre skriver ble det plutselig snakk om både betaling for tre måneder ekstra og bindingstid på helt opp til 24 måneder med bruddavgift på 3000 kroner pr abonnement da kommunen skulle flytte de svært få abonnementene vi hadde hos Unifon til annen operatør. Jeg oppfatter kundeservice som svært dårlig, og forretningsmetodene som temmelig tvilsomme.

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:25
Hei Ove, Takk for din tilbakemelding. Bindingstid på bedriftsavtaler er normalt hos de fleste operatører som leverer telefoniløsninger. Kundene betaler ikke ekstra måneder men når de ikke er i bindingstid, er det standard oppsigelsestid som gjelder. Det er trist at du opplever dårlig kundeservice. Vil gjerne se nærmere på din sak, send meg en mail på [email protected] så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna Unifon!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dette har vært en dyr affære! automatisk 99 øre for hver megabyte etter at datapakken er oppbrukt hvis en ikke bestiller ny. Purregebyr på kr 420,- ! Selges inn på telefon uten bindingstid. Noe som ikke opprettholdes når abonnementet avsluttes. Får da beskjed om at jeg blir fakturer for 3 mnd. til.

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:24
Hei Tore, Takk for din tilbakemelding. Ekstra kostnader på dataforbruk er kjedelig men dette kan løses. Vi varsler med SMS på 80% og 100 % bruk av inkludert datapakke. På Min Unifon kan man følge med på bruk og kjøpe ekstra datapakker. Du kan også legge til Vippsbetaling på abonnementet. Bruker vil da ikke ha mulighet til å bruke data utover inkludert pakke uten å kjøpe ny datapakke med Vipps. Bindingstid er ikke det samme som oppsigelsestid. Ønsker du at jeg skal se nærmere på din sak, send gjerne en mail til [email protected] Oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Unifon har totalt 320 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR