Billig i utgangspunktet, men svindyr hvis du overstiger data grense. Mine abonnement ble sperret 2 dager før forfall frist gikk ut. (På purring) Faktura ble betalt samme dag, men er fremdeles sperret for utgående anrop. (1 dag etter) Så takk for meg. Til andre, styr unna...

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Tom S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Det var det verste mobil leverandør jeg har hatt. Masse misforståelser, hjemme kostnader, og til og med oppsigelse som du kan ikke bare avslutte etter 24 måneder, men du må betale 3 måneder til og mye høyere peis. Bare tull! Hold deg unna!

Ble oppringt av selger som ikke oppga at han ringte for å selge abonnement rettet mot bedriftsmarkedet, og jeg oppfattet derfor ikke at prisene som ble oppgitt var eks. moms. og at dette ikke var for meg som privatperson. Selger nevnte ikke alle de skjulte gebyrene og påsto at Unifon har Norges beste dekning. Jeg har aldri hatt så dårlig dekning noen sinne, selv midt i Oslo. Har nå det dyreste telefonabonnementet jeg noen gang har hatt, og er stuck med det i 2 år. Hvis jeg vil bryte med Unifon koster det meg 3000kr. Hold deg for all del unna, dette er et selskap som burde stilles til ansvar for markedets styggeste salgsteknikk. Rent bedrageri.

God dekning, gode priser og bra kundeservice. Glad jeg byttet operatør 😊

Du må være forberedt på forhåndsfakturering for flere måneder om gangen, og det kommer fakturagebyrer i tillegg til den gode prisen de lover for abonnementet. Legg også merke til at de tilbyr bedriftsabonnement og at du som virksomhet/enkeltpersonsforetak ikke har samme rettigheter som privatpersoner har ifølge forbrukerkjøpsloven.
