Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
922 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
922 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 922 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
411
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 922 verifiserte omtaler på Bytt.no

Sperrer abonnement før forfall.

Omtale av  Tom S

Billig i utgangspunktet, men svindyr hvis du overstiger data grense. Mine abonnement ble sperret 2 dager før forfall frist gikk ut. (På purring) Faktura ble betalt samme dag, men er fremdeles sperret for utgående anrop. (1 dag etter) Så takk for meg. Til andre, styr unna...

Svar fra Unifon
26.02.2021 15:31

Hei Tom, Takk for din tilbakemelding. Vi har flere muligheter og tjenester for å unngå overforbruk av data. Kjenner ikke din sak i detalj men ser gjerne nærmere på den. Det er ingen som blir sperret før forfall. Det skjer først etter gjentatte betalingspåminnelser og varsel på e-mail og SMS. Ønsker du at vi ser nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

ganske dårlig

Omtale av  Dominik B

Det var det verste mobil leverandør jeg har hatt. Masse misforståelser, hjemme kostnader, og til og med oppsigelse som du kan ikke bare avslutte etter 24 måneder, men du må betale 3 måneder til og mye høyere peis. Bare tull! Hold deg unna!

Svar fra Unifon
26.02.2021 15:31

Hei Dominik, Takk for din tilbakemelding. Jeg forstår ikke alt du viser til her men det er trist å høre at du har slik oppfatningen av Unifon. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold. Ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Markedets styggeste salgsteknikk?

Omtale av  Frøydis

Ble oppringt av selger som ikke oppga at han ringte for å selge abonnement rettet mot bedriftsmarkedet, og jeg oppfattet derfor ikke at prisene som ble oppgitt var eks. moms. og at dette ikke var for meg som privatperson. Selger nevnte ikke alle de skjulte gebyrene og påsto at Unifon har Norges beste dekning. Jeg har aldri hatt så dårlig dekning noen sinne, selv midt i Oslo. Har nå det dyreste telefonabonnementet jeg noen gang har hatt, og er stuck med det i 2 år. Hvis jeg vil bryte med Unifon koster det meg 3000kr. Hold deg for all del unna, dette er et selskap som burde stilles til ansvar for markedets styggeste salgsteknikk. Rent bedrageri.

Svar fra Unifon
22.02.2021 15:38

Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. De har flest basestasjoner i Norge, og er størst på 4G+. Jeg vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Dekning

Omtale av  Hege

God dekning, gode priser og bra kundeservice. Glad jeg byttet operatør 😊

Svar fra Unifon
15.02.2021 12:41

Hei Hege, Takk for hyggelig tilbakemelding! God dekning og kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Skjulte gebyrer og forhåndsfakturering

Omtale av  John

Du må være forberedt på forhåndsfakturering for flere måneder om gangen, og det kommer fakturagebyrer i tillegg til den gode prisen de lover for abonnementet. Legg også merke til at de tilbyr bedriftsabonnement og at du som virksomhet/enkeltpersonsforetak ikke har samme rettigheter som privatpersoner har ifølge forbrukerkjøpsloven.

Svar fra Unifon
15.02.2021 12:41

Hei John, Takk for din tilbakemelding. Første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Neste faktura dere mottar vil derfor kun inneholde faste kostnader for en måned og kostnader for bruk over det som er inkludert i deres abonnement. Fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Alle bedrifter må også beregne å betale merverdiavgift. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svært dårlig kundeservice, og mye skjulte kostnader.

Omtale av  Marius

Opplevde at avtalen ikke ble slik som vi hadde avtalt per telefon. Det tilkom mange skjulte kostnader som ikke ble nevnt da avtalen ble inngått. Ble møtt med svært dårlig kundeservice da jeg ønsket å si opp avtalen på grunnlag av dette. De var heller ikke villige til å høre på begrunnelsen for hvorfor jeg ønsket å avslutte abonnementet, men ble møtt med frekke svar på mine e-mailer. Selskapet fremstår rett og slett som svindel, og vil ikke anbefale noen å tegne an avtale med Unifon.

Svar fra Unifon
15.02.2021 12:41

Hei Marius, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du opplever det slik og at du referer til frekke svar. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men vil gjerne se nærmere på den. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold. Generelt kan jeg informere om at første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Neste faktura dere mottar, vil kun inneholde faste kostnader for en måned og bruk over det som er inkludert i deres abonnement. Fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Send meg gjerne en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Ypperlig kundeservice

Omtale av  Per G

Er strålende fornøyd med servicen. Snakket med en kundebehandler og må virkelig innrømme at det er den beste kundeservicen jeg noengang har fått. Utrolig hyggelig og imøtekommende, så jeg kommer definitivt til å forbli kunde hos dere. Helt formidabelt, 10 av 10!!

Svar fra Unifon
11.02.2021 09:22

Hei Per, Takk for din hyggelige tilbakemelding! Fornøyde kunder er viktig for oss. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Unifon har 922 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR