Meny

Unifon omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Unifon
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
51%
anbefaler
Unifon

"Sperrer abonnement før forfall."

Omtale om Unifon skrevet av Tom S for 09.02.2021 09:53

Unifon har totalt 181 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Sperrer abonnement før forfall."
11 syns denne omtalen er nyttig

Billig i utgangspunktet, men svindyr hvis du overstiger data grense. Mine abonnement ble sperret 2 dager før forfall frist gikk ut. (På purring) Faktura ble betalt samme dag, men er fremdeles sperret for utgående anrop. (1 dag etter) Så takk for meg. Til andre, styr unna...

Svar fra Unifon
26.02.2021 15:31
Hei Tom, Takk for din tilbakemelding. Vi har flere muligheter og tjenester for å unngå overforbruk av data. Kjenner ikke din sak i detalj men ser gjerne nærmere på den. Det er ingen som blir sperret før forfall. Det skjer først etter gjentatte betalingspåminnelser og varsel på e-mail og SMS. Ønsker du at vi ser nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Bytt.no
"Sperrer abonnement før forfall." skrev Tom S om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Tom S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Dominik B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"ganske dårlig"
12 syns denne omtalen er nyttig

Det var det verste mobil leverandør jeg har hatt. Masse misforståelser, hjemme kostnader, og til og med oppsigelse som du kan ikke bare avslutte etter 24 måneder, men du må betale 3 måneder til og mye høyere peis. Bare tull! Hold deg unna!

Svar fra Unifon
26.02.2021 15:31
Hei Dominik, Takk for din tilbakemelding. Jeg forstår ikke alt du viser til her men det er trist å høre at du har slik oppfatningen av Unifon. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold. Ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Frøydis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Markedets styggeste salgsteknikk?"
13 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av selger som ikke oppga at han ringte for å selge abonnement rettet mot bedriftsmarkedet, og jeg oppfattet derfor ikke at prisene som ble oppgitt var eks. moms. og at dette ikke var for meg som privatperson. Selger nevnte ikke alle de skjulte gebyrene og påsto at Unifon har Norges beste dekning. Jeg har aldri hatt så dårlig dekning noen sinne, selv midt i Oslo. Har nå det dyreste telefonabonnementet jeg noen gang har hatt, og er stuck med det i 2 år. Hvis jeg vil bryte med Unifon koster det meg 3000kr. Hold deg for all del unna, dette er et selskap som burde stilles til ansvar for markedets styggeste salgsteknikk. Rent bedrageri.

Svar fra Unifon
22.02.2021 15:38
Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. De har flest basestasjoner i Norge, og er størst på 4G+. Jeg vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dekning"
5 syns denne omtalen er nyttig

God dekning, gode priser og bra kundeservice. Glad jeg byttet operatør 😊

Svar fra Unifon
15.02.2021 12:41
Hei Hege, Takk for hyggelig tilbakemelding! God dekning og kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skjulte gebyrer og forhåndsfakturering"
12 syns denne omtalen er nyttig

Du må være forberedt på forhåndsfakturering for flere måneder om gangen, og det kommer fakturagebyrer i tillegg til den gode prisen de lover for abonnementet. Legg også merke til at de tilbyr bedriftsabonnement og at du som virksomhet/enkeltpersonsforetak ikke har samme rettigheter som privatpersoner har ifølge forbrukerkjøpsloven.

Svar fra Unifon
15.02.2021 12:41
Hei John, Takk for din tilbakemelding. Første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Neste faktura dere mottar vil derfor kun inneholde faste kostnader for en måned og kostnader for bruk over det som er inkludert i deres abonnement. Fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Alle bedrifter må også beregne å betale merverdiavgift. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Unifon har totalt 181 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR