Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋼ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
926 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

NĂžytral trend

Unifon opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
926 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. GjĂžr du?
POPULÆRT đŸ”„
Få tilbud på bedriftsabonnement
FÄ tilbud pÄ bedriftsabonnement
FÄ personlig tilbud pÄ mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandÞrer.

Utforsk 923 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
412
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nÄ én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 923 verifiserte omtaler pÄ Bytt.no

Kjapt trygt og billig

Omtale av  Kevin

Ikke hatt noe problemer, og ting fungerer som det skal i forhold til abonnement og avtale👌

Svar fra Unifon
22.04.2021 16:53

Hei Kevin, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde, fornøyde kunder er viktig for oss. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Tar 2 minutt
PĂ„ en skala fra 1 til 5
Hvor fornĂžyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Profesjonelt

Omtale av  Benjamin

Suveren kundebehandling, fikk svar på alle spørsmålene mine og riktig oppfølging! Tommel opp!

Svar fra Unifon
22.04.2021 16:53

Hei Benjamin, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi setter stor pris på din hyggelige omtale. Fornøyde kunder er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon

Billig og veldig bra kundeservice!

Omtale av  Andreas

Topp dekning, veldig billig og kundeservice svarer super raskt!

Svar fra Unifon
22.04.2021 16:53

Hei Andreas, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde som kunder, det er viktig for oss. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Styr unna Unifon!

Omtale av  Kjell

Kjøpte abonnement uten binding hos Unifon for noen måneder siden. Så endres vilkårene og nye gebyrer innføres uten at dette forhåndsvarsles. Umulig å føre en fornuftig samtale med kundeservice om forholdene. Forsøk på korrespondanse blir trenert og parert i en uendelig sirkeldiskusjon og uten at selskapet kan fremlegge dokumentasjon på at vi er varslet om endringene. Har sagt opp abonnementet. Anbefaler alle å styre unna dette useriøse selskapet!

Svar fra Unifon
09.04.2021 14:38

Hei, Takk for din henvendelse. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi sender ut nyhetsbrev og informasjon om alle våre endringer, så gjerne sende meg en mail til [email protected] hvis du ønsker at jeg skal se nærmere på saken din. Oppgi gjerne ditt telefonnummer, så kan ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Anbefales!

Omtale av  Wenche

Kun positive erfaringer. Topp kundeservice og gode priser.

Svar fra Unifon
22.04.2021 16:53

Hei Wenche, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud pÄ mobilabonnement
FĂ„ det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandĂžrer
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God dekning og service

Omtale av  Charin

Jeg er veldig fornøyd med dekning og kundeservicen jeg har fått hos Unifon.

Svar fra Unifon
22.04.2021 16:53

Hei Charin, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Useriøst

Omtale av  Roy

Inngikk i mars 2019 en avtale for hele familien på 5, lite viste jeg at jeg hadde gjort en bedriftsavtale før jeg fikk den første fakturaen. Kan nevnes at bedriften het Phonect da avtalen ble inngått. Med en bindingstid på 24 måneder nærmet det seg til at jeg kunne bytte til annen mobilselskap. Ringte opp til flere ganger til kundeservice for å forsikre meg om at jeg ikke går i den felle å måtte betale bruddgebyr på 3000kr. Fikk opplyst at bindingstid gjelder tom. 02.05.21. Senest i dag får jeg en e-post om, nytt sjokk: "Dersom nummeret kobles ned eller utporteres innenfor bindingstiden, vil det medføre bruddgebyr på kr 3000 eks mva. Dersom nummeret kobles ned eller utporteres innenfor oppsigelsestiden, vil dere likevel måtte betale ut denne perioden." Dvs. 30.06.21. Denne informasjonen har jeg aldri blitt opplyst om da jeg har snakket med kundeservice. Prøvde å klage men makan til arrogante mennesker på Unifon kundeservice har jeg aldri opplevd. De sier at det står i vilkårene, men avtalen gjort med Phonect tilbake mars 2019 er linken til vilkårene utilgjengelig da hjemmesiden er lagt ned etter oppkjøp. Dermed kan jeg ikke bevise noe som helst. Unngå å gå i samme felle som meg, sjekk for aldele vilkårene og prisene på tjenestene. Meget uprofesjonelt selskap, hold dere langt unna. Min anbefaling

Svar fra Unifon
09.04.2021 14:38

Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Kjenner dessverre ikke detaljene i din sak, men håper du fikk ordnet opp i saken du viser til. Ønsker du at jeg skal se på den, send en mail til [email protected]. Oppgi gjerne ditt telefonnummer, så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Unifon har 923 verifiserte omtaler pÄ Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

SĂžk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR