Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
920 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
920 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 920 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
409
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no

Aldri velg Unifon!

Omtale av  Alexander

Selger seg supert inn per telefon. Ingen bindingstid, svært billig, fantastisk app o.s.v. Sannheten er 3 mnd oppsigelsestid, avgift for datarollover, dyrt å ringe til Sverige, lang ventetid hos kundeservice m.m. 15 uker etter jeg sendte inn skriftlig oppsigelse fikk jeg mail om at jeg må betale i ytterligere 3 mnd etter utportering fordi de ikke hadde fått oppsigelse av meg. Den mailen var fra samme person som tre mnd tidligere hadde sendt meg bekreftelse på at oppsigelsen var i orden. Unnskyldning var at den var sendt fra en annen mail... Lurer på hvilken dataløsning Unifon benytter seg av??

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:25

Hei Alexander, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke greit ut og forstår ikke at det kan stemme. Jeg vil gjerne se nærmere på din sak, send meg en mail på [email protected], legg gjerne med oppsigelsen du viser til. Vennlig hilsen Anita/Unifon.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bytte av teleoperatør

Omtale av  Pål

Har du abb, så opererer de med 3 mnd oppsigelsestid. Dette er godt skjult og ingen som selger deg abb. sier noe om dette. Selv om du kun har abb og ikke med telefon. Horribel kundebehandling. Styr unna !!

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:25

Hei Pål, Takk for din tilbakemelding. Dersom det er riktig som du skriver vil jeg gjerne se nærmere på din sak. Det er ikke slik vi ønsker at vår kundeservice skal oppleves. Hvis du vil sende oss en e-post til [email protected] med fullt navn og nummer så kontakter jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Svindel og ingen styring,er tidlegere phonect

Omtale av  Ole

Berre rot og tull,mye løgn,forholder seg helst til næringsdrivende for dei er det vannskeligere f og klage, dei opperer både med brudd og oppsigelse gebyr,,firmaet er tidlegere phonect ,viss du ikkjebhar lyst og bruke mye unødvendig tid på og klage, eller skrive mailer du ikkje får svar på ,bør du finne et annet firma, er en egen facebook gruppe som advarer mot dei, styr unna, Er bedre og bruke røyksignaler Her er det absolutt ingen ting som er bra , beklager Den eneste gode erfaringa var når eg sente saken til forliksrådet med motkrav,og dei løste meg fra avtalen

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:25

Hei Ole, Takk for din tilbakemelding. Unifon er teleoperatør for bedrifter og handler i henhold til inngått avtale med alle våre kunder. Er litt usikker på hva du mener men ser gjerne nærmere på din sak. Send en mail til [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Frekke mot kundene sine

Omtale av  Em

Har aldri sett makan til dårlig manerer, de svarer så ufhøffelig. Never at avtalen har ikke bindingstid, men du må allikevel betale for 2 mnd om du velger å trekke deg.

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:25

Hei Em, Takk for din tilbakemelding. Kundetilfredshet og god kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon. Våre kunderådgivere skal alltid opptre og svare våre kunder høflig. Dette følges opp både på mail og telefon. Vil gjerne se nærmere på din sak, send meg en mail på [email protected]. Husk å oppgi navn og telefonnummer. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Elendig

Omtale av  Ove

Som mange andre skriver ble det plutselig snakk om både betaling for tre måneder ekstra og bindingstid på helt opp til 24 måneder med bruddavgift på 3000 kroner pr abonnement da kommunen skulle flytte de svært få abonnementene vi hadde hos Unifon til annen operatør. Jeg oppfatter kundeservice som svært dårlig, og forretningsmetodene som temmelig tvilsomme.

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:25

Hei Ove, Takk for din tilbakemelding. Bindingstid på bedriftsavtaler er normalt hos de fleste operatører som leverer telefoniløsninger. Kundene betaler ikke ekstra måneder men når de ikke er i bindingstid, er det standard oppsigelsestid som gjelder. Det er trist at du opplever dårlig kundeservice. Vil gjerne se nærmere på din sak, send meg en mail på [email protected] så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna Unifon!

Omtale av  Tore

Dette har vært en dyr affære! automatisk 99 øre for hver megabyte etter at datapakken er oppbrukt hvis en ikke bestiller ny. Purregebyr på kr 420,- ! Selges inn på telefon uten bindingstid. Noe som ikke opprettholdes når abonnementet avsluttes. Får da beskjed om at jeg blir fakturer for 3 mnd. til.

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:24

Hei Tore, Takk for din tilbakemelding. Ekstra kostnader på dataforbruk er kjedelig men dette kan løses. Vi varsler med SMS på 80% og 100 % bruk av inkludert datapakke. På Min Unifon kan man følge med på bruk og kjøpe ekstra datapakker. Du kan også legge til Vippsbetaling på abonnementet. Bruker vil da ikke ha mulighet til å bruke data utover inkludert pakke uten å kjøpe ny datapakke med Vipps. Bindingstid er ikke det samme som oppsigelsestid. Ønsker du at jeg skal se nærmere på din sak, send gjerne en mail til [email protected]. Oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Pill råttent, styr langt unna

Omtale av  Jørgen

Dyrt, dårlig, umulig å komme seg ut av. Ingenting positivt. Jeg kom meg ut ved å bytte til en leverandør som kjøpte meg fri. Burde vært en sak for politiet.

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:24

Hei Jørgen, Takk for din tilbakemelding. Det er trist at du opplevde Unifon på denne måten. Fornøyde kunder er svært viktig for oss. Du skriver du har byttet leverandør men send gjerne en mail til [email protected] om hva du mener er dyrt og dårlig. Vi jobber hele tiden for å bli bedre. Vennlig hilsen Anita/Hatlestad

Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR