Meny

Unifon omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
16
av 37 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
Unifon

"Utrolig dårlig kundeservice"

Omtale om Unifon skrevet av Paal for 30.06.2020 10:03

Unifon har totalt 106 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig kundeservice"
9 syns denne omtalen er nyttig

Sjokkerende at Unifon fortsatt er leverandør av teletjenester til bedrifter. Jeg byttet til Unifon for jeg fikk et bedre tilbud enn eksisterende leverandør. Jeg tok selv kontakt for å kjøpe deres tjenester til min bedrift. Skulle blir ringt tilbake av selger, men etter tre dager uten en lyd måtte jeg purre. Signerte kontrakt 11. mai og venter fortsatt på å bli kontaktet for levering, portering og diverse utstyr. Også dette har jeg måttet purre på. Foreløpig svært skuffende og vår bedrift vurderer nå om kundeforholdet stopper før det har startet. Jeg er oppriktig overrasket over at de fortsatt holder på når jeg ser alle de negative omtalene på bytt.no. #ikkeimponert

Svar fra Unifon
02.07.2020 08:36
Hei Paal, Takk for din tilbakemelding. Håper dette er ordnet opp i nå men vi vil gjerne finne ut hva som har skjedd med din bestilling og leveranse. Fint om du tar kontakt med oss på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer i mail så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Bytt.no
"Utrolig dårlig kundeservice" skrev Paal om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Paal og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Useriøst firma"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ble fortalt av deres selger at min forrige operatør var kjøpt opp av dere og fikk spørsmål om jeg ville fortsette hos dere. I og med jeg var veldig fornøyd med den forrige takket jeg ja. Det viser seg i etterkant at dette ikke stemmer og hvis ikke dere sletter meg som kunde nå blir jeg sittende igjen med bruddgebyr på 2x4 abonnement. Har sendt dere Mail om at dette kommer til å bli fakturert dere + timesbetaling for heft å plunder da dere heller ikke har gjort eller svart på Mail siste måneden. Så folk får gjøre som de vil, men jeg skal ikke ha no med dere å gjøre. God sommer

Svar fra Unifon
30.06.2020 13:26
Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Fredrik D. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"
9 syns denne omtalen er nyttig

Meget fornøyd med både support, pris og dekning. Kan trygt anbefale Unifon:)

Svar fra Unifon
26.06.2020 14:22
Hei Fredrik. Så hyggelig å høre, fornøyde kunder er viktig for oss! Takk for din anbefaling og for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"4G/internett fungerer ikke mens jeg prater i tlf.."
7 syns denne omtalen er nyttig

Nettet funker ikke mens man prater i tlf. Har veldig dårlig signaler ofte midt i Oslo.. ikke særlig fornøyd med dette mobilselskapet.

Svar fra Unifon
26.06.2020 14:21
Hei Conrad, Takk for din tilbakemelding. Vi gjerne vite hvilket områder dette dreier seg om og undersøke om det ligger feil eller trenger oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer i mail så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Keiserens nye klær"
8 syns denne omtalen er nyttig

Vi koblet dessverre ikke at dette var Phonect i ny drakt. Fremgangsmåten til selskapet er imidlertid den samme. Villedende og oppsøkende salg, lyssky virksomhet og uærlige selgere. Vi ble lovet at prisen ikke skulle kunne stige på to år, men det ble ikke kommunisert at det også var en bindingstid i denne perioden. Med ett var ikke supertilbudet like attraktivt. Vi ble klar over bindingstiden et par dager etter avtaleinngåelse, og selv om det er over en uke til portering av nummer nekter selskapet å annullere avtalen på tross av brudd på opplysningsplikten. Alternativet vi fikk var å betale 3000 eks mva pr nummer for å bryte avtalen. Styr for guds skyld unna denne operatøren!

Svar fra Unifon
26.06.2020 14:21
Hei Halvdan, Takk for din henvendelse til oss. Vi er glade for at du tok kontakt, slik at vi fikk løst saken din på en god måte. Ønsker deg en riktig god helg og god sommer! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Unifon har totalt 106 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR