Sjokkerende at Unifon fortsatt er leverandør av teletjenester til bedrifter. Jeg byttet til Unifon for jeg fikk et bedre tilbud enn eksisterende leverandør. Jeg tok selv kontakt for å kjøpe deres tjenester til min bedrift. Skulle blir ringt tilbake av selger, men etter tre dager uten en lyd måtte jeg purre. Signerte kontrakt 11. mai og venter fortsatt på å bli kontaktet for levering, portering og diverse utstyr. Også dette har jeg måttet purre på. Foreløpig svært skuffende og vår bedrift vurderer nå om kundeforholdet stopper før det har startet. Jeg er oppriktig overrasket over at de fortsatt holder på når jeg ser alle de negative omtalene på bytt.no. #ikkeimponert

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Paal og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ble fortalt av deres selger at min forrige operatør var kjøpt opp av dere og fikk spørsmål om jeg ville fortsette hos dere. I og med jeg var veldig fornøyd med den forrige takket jeg ja. Det viser seg i etterkant at dette ikke stemmer og hvis ikke dere sletter meg som kunde nå blir jeg sittende igjen med bruddgebyr på 2x4 abonnement. Har sendt dere Mail om at dette kommer til å bli fakturert dere + timesbetaling for heft å plunder da dere heller ikke har gjort eller svart på Mail siste måneden. Så folk får gjøre som de vil, men jeg skal ikke ha no med dere å gjøre. God sommer

Meget fornøyd med både support, pris og dekning. Kan trygt anbefale Unifon:)

Nettet funker ikke mens man prater i tlf. Har veldig dårlig signaler ofte midt i Oslo.. ikke særlig fornøyd med dette mobilselskapet.

Vi koblet dessverre ikke at dette var Phonect i ny drakt. Fremgangsmåten til selskapet er imidlertid den samme. Villedende og oppsøkende salg, lyssky virksomhet og uærlige selgere. Vi ble lovet at prisen ikke skulle kunne stige på to år, men det ble ikke kommunisert at det også var en bindingstid i denne perioden. Med ett var ikke supertilbudet like attraktivt. Vi ble klar over bindingstiden et par dager etter avtaleinngåelse, og selv om det er over en uke til portering av nummer nekter selskapet å annullere avtalen på tross av brudd på opplysningsplikten. Alternativet vi fikk var å betale 3000 eks mva pr nummer for å bryte avtalen. Styr for guds skyld unna denne operatøren!
